Nej det udspringer af at der er nogen der ikke forstår jura og derfor har vi en sådan uddannelse på Universitetet, så folk kan blive jurister og dermed fortolke loven. Tråden er oprettet i" Jeg har et tilbud til dig" - dette valg tages INDEN man opretter tråden. Ved at trykke send, så offentliggør man dermed et tilbud, og tilbudet lyder 25 domæner for 2500. Der er ikke tale om en annonce eller lignende, og da trådstarter har tilkendegivet at han ønskede hurtige salg, så er det vel grunden til han ikke oprettede den i Amino marked f.eks. eller på QXl eller i DBA. Der er kun en opfordring til at give bud hvis man ønsker 1 eller 2 domæner. Og stop venligst med at insinuere min manglende viden omkring aftaleloven, da jeg har eksamensbevis på (med høj karakter) at jeg har forstået hvad tingene går ud på. Det er ikke det samme som at en domstol ville give mig ret til at købe domænerne, men jeg er klart af den opfattelse, at skulle jeg vælge det, så ville det være med overvægt til min fordel. Så, og det er venligt ment, jer der ikke kender til erhvervsret, så tag endelig et kursus eller lignende, men det ville være rart hvis I ikke bare copy/pastede til noget som alle kan læse men ikke alle kan forstå. |
Lagersalg123 - JEN:Eriksen321:Lige præcis det jeg mener, det burde som sagt ikke være til at misforstå. Men det udspringer nok af at der er nogen der ikke har brugt lidt tid på at læse Aftaleloven.Nej det udspringer af at der er nogen der ikke forstår jura og derfor har vi en sådan uddannelse på Universitetet, så folk kan blive jurister og dermed fortolke loven.
Tråden er oprettet i" Jeg har et tilbud til dig" - dette valg tages INDEN man opretter tråden.
Ved at trykke send, så offentliggør man dermed et tilbud, og tilbudet lyder 25 domæner for 2500.
Der er ikke tale om en annonce eller lignende, og da trådstarter har tilkendegivet at han ønskede hurtige salg, så er det vel grunden til han ikke oprettede den i Amino marked f.eks. eller på QXl eller i DBA.
Der er kun en opfordring til at give bud hvis man ønsker 1 eller 2 domæner.
Og stop venligst med at insinuere min manglende viden omkring aftaleloven, da jeg har eksamensbevis på (med høj karakter) at jeg har forstået hvad tingene går ud på.
Det er ikke det samme som at en domstol ville give mig ret til at købe domænerne, men jeg er klart af den opfattelse, at skulle jeg vælge det, så ville det være med overvægt til min fordel.
Så, og det er venligt ment, jer der ikke kender til erhvervsret, så tag endelig et kursus eller lignende, men det ville være rart hvis I ikke bare copy/pastede til noget som alle kan læse men ikke alle kan forstå.
Ok hvis du er Cand Jur, så giver det dig jo helt ret til at tale sådan folk. Jeg kan godt se at jeg valgte af gennemføre den helt forkerte universitetsgrad, for jeg ville ønske at jeg kunne argumentere så godt som dig.
Gå du bare i retten og prøv at overbevise dommeren om at denne her tråd ikke er ment som en annonce :-)