Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 13 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eriksen321:
Lige præcis det jeg mener, det burde som sagt ikke være til at misforstå. Men det udspringer nok af at der er nogen der ikke har brugt lidt tid på at læse Aftaleloven.

Nej det udspringer af at der er nogen der ikke forstår jura og derfor har vi en sådan uddannelse på Universitetet, så folk kan blive jurister og dermed fortolke loven.

Tråden er oprettet i" Jeg har et tilbud til dig" - dette valg tages INDEN man opretter tråden.

Ved at trykke send, så offentliggør man dermed et tilbud, og tilbudet lyder 25 domæner for 2500.

Der er ikke tale om en annonce eller lignende, og da trådstarter har tilkendegivet at han ønskede hurtige salg, så er det vel grunden til han ikke oprettede den i Amino marked f.eks. eller på QXl eller i DBA.

Der er kun en opfordring til at give bud hvis man ønsker 1 eller 2 domæner.

Og stop venligst med at insinuere min manglende viden omkring aftaleloven, da jeg har eksamensbevis på (med høj karakter) at jeg har forstået hvad tingene går ud på.

Det er ikke det samme som at en domstol ville give mig ret til at købe domænerne, men jeg er klart af den opfattelse, at skulle jeg vælge det, så ville det være med overvægt til min fordel.

Så, og det er venligt ment, jer der ikke kender til erhvervsret, så tag endelig et kursus eller lignende, men det ville være rart hvis I ikke bare copy/pastede til noget som alle kan læse men ikke alle kan forstå.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:59

Lagersalg123 - JEN:

Eriksen321:
Lige præcis det jeg mener, det burde som sagt ikke være til at misforstå. Men det udspringer nok af at der er nogen der ikke har brugt lidt tid på at læse Aftaleloven.

Nej det udspringer af at der er nogen der ikke forstår jura og derfor har vi en sådan uddannelse på Universitetet, så folk kan blive jurister og dermed fortolke loven.

Tråden er oprettet i" Jeg har et tilbud til dig" - dette valg tages INDEN man opretter tråden.

Ved at trykke send, så offentliggør man dermed et tilbud, og tilbudet lyder 25 domæner for 2500.

Der er ikke tale om en annonce eller lignende, og da trådstarter har tilkendegivet at han ønskede hurtige salg, så er det vel grunden til han ikke oprettede den i Amino marked f.eks. eller på QXl eller i DBA.

Der er kun en opfordring til at give bud hvis man ønsker 1 eller 2 domæner.

Og stop venligst med at insinuere min manglende viden omkring aftaleloven, da jeg har eksamensbevis på (med høj karakter) at jeg har forstået hvad tingene går ud på.

Det er ikke det samme som at en domstol ville give mig ret til at købe domænerne, men jeg er klart af den opfattelse, at skulle jeg vælge det, så ville det være med overvægt til min fordel.

Så, og det er venligt ment, jer der ikke kender til erhvervsret, så tag endelig et kursus eller lignende, men det ville være rart hvis I ikke bare copy/pastede til noget som alle kan læse men ikke alle kan forstå.

Ok hvis du er Cand Jur, så giver det dig jo helt ret til at tale sådan folk. Jeg kan godt se at jeg valgte af gennemføre den helt forkerte universitetsgrad, for jeg ville ønske at jeg kunne argumentere så godt som dig.

Gå du bare i retten og prøv at overbevise dommeren om at denne her tråd ikke er ment som en annonce :-)

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:14

Eriksen321:

Ok hvis du er Cand Jur, så giver det dig jo helt ret til at tale sådan folk. Jeg kan godt se at jeg valgte af gennemføre den helt forkerte universitetsgrad, for jeg ville ønske at jeg kunne argumentere så godt som dig.

Gå du bare i retten og prøv at overbevise dommeren om at denne her tråd ikke er ment som en annonce :-)

Har jeg skrevt jeg er jurist? Men nu er dialogen med dig nået dertil hvor at du fortsætter i chat.forum.dk og jeg fortsætter med at bruge mine evner med nogen som kan bibringe andet end et socialt ønske om en uendelig diskussion, som ikke antyder andet end din manglende evne til at indholdslæse og derved med din manglende forståelse og deraf latterlige udsagn, forsøger at latterliggøre en retsstilling som du intet kender til. 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jan 10
Skrevet kl. 21:28

Lagersalg123 - JEN:

Eriksen321:

Har jeg skrevt jeg er jurist? Men nu er dialogen med dig nået dertil hvor at du fortsætter i chat.forum.dk og jeg fortsætter med at bruge mine evner med nogen som kan bibringe andet end et socialt ønske om en uendelig diskussion, som ikke antyder andet end din manglende evne til at indholdslæse og derved med din manglende forståelse og deraf latterlige udsagn, forsøger at latterliggøre en retsstilling som du intet kender til. 

"Og stop venligst med at insinuere min manglende viden omkring aftaleloven, da jeg har eksamensbevis på (med høj karakter) at jeg har forstået hvad tingene går ud på."

Er du ikke jurist? Det kunne ellers lyde sådan med ovenstående sætning. Du må da have en eller anden uddannelse inden for ehvervsjura siden du kan argumentere så overbevisende. Jeg er hvertfald ikke jurist og prøver heller ikke på at lyde som en. Jeg skulle nok mene at jeg kan finde ud af at indholdslæse tekster qua min uddannelse som historiker og arkæolog, men sådan er det.

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 5. Jan 10
Skrevet kl. 21:29

Lagersalg123 - JEN:

Eriksen321:

"Og stop venligst med at insinuere min manglende viden omkring aftaleloven, da jeg har eksamensbevis på (med høj karakter) at jeg har forstået hvad tingene går ud på."

Er du ikke jurist? Det kunne ellers lyde sådan med ovenstående sætning. Du må da have en eller anden uddannelse inden for erhvervsjura siden du kan argumentere så overbevisende. Jeg er hvertfald ikke jurist og prøver heller ikke på at lyde som en. Jeg skulle nok mene at jeg kan finde ud af at indholdslæse tekster qua min uddannelse som historiker og arkæolog, men sådan er det.

inkasso tilbydes inkasso

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og så nåede vi vist til ende i denne tråd ikke?

Dbh Martin 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:40

Martin Thorborg:
Og så nåede vi vist til ende i denne tråd ikke?

Din markedsplads ville være et under - Tænk hvis handler på Amino kunne forgå under ordentlige forhold og hvor basale regler om fjernsalg mv. overholdes.....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:13

Hvem endte som køber af dette galehus?

Eller gik det hele bare op i hat og briller, fordi sælger ik kunne blive enig med sig selv?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:27

Fashion-Seller:

Hvem endte som køber af dette galehus?

Eller gik det hele bare op i hat og briller, fordi sælger ik kunne blive enig med sig selv?

Noget i den stil tror jeg Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:35

Nicolaj:

Noget i den stil tror jeg Smile

Hvis det er tilfældet, så ligner det jo et par sager vi har set før... Når sælger skifter betingelser, så springer alle fra!

Side 13 ud af 15 (141 indlæg)