Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget billige sider f.eks. adressebog.dk, barndommen.dk, billedbutik.dk, koncepter.dk, kreditguide.dk, 6L.dk

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Siderne sælges som udgangspunkt kun samlet. Mindste pris er 2700 kr. svarende til 50 kr. pr. side. Sælges til højest bydende. Der kan gives tilbud på enkelte sider eller udpluk af sider, men så er prisen en helt anden. Bud som ikke er på alle siderne vil kun blive accepteret hvis de samlede delbud overstiger højeste bud på alle siderne. Kort sagt så vælger vi det eller de bud som er mest fordelagtige for os både prismæssigt og tidsmæssigt.

Alle bud skal gives i denne tråd.

Auktion lukker mandag midnat.

adressebog.dk
barndommen.dk
billedbutik.dk
billige-bøger.dk
bogdk.dk
cardigan.dk
cykelleasing.dk
danske-sange.dk
dansk-ordbog.dk
designerting.dk
destillation.dk
dkcomputer.dk    
dkguide.dk    
dkhjemmeside.dk    
dkinternet.dk    
dkportal.dk    
dkpriser.dk    
e-ordbog.dk
farven.dk
fest-sange.dk
flybilletterdk.dk
godkarma.dk
herregårdssten.dk
hurtigt-lån.dk    
indtjening.dk
karoke.dk
kbhforum.dk    
koncepter.dk    
konsulentvirksomhed.dk    
kreditguide.dk
kulturinfo.dk    
kulturrejse.dk
kursinfo.dk
københavnforum.dk    
nlp-coaching.dk
padder.dk
pattedyr.dk
projektingeniør.dk    
psykiatrien.dk
rækkehus.dk
rådgivende-ingeniører.dk
satelit.dk
sexlink.dk
singlerejse.dk
skagerrak.dk
skrifttype.dk
sms-lån.dk
sportOgMotion.dk
sviptur.dk
sygeplejevikar.dk
ud-af-huset.dk    
vielser.dk
webdesigneren.dk
6L.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:40

Slutdato? Med / uden moms?

Jeg byder 2700 DKK.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:55

Vil også meget gerne ha en slutdato...

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:59

sælges sider med indhold jeg så der var noget på nogle af siderne og kan man overtage webhotel, så man ikke lave skal lave nye webdesign igen , jeg vil sige mange af dem er gode domæner ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

knudw:
Siderne sælges som udgangspunkt kun samlet. Mindste pris er 2700 kr. svarende til 50 kr. pr. side. Sælges til højest bydende. Der kan gives tilbud på enkelte sider eller udpluk af sider, men så er prisen en helt anden. Bud som ikke er på alle siderne vil kun blive accepteret hvis de samlede delbud overstiger højeste bud på alle siderne. Kort sagt så vi vælger det eller de bud som er mest fordelagtige for os både prismæssigt og tidsmæssigt.

Nu starter det sædvanlige utroværdige pis fra dem igen. Uden en slutdato og uden reel mulighed for at tjekke sandheden i tingene. Flere af domænerne har været til salg herinde før, Så hvis man byder 5.000 for hele skidtet og de får bud på 3.000 for 3 af domænerne, så får man dem ikke.

Så byd endelig på denne fupauktion som intet garanterer på nogensomhelst måde.

Platugler.

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:11
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ah lagersalg, jeg synes den kommentar er lige på kanten. Det kan jo også være de har lært af noget til sidst, der er vel ingen grund til at blæse til krig igen?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:19

De har ingenting lært, og det er direkte utrovlrdigt. Hvis man vil sælge en vare på auktion, så står man ved det, ikke alt det pis med, at måske sælger jeg og måske sælger jeg ikke.

Og så er jeg ligeglad med hvad I andre måtte mene.

Udgangspunkt 2.700

Om jeg så bød 8.000 så er der ingen sikkerhed hvis nogen sender en PM med 1.000 for 4 af domænerne, jeg lover dig de ikke sælger så, sådan er platugler.

Men lad os nu se om der ligesom sidst går en rum tid før de melder tilbage med en dato.

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sælges til højestbydende over 2700 DKK. Hvs der er flere som byder på forskellige domæner og den samlede pris på alle delbud overstiger det højeste bud for alle domænerne, så sælges de til delbudende.

Det betyder heller ikke så meget for mig om du tager min mening til efterretning eller ej :o).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:25
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Nu starter det sædvanlige utroværdige pis fra dem igen. Uden en slutdato og uden reel mulighed for at tjekke sandheden i tingene. Flere af domænerne har været til salg herinde før, Så hvis man byder 5.000 for hele skidtet og de får bud på 3.000 for 3 af domænerne, så får man dem ikke.

Platugler.

Vi troede du var ekspert i straffeloven, som alt andet har du spillet klog på den også. Som den ekspert du er, så har du nok hørt om Straffelovens §267.  Nu har vi snart hørt nok på dig. Du læner dig op af en injurie sag. Giv dig til kende, hvad er dit navn, så tager vi den derfra.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:27

Lagersalg123 - JEN:

knudw:
Siderne sælges som udgangspunkt kun samlet. Mindste pris er 2700 kr. svarende til 50 kr. pr. side. Sælges til højest bydende. Der kan gives tilbud på enkelte sider eller udpluk af sider, men så er prisen en helt anden. Bud som ikke er på alle siderne vil kun blive accepteret hvis de samlede delbud overstiger højeste bud på alle siderne. Kort sagt så vi vælger det eller de bud som er mest fordelagtige for os både prismæssigt og tidsmæssigt.

Platugler.

vil både give lagersalg ret og ikke ret

Han har ikke sat en slut dato

har ikke skrevet i profilen hvem han er

er 0 % udfyldt det giver jo ikke troværdig

med lad os alle give ham positive input hvad kan gøre for så han fremstår så seriøst som muligt det ser jo umiddelbart ud som om han er ny amino.dk bruger og har kun kørt 2 debat tråde herpå amino.dk  , vi gør alle måske lidt fejl i starten

Nu synes jeg vi skal være flinke vidste han skriver disse ting slut dato mv. kan vi bagefter sige det er fup , med lad os se hvad der sker og give ham masser af ideer til ham så han kan få en god pris for sine domænerne

håber med masser af positive energi at tråden kan vendes til noget godtYes lad os alle hjælpe ham

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)