Det betyder heller ikke så meget for mig om du tager min mening til efterretning eller ej :o).
Nej og fint nok
Men udfordringen består for mig ene og alene i at de ikke er åbne og ærlige!
Hvis man vil køre auktionen åbent og ærligt, så opdaterer man løbende så bydere kan se hvad der både er budt enkeltvis og samlet, så man har en reel mulighed for at følge tingene. Og det ved du også godt.
Nu starter det sædvanlige utroværdige pis fra dem igen. Uden en slutdato og uden reel mulighed for at tjekke sandheden i tingene. Flere af domænerne har været til salg herinde før, Så hvis man byder 5.000 for hele skidtet og de får bud på 3.000 for 3 af domænerne, så får man dem ikke.
Så byd endelig på denne fupauktion som intet garanterer på nogensomhelst måde.
Platugler.
Vi troede du var ekspert i straffeloven, som alt andet har du spillet klog på den også. Som den ekspert du er, så har du nok hørt om Straffelovens §267. Nu har vi snart hørt nok på dig. Du læner dig op af en injurie sag. Giv dig til kende, hvad er dit navn, så tager vi den derfra.
Jeg er hamrende ligeglad om I overtræder loven, det var bare ekstrem dårlig stil I leverede sidste gang
Vi troede du var ekspert i straffeloven, som alt andet har du spillet klog på den også. Som den ekspert du er, så har du nok hørt om Straffelovens §267. Nu har vi snart hørt nok på dig. Du læner dig op af en injurie sag. Giv dig til kende, hvad er dit navn, så tager vi den derfra.
Du kommer bare din platugle. Navn og adresse fås ved stævning af Amino. Men kontakt lige en advokat først, og se om du ikke skulle give bydere ordentlige betingelser. Men vi kan da også holde møde om det hvis du vil? Sidst da I solgte noget var der ingen der tog telefonen.
Mindste pris er 2700 kr. svarende til 50 kr. pr. side. Sælges til højest bydende.
Dette passer jo ganske enkelt ikke, da I længere nede frasiger dette. Så lær dog at lave tingene ordentligt, så undgår I også at blive kaldt platugler.
Du kommer bare din platugle. Navn og adresse fås ved stævning af Amino. Men kontakt lige en advokat først, og se om du ikke skulle give bydere ordentlige betingelser. Men vi kan da også holde møde om det hvis du vil? Sidst da I solgte noget var der ingen der tog telefonen.
Har du noget at skjule?. Når nu du taler om at være ærlig, så er det vel fair at man ved hvem du er, når du kommer med beskyldninger til højre og venstre.
Har du noget at skjule?. Når nu du taler om at være ærlig, så er det vel fair at man ved hvem du er, når du kommer med beskyldninger til højre og venstre.
Kunne det tænkes i tog denne i PM det rager vel ikke hele Amino hvem hvad hvorfor ?
Nej - Hvad tid skal jeg være på adressen på mandag?
prøv lidt positive energi og lad være at skrive platugle
skrive det som om du vil hjælpe ham , mange står af bare vidste man skriver nogle negative ord , et lille fif skrive nogle positive ord lige vel hvor mange gange , han skriver noget forkert derved fremstår du mest seriøst
det har jeg lært efterhånden efter nogle angreb mig , kom jeg hurtige til at angribe igen , derved har jeg lært hvordan man skal skrive til andre , har selv gjort den samme fejl , og forstod ikke hvorfor de skulle angribe med disse ord der stod jeg af og måske gør han også det samme
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows