Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 12 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

knudw:

Så prøver vi også lige en sidste gang inden vi trækker os ud af diskussionen.

Her er hvad der står:

Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr. Hvis enkelte skal købes så helt anden pris pr. stk.

Der står "som udgangspunkt". Indrømmet det kan misforståes, men så er den heller ikke længere. Drop det nu, vi sælger selvfølgelig ikke til lavest bydende, med mindre vi har accepteret tilbudet. Som sagt var dit tilbud ikke engang det første vi så. Tro mig hvis vi havde accepteret dit tilbud, så kunne vi ikke drømme om at sælge til andre.

OG når I ikke vil dokumentere at der er nogen der har budt højere for alle domæner inden 08.38, så efterlader det tvivl, og hvis ikke I gør det, så er I bare fup og fidus.

Du kunne have skrevet dette i eftermiddags, så jeg tror ikke på det før jeg ser det.

Men sjovt som du undgår andre detaljer, såsom at I har 5-600 domæner og derfor udemærket er klar over hvad det drejer sig om.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 19:23

"

Forestil dig, jeg ser et skilt på gaden.. TV til indkøbspris..LG, Philips, SONY...

Jeg går ind i butikken og ser 25 fladskærme.. 100 kr. stykket.. 2500 ialt, hvis du kun ønsker 3 så er prisen højere...

Jeg siger til ekspedienten, hit med dem her får du 2500...Tror du så han kan nægte? og vente til han vågner op om eftermiddagen og så kan sige...Guuuuuud sikken en interesse, nej nu laver vi det om...

Den slags bliver på gaden politianmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven, så det er kun på nettet den slags platugler kan skrive sig ud af det."

Arrghhh... mon dog? Læs evt. kendelsen om de studerende og køb af tv pga. fejlskiltning :-) I øvrigt er der mig bekendt ikke afsagt dom om priser på nettet er tilbud eller opfordring til tilbud ;-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:25

Og hvis ikke I skulle have styr på at dokumentere det, så tag jeres private besked indbakke og lav et screendump, zoom ind og overstreg hvem der har budt før 08.38. og så frem med det her på siden.

Så trækker jeg udtalelserne om useriøsitet, fup og fidus tilbage.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:26

Anders_G:
Arrghhh... mon dog? Læs evt. kendelsen om de studerende og køb af tv pga. fejlskiltning :-) I øvrigt er der mig bekendt ikke afsagt dom om priser på nettet er tilbud eller opfordring til tilbud ;-)

Han har ikke fejlskiltet, han har lavet samme øvelse for et par dage siden. Så den går ikke.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:28

knudw:

Lagersalg123 - JEN:

Ændret...?

Jamen læs dog jeres overskrift!

Nu må du tage dig sammen, helt ærligt.

Forestil dig, jeg ser et skilt på gaden.. TV til indkøbspris..LG, Philips, SONY...

Jeg går ind i butikken og ser 25 fladskærme.. 100 kr. stykket.. 2500 ialt, hvis du kun ønsker 3 så er prisen højere...

Jeg siger til ekspedienten, hit med dem her får du 2500...Tror du så han kan nægte? og vente til han vågner op om eftermiddagen og så kan sige...Guuuuuud sikken en interesse, nej nu laver vi det om...

Den slags bliver på gaden politianmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven, så det er kun på nettet den slags platugler kan skrive sig ud af det. Det eneste moralsk rigtige at gøre er, at sælge varen til mig for 2.500 da jeg var den første der ville købe. Alt andet er plat og humbug og ikke mindst dårlig moral.

MEN LAD OS SE OM DU ER MAND MED MORAL eller bare en kryster.

Du/I har 500-600 domæner..du skal ikke sige du ikke ved hvad det drejer sig om.

Din tone er simpelthen så dårlig. Uanset om vi ikke er enige, så brug dog et sprog der passer til lejligheden, og lad være at skrive med stort. Vi har forstået du er en sur mand, uden de store bogstaver.

Hvis jeg skal komme dig lidt i møde, så er det en salgoverskrift, ja, det er det. Men det er ikke forbudt at læse videre. Læser du også kun overskriften i ektrabladet?.  Men ærligt, da du gav tilbudet, havde du så forventet at få alle siderne til 2500 kr., hvis der var nogle der ville give mere?.

Det første bud jeg så, var selt ikke dit bud, men et PM bud.

Jeg vil indrømme at vi ikke har siddet og vendt og drejet den tekst vi har skrevet, for at sikre os at intet kunne misforståes.

Jeg mener at jeg er en seriøs og ærlig mand, så derfor irritere det mig også at blive kaldt andet. Dine komentarer er taget til efterretning, og vi vil overleje at have en anden tekst næste gang. Det ændre ikke ved at jeg er uenig i din fortolkning. Jeg ved hvad vores hensigt har været.

Ikke altid jeg vil give lagersalg ret , med denne gang holder jeg med ham .

Er en lille smule modstander af at man opkøber domæner og videresælger med dette pga. nogle diverse , domæner er optaget .

Med denne gang må jeg sige overskriften og tråd starten ligger en fastpris ud og lagersalg godkender din pris din , så snart du ser flere interesseret lugter du blod og kan jeg se efter at have læst meget af tråden ,

Sådan vil det altid være når man sælger en vare man skriver og en godkender din pris ,nogle gange lige efter er en der gerne vil købe til mere , og nogle gange hvor man tror ,man kan få en bedre pris , er det ikke rigtigt og og nogle gange er det rigtigt , med prisen er udbudt i fastpris

Om lagersalg kan sælge det til mere er ikke sikkert , da intet er sikkert i denne verden og du udbudt i en fastpris , derved kan de have vist mest interesse vidste lagersalg trak sit tilbud tilbage at købe domænerne , som jeg synes ville være meget dårlige stil.

Du skal derved være glad du får mere udad domæner end det koster hos dk-hostmaster.dk og du skal ikke bekymre dig mere , da du har tjent en god sum penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:35

Mikael christiansen:
Om lagersalg kan sælge det til mere er ikke sikkert , da intet er sikkert i denne verden og du udbudt i en fastpris , derved kan de have vist mest interesse vidste lagersalg trak sit tilbud tilbage at købe domænerne , som jeg synes ville være meget dårlige stil.

Korrekt vi ikke altid er enige, men sådan er det.

Som jeg har skrevet andetsteds i tråden, så er det kun 8 jeg kan bruge og ville lade andre Aminoer få resten til den pris som jeg skulle give, nemlig 100,- eller gratis jeg er ligeglad med ting jeg ikke kan bruge til noget, så hellere lade andre få glæde af det og hvis jeg fik 8 domæner jeg fandt brugbare for 2.500 så er det fint.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 20:05

Opkøb af domæner med henblik på videresalg er lige så relevant en overtrædelse af loven som aftaleloven.

Der er da godt nok på tide at der bliver statueret et eksempel over for opkøb af domæner!

xxx

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:14

Lagersalg123 "Sælger skal ikke acceptere noget da han allerede har tilkendegivet betingelserne 25 for 2500, det er mig der skal det og det gjorde jeg. Han sælger som erhvervsdrivende, og jeg vil købe som privat.

Dermed er vi tilbage til essensen af Henrik Kroghs indlæg."

Jeg kan ikke sige om du har læst Aftaleloven, men den står her i sin fulde længde: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=82218

Den er skrevet her http://da.wikipedia.org/wiki/Aftaleloven på en måde så alle burde forstå den. Den burde virkelig ikke være til at misforstå.

inkasso tilbydes inkasso

Fra -
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:24

wikipedia:

Et løfte og en accept af løftet. Ved indgåelse af aftaler fastsætter loven følgende procedure:

1. Der fremsættes et tilbud.
    • Når tilbuddet er kommet frem, er det bindende.
    • Annoncer og tilsvarende opfattes ikke som tilbud, men som opfordring til at give et tilbud.

mmmh man må da betragte denne tråd som en annonce eller tilsvarende.

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:32

"Et løfte og en accept af løftet. Ved indgåelse af aftaler fastsætter loven følgende procedure:

1. Der fremsættes et tilbud.
    • Når tilbuddet er kommet frem, er det bindende.
    • Annoncer og tilsvarende opfattes ikke som tilbud, men som opfordring til at give et tilbud.

mmmh man må da betragte denne tråd som en annonce eller tilsvarende."

Lige præcis det jeg mener, det burde som sagt ikke være til at misforstå. Men det udspringer nok af at der er nogen der ikke har brugt lidt tid på at læse Aftaleloven.

inkasso tilbydes inkasso

Side 12 ud af 15 (141 indlæg)