Ændret...?
Jamen læs dog jeres overskrift!
Nu må du tage dig sammen, helt ærligt.
Forestil dig, jeg ser et skilt på gaden.. TV til indkøbspris..LG, Philips, SONY...
Jeg går ind i butikken og ser 25 fladskærme.. 100 kr. stykket.. 2500 ialt, hvis du kun ønsker 3 så er prisen højere...
Jeg siger til ekspedienten, hit med dem her får du 2500...Tror du så han kan nægte? og vente til han vågner op om eftermiddagen og så kan sige...Guuuuuud sikken en interesse, nej nu laver vi det om...
Den slags bliver på gaden politianmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven, så det er kun på nettet den slags platugler kan skrive sig ud af det. Det eneste moralsk rigtige at gøre er, at sælge varen til mig for 2.500 da jeg var den første der ville købe. Alt andet er plat og humbug og ikke mindst dårlig moral.
MEN LAD OS SE OM DU ER MAND MED MORAL eller bare en kryster.
Du/I har 500-600 domæner..du skal ikke sige du ikke ved hvad det drejer sig om.
Din tone er simpelthen så dårlig. Uanset om vi ikke er enige, så brug dog et sprog der passer til lejligheden, og lad være at skrive med stort. Vi har forstået du er en sur mand, uden de store bogstaver.
Hvis jeg skal komme dig lidt i møde, så er det en salgoverskrift, ja, det er det. Men det er ikke forbudt at læse videre. Læser du også kun overskriften i ektrabladet?. Men ærligt, da du gav tilbudet, havde du så forventet at få alle siderne til 2500 kr., hvis der var nogle der ville give mere?.
Det første bud jeg så, var selt ikke dit bud, men et PM bud.
Jeg vil indrømme at vi ikke har siddet og vendt og drejet den tekst vi har skrevet, for at sikre os at intet kunne misforståes.
Jeg mener at jeg er en seriøs og ærlig mand, så derfor irritere det mig også at blive kaldt andet. Dine komentarer er taget til efterretning, og vi vil overleje at have en anden tekst næste gang. Det ændre ikke ved at jeg er uenig i din fortolkning. Jeg ved hvad vores hensigt har været.
Ikke altid jeg vil give lagersalg ret , med denne gang holder jeg med ham .
Er en lille smule modstander af at man opkøber domæner og videresælger med dette pga. nogle diverse , domæner er optaget .
Med denne gang må jeg sige overskriften og tråd starten ligger en fastpris ud og lagersalg godkender din pris din , så snart du ser flere interesseret lugter du blod og kan jeg se efter at have læst meget af tråden ,
Sådan vil det altid være når man sælger en vare man skriver og en godkender din pris ,nogle gange lige efter er en der gerne vil købe til mere , og nogle gange hvor man tror ,man kan få en bedre pris , er det ikke rigtigt og og nogle gange er det rigtigt , med prisen er udbudt i fastpris
Om lagersalg kan sælge det til mere er ikke sikkert , da intet er sikkert i denne verden og du udbudt i en fastpris , derved kan de have vist mest interesse vidste lagersalg trak sit tilbud tilbage at købe domænerne , som jeg synes ville være meget dårlige stil.
Du skal derved være glad du får mere udad domæner end det koster hos dk-hostmaster.dk og du skal ikke bekymre dig mere , da du har tjent en god sum penge
|