Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 11 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123, hvor har jeg skrevet noget der ikke passer?

Jeg speciferer bare at man ikke kan henvise til Aftalelovens paragraffer når sælger ikke har accepteret buddet.

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:32

Eriksen321:

Lagersalg123, hvor har jeg skrevet noget der ikke passer?

Jeg speciferer bare at man ikke kan henvise til Aftalelovens paragraffer når sælger ikke har accepteret buddet.

Jeg prøver lige for sidste gang. Jeg har ikke afgivet et bud, jeg har accepteret et en pris for en vare. Tilbudet lyder Køb domæner til indkøbspris, alle 25 for 2500.

Hvis det havde været et bud, ¨å havde jeg skrevet, jeg vil gerne byde 2500.

Der er væsentlig forskel, og det kan du så acceptere eller lade være med at acceptere.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 18:39

Lagersalg123, ok så siger vi for god ordens skyld at du har accepteret hans pris på 2500 kr, det ændrer bare stadig ikke ved et faktum at handlen først er gældende når sælger har accepteret handlen aktivt.

Skal vi ikke lade det ligge nu?

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:45

Så sælg dem dog som overskiften siger..

Du får dårlig omtale på nettet nu og modsiger dit eget startindlæg.

Dårlig stil og lave for godt tilbud, til man ønsker at sælge det..

Da jeg satte OpretGratis.dk til salg og mistede ca. 11,000 på den side på bare et par uger var det sku også røv surt, men jeg havde sagt den var til salg og der var så en køber, øv øv for mig..Men jeg overholdte min del af en aftale

Mikkel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:45

knudw:

"Som udgangspunkt koster siderne 2500 kr... ". Betyder det ikke netop at det er et forhandlingsoplæg?.

Vi har altså svært ved at se at det er en fast pris.

Du kan også få en No af mig! Du skriver først at du vil sælge til indkøbspris, men på grund af den store interesse er du nu blevet grådig og vil lave en auktion over domænerne. Dårlig stil!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Ændret...?

Jamen læs dog jeres overskrift!

Nu må du tage dig sammen, helt ærligt.

Forestil dig, jeg ser et skilt på gaden.. TV til indkøbspris..LG, Philips, SONY...

Jeg går ind i butikken og ser 25 fladskærme.. 100 kr. stykket.. 2500 ialt, hvis du kun ønsker 3 så er prisen højere...

Jeg siger til ekspedienten, hit med dem her får du 2500...Tror du så han kan nægte? og vente til han vågner op om eftermiddagen og så kan sige...Guuuuuud sikken en interesse, nej nu laver vi det om...

Den slags bliver på gaden politianmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven, så det er kun på nettet den slags platugler kan skrive sig ud af det. Det eneste moralsk rigtige at gøre er, at sælge varen til mig for 2.500 da jeg var den første der ville købe. Alt andet er plat og humbug og ikke mindst dårlig moral.

MEN LAD OS SE OM DU ER MAND MED MORAL eller bare en kryster.

Du/I har 500-600 domæner..du skal ikke sige du ikke ved hvad det drejer sig om.

Din tone er simpelthen så dårlig. Uanset om vi ikke er enige, så brug dog et sprog der passer til lejligheden, og lad være at skrive med stort. Vi har forstået du er en sur mand, uden de store bogstaver.

Hvis jeg skal komme dig lidt i møde, så er det en salgoverskrift, ja, det er det. Men det er ikke forbudt at læse videre. Læser du også kun overskriften i ektrabladet?.  Men ærligt, da du gav tilbudet, havde du så forventet at få alle siderne til 2500 kr., hvis der var nogle der ville give mere?.

Det første bud jeg så, var selt ikke dit bud, men et PM bud.

Jeg vil indrømme at vi ikke har siddet og vendt og drejet den tekst vi har skrevet, for at sikre os at intet kunne misforståes.

Jeg mener at jeg er en seriøs og ærlig mand, så derfor irritere det mig også at blive kaldt andet. Dine komentarer er taget til efterretning, og vi vil overleje at have en anden tekst næste gang. Det ændre ikke ved at jeg er uenig i din fortolkning. Jeg ved hvad vores hensigt har været.

Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 18:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

MikkelFriis.com:

Så sælg dem dog som overskiften siger..

Du får dårlig omtale på nettet nu og modsiger dit eget startindlæg.

Dårlig stil og lave for godt tilbud, til man ønsker at sælge det..

Da jeg satte OpretGratis.dk til salg og mistede ca. 11,000 på den side på bare et par uger var det sku også røv surt, men jeg havde sagt den var til salg og der var så en køber, øv øv for mig..Men jeg overholdte min del af en aftale

Mikkel

Sammenligner du pærer og æble?. Havde du flere bud og solgte du så til det laveste bud?, og hvis ja, hvorfor?.

Som sagt så tager vi kritikken af overskriften til efterretning, men synes iøvrigt at teksten under er ok. Her fremgår det også at man kan give tilbud på enkelte sider.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:11

knudw:

Lagersalg123 - JEN:

Ændret...?

Jamen læs dog jeres overskrift!

Nu må du tage dig sammen, helt ærligt.

Forestil dig, jeg ser et skilt på gaden.. TV til indkøbspris..LG, Philips, SONY...

Jeg går ind i butikken og ser 25 fladskærme.. 100 kr. stykket.. 2500 ialt, hvis du kun ønsker 3 så er prisen højere...

Jeg siger til ekspedienten, hit med dem her får du 2500...Tror du så han kan nægte? og vente til han vågner op om eftermiddagen og så kan sige...Guuuuuud sikken en interesse, nej nu laver vi det om...

Den slags bliver på gaden politianmeldt for overtrædelse af markedsføringsloven, så det er kun på nettet den slags platugler kan skrive sig ud af det. Det eneste moralsk rigtige at gøre er, at sælge varen til mig for 2.500 da jeg var den første der ville købe. Alt andet er plat og humbug og ikke mindst dårlig moral.

MEN LAD OS SE OM DU ER MAND MED MORAL eller bare en kryster.

Du/I har 500-600 domæner..du skal ikke sige du ikke ved hvad det drejer sig om.

Din tone er simpelthen så dårlig. Uanset om vi ikke er enige, så brug dog et sprog der passer til lejligheden, og lad være at skrive med stort. Vi har forstået du er en sur mand, uden de store bogstaver.

Er min tone dårlig fordi jeg fastholder min ret, og følger op på tingene, eller frodi jeg skriver at der er folk der ikke kender aftalen loven og fanger dem i at vrøvle?

Hvis jeg skal komme dig lidt i møde, så er det en salgoverskrift, ja, det er det. Men det er ikke forbudt at læse videre. Læser du også kun overskriften i ektrabladet?.  Men ærligt, da du gav tilbudet, havde du så forventet at få alle siderne til 2500 kr., hvis der var nogle der ville give mere?.

Jeg forventer klart at I sælger til 2.500 til mig, og som sagt, hvis du har nogen moral så gør du det.

Det første bud jeg så, var selt ikke dit bud, men et PM bud.

Jamen vi taler ikke om bud, du bliver ved. Jeg har accepteret en pris på 2.500 for 25 domæner. Hvis du inden 08.38 har modtaget et ønske om at nogen vil købe alle domænerne til en højere pris, så poster du bare en kopi her uden info om hvem køberen er. MEN det undrer mig det tager så lang tid at skrive det!

Jeg vil indrømme at vi ikke har siddet og vendt og drejet den tekst vi har skrevet, for at sikre os at intet kunne misforståes.

Jeg mener at jeg er en seriøs og ærlig mand, så derfor irritere det mig også at blive kaldt andet. Dine komentarer er taget til efterretning, og vi vil overleje at have en anden tekst næste gang. Det ændre ikke ved at jeg er uenig i din fortolkning. Jeg ved hvad vores hensigt har været.

Hvis du er seriøs og ærlig, så poster du tilbudet her, og så skal du ikke høre mere fra min side når Amino har bekræftet at der er sendt en PB til dig på det tidspunkt. Indtil da, så virker det som om du ikke vil acceptere din fejl. Fejl koster penge til tider, så tag det som en mand.

Iøvrigt er der ingen der svarer på jeres telefonnummer og I ulejliger jer ikke med at ringe tilbage. Det samme gør sig gældende for direktøren, så hvor seriøs er du?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 27. Jan 09
Skrevet kl. 19:13

Lagersalg123 - JEN:

Jeg prøver lige for sidste gang. Jeg har ikke afgivet et bud, jeg har accepteret et en pris for en vare. Tilbudet lyder Køb domæner til indkøbspris, alle 25 for 2500.

Hvis det havde været et bud, ¨å havde jeg skrevet, jeg vil gerne byde 2500.

Der er væsentlig forskel, og det kan du så acceptere eller lade være med at acceptere.

Så prøver vi også lige en sidste gang inden vi trækker os ud af diskussionen.

Her er hvad der står:

Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr. Hvis enkelte skal købes så helt anden pris pr. stk.

Der står "som udgangspunkt". Indrømmet det kan misforståes, men så er den heller ikke længere. Drop det nu, vi sælger selvfølgelig ikke til lavest bydende, med mindre vi har accepteret tilbudet. Som sagt var dit tilbud ikke engang det første vi så. Tro mig hvis vi havde accepteret dit tilbud, så kunne vi ikke drømme om at sælge til andre.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eriksen321:

Lagersalg123, ok så siger vi for god ordens skyld at du har accepteret hans pris på 2500 kr, det ændrer bare stadig ikke ved et faktum at handlen først er gældende når sælger har accepteret handlen aktivt.

Skal vi ikke lade det ligge nu?

Sælger skal ikke acceptere noget da han allerede har tilkendegivet betingelserne 25 for 2500, det er mig der skal det og det gjorde jeg. Han sælger som erhvervsdrivende, og jeg vil købe som privat.

Dermed er vi tilbage til essensen af Henrik Kroghs indlæg.

Køb ren argan olie her

Side 11 ud af 15 (141 indlæg)