Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 2 ud af 15 (141 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu ser jeg stjernerne. Jeg har trykket på fem nu. Undskyld hvis jeg har gjort noget forkert. Jeg ville ikke bryde loven eller noget. Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 11:02

Weltström:
Nu ser jeg stjernerne. Jeg har trykket på fem nu. Undskyld hvis jeg har gjort noget forkert. Jeg ville ikke bryde loven eller noget. Mvh Jesper

Hvor er det lige man kan give stjerner? jeg har aldrig set dem nogen steder?

Og hvad er det for noget lovgivning du snakker om? lagersalg123?

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dennis Nielsen:

Weltström:

Aftaleloven naturligvis, men den kender du vel hvis du er forretningsdrivende eller?

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Dennis Nielsen:

Weltström:

Aftaleloven naturligvis, men den kender du vel hvis du er forretningsdrivende eller?

Du behøver ikke spille smart vel.... det var et spørgsmål og ik andet, og så fald ned omkring de domæner, du får dem vel siden du var først, ellers kan udbyder vel forvente et sagsanlæg fra dig.

Ha en god dag.

Venligst

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:18
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Nielsen:
Du behøver ikke spille smart vel.... det var et spørgsmål og ik andet, og så fald ned omkring de domæner, du får dem vel siden du var først, ellers kan udbyder vel forvente et sagsanlæg fra dig.

Ha en god dag.

Jeg synes ikke jeg spiller smart, det var ikke meningen. Men ja selvfølgelig vil jeg forfølge min ret til overtagelse af domænerne, såfremt det mod forventning ikke skulle ske.

Og fortsat god dag til dig også.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 11:24

Mener nu at udbuddet kan trækkes tilbage til enhver tid, hvis det passer udbyder af domænerne, såvidt jeg ved, er det ikke strafbart at afslå et tilbud ifl. aftaleloven fra udbyders side, men nok om det.

God vind.

Venligst

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:31

Lagersalg123 - JEN:
Men ja selvfølgelig vil jeg forfølge min ret til overtagelse af domænerne, såfremt det mod forventning ikke skulle ske.

Rolig nu, han har ret til at trække sit tilbud tilbage, hvis det er det han lyster!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:32

Dennis Nielsen:

Mener nu at udbuddet kan trækkes tilbage til enhver tid, hvis det passer udbyder af domænerne, såvidt jeg ved, er det ikke strafbart at afslå et tilbud ifl. aftaleloven fra udbyders side, men nok om det.

God vind.

Hmm nu må du godt betragte mit indlæg som smart. For før der vidste du ikke hvilken lovgivning der var tale om, og nu er du pludselig istand til at fortolke lovgivningen?

Interessant, men din betragtning er ikke korrekt.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Skrevet kl. 11:34

Lagersalg123 - JEN:

Dennis Nielsen:

God vind.

Hmm nu må du godt betragte mit indlæg som smart. For før der vidste du ikke hvilken lovgivning der var tale om, og nu er du pludselig istand til at fortolke lovgivningen?

Interessant, men din betragtning er ikke korrekt.

På med gløggerne fatter "Mener" var starten på sætningen...og nej du lyder faktisk ik ret smart lige nu.

Venligst

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:35

Nicolai Christensen:

Lagersalg123 - JEN:
Men ja selvfølgelig vil jeg forfølge min ret til overtagelse af domænerne, såfremt det mod forventning ikke skulle ske.

Rolig nu, han har ret til at trække sit tilbud tilbage, hvis det er det han lyster!

Desværre nej da der ikke er taget nogen forbehold og han har på lignende vis netop solgt et andet antal domæner, så der kan ikke være tale om misforståelser eller lignende.

Men der er ingen grund til I optræder som jurister, tvistigheder har vi advokater og domstole til at afgøre.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 15 (141 indlæg)