Nu ser jeg stjernerne. Jeg har trykket på fem nu. Undskyld hvis jeg har gjort noget forkert. Jeg ville ikke bryde loven eller noget. Mvh Jesper
Hvor er det lige man kan give stjerner? jeg har aldrig set dem nogen steder?
Og hvad er det for noget lovgivning du snakker om? lagersalg123?
Aftaleloven naturligvis, men den kender du vel hvis du er forretningsdrivende eller?
Du behøver ikke spille smart vel.... det var et spørgsmål og ik andet, og så fald ned omkring de domæner, du får dem vel siden du var først, ellers kan udbyder vel forvente et sagsanlæg fra dig.
Du behøver ikke spille smart vel.... det var et spørgsmål og ik andet, og så fald ned omkring de domæner, du får dem vel siden du var først, ellers kan udbyder vel forvente et sagsanlæg fra dig.
Ha en god dag.
Jeg synes ikke jeg spiller smart, det var ikke meningen. Men ja selvfølgelig vil jeg forfølge min ret til overtagelse af domænerne, såfremt det mod forventning ikke skulle ske.
Mener nu at udbuddet kan trækkes tilbage til enhver tid, hvis det passer udbyder af domænerne, såvidt jeg ved, er det ikke strafbart at afslå et tilbud ifl. aftaleloven fra udbyders side, men nok om det.
Mener nu at udbuddet kan trækkes tilbage til enhver tid, hvis det passer udbyder af domænerne, såvidt jeg ved, er det ikke strafbart at afslå et tilbud ifl. aftaleloven fra udbyders side, men nok om det.
God vind.
Hmm nu må du godt betragte mit indlæg som smart. For før der vidste du ikke hvilken lovgivning der var tale om, og nu er du pludselig istand til at fortolke lovgivningen?
God vind.
Hmm nu må du godt betragte mit indlæg som smart. For før der vidste du ikke hvilken lovgivning der var tale om, og nu er du pludselig istand til at fortolke lovgivningen?
Interessant, men din betragtning er ikke korrekt.
På med gløggerne fatter "Mener" var starten på sætningen...og nej du lyder faktisk ik ret smart lige nu.
Men ja selvfølgelig vil jeg forfølge min ret til overtagelse af domænerne, såfremt det mod forventning ikke skulle ske.
Rolig nu, han har ret til at trække sit tilbud tilbage, hvis det er det han lyster!
Desværre nej da der ikke er taget nogen forbehold og han har på lignende vis netop solgt et andet antal domæner, så der kan ikke være tale om misforståelser eller lignende.
Men der er ingen grund til I optræder som jurister, tvistigheder har vi advokater og domstole til at afgøre.