Vil gerne give Lagersalg ret i at når han meddeler at han gerne vil købe dem til udbudte pris så er det ham der skal have dem såfremt der ikke er kommet PB inden hans købsønske.
Men derimod så skal han da lige have en røffel for at jagte interesserede på den måde og der skulle nok være stukket en finger i jorden, men hvis han er opsat på at få domænerne så forstår jeg også at han opfører sig på den måde.
Men lad os nu se hvad sælger vil sige...
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nope der tager du fejl. Jeg forventer at man overholder lovgivningen, og at andre respekterer at jeg afgav første bud.
Lidt ligesom cykelisten siger det er de andre der har vige pligt .... så skide være med jeg ligger på sygehuset i 3 uger!
Hold du på din ret og gør dig upopulær, din måde at nedværdige folk på tjener ikke noget godt, typer som dig er med til at "skræmme" nye Aminoer væk efter min mening.
Jeg har selv "Budt" på alle domænerne om det var før eller efter dig finder vi jo ud af, men skulle de gå til dig no problem, så er det sådan det er :-)
Og så er alt jo i skønneste orden, og hvis du skulle få dem og der er nogle du ikke skal bruge, så må du gerne sende en PB, da vi så måske begge kan få noget ud af det
Vil gerne give Lagersalg ret i at når han meddeler at han gerne vil købe dem til udbudte pris så er det ham der skal have dem såfremt der ikke er kommet PB inden hans købsønske.
Det er for så vidt også ok, men han behøves vel ikke nedværdige andre i den arrogante tone det er det som slår mig!
Lidt ligesom cykelisten siger det er de andre der har vige pligt .... så skide være med jeg ligger på sygehuset i 3 uger!
Tror du skal lære noget om analogi.
DesignYOU:
Hold du på din ret og gør dig upopulær, din måde at nedværdige folk på tjener ikke noget godt, typer som dig er med til at "skræmme" nye Aminoer væk efter min mening.
Hvis det kan skræmme nogen, at man forventer dansk lov bliver overholdt, så må man håbe at de lærer af det. Jeg har ikke svinet nogen til her med kommentarer om alder, opførselsniveau eller lignende, jeg forholder mig ene og alene til at der er udbudt en vare til en fast pris som jeg har accepteret prisen på.
At nogle af jer ikke kender aftalenloven, det er jeres problem, ikke mit.
At nogle af jer ikke kender aftalenloven, det er jeres problem, ikke mit.
Du har i mine øjne en arrogant måde at henvende dig til folk på dette skaber alt for meget unødigt skriverier hvor tråde du deltager i ofte bliver ret afsporet.
Så ja lad os få den knap så vi kan udlukke hinanden fra et ellers godt Aminonetværk!