Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 10 ud af 12 (120 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

... Hvor er det smart!

Men produktet er stadigvæk ikke godkendt i Danmark?

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:10
Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 23:09

Ifølge hvad jeg har forstået:

Den 22/01/2010 kl. 12.57 skrev Keld Jensen:

Den officelle åbning er sidst i feb.

Alle vores produkter er godkendt til videresalg og godkendelserne vil blive lagt ind på hjemmesiden nå den går i luften og firmaet åbner officielt.

Der er vidst noget der ikke stemmer overens? :-)

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 00:04

Hvad er det der ikke stemmer?

Har du læst anmeldelsen der skriver de også at produkterne er godkendt. 

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 00:13

Det er så fint at de skriver det, men det er bare ikke korrekt.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Skrevet kl. 08:51

Det er kun en teori jeg har:

Men kan det tænkes at fra godkendelse og til offentliggørelse der går lidt tid, så du derfor bliver ved med at sige de ikke er godkendt.

Eller kan det tænkes at når et firma ikke har åbnet for salg, så bliver det heller offentliggjort.

Kan det tænkes du ved mere end BerryEn og journalister.

Kan det tænkes du ikke har aktindsigt.

Kan det tænkes at fordi nogen firmaer snyder, så er der andre der overholder reglerne.

Kan det tænkes og andre MLM firmaer prøver at bring nye firmaer i dårlig lys.

Men det var kun en tanke jeg fik så det det kommer vi ikke længere med, lad os se tiden an Rasmus, jeg gider ikke blive ved med at gentage det samme.

Du svarede jo heller ikke på et spørgsmål jeg stillede dig tidligere, men pyt med det det er ok. Men så syndes jeg vi skal stoppe denne diskussion, indtil BerryEn åbner for salg.

Tilmeldt 13. Feb 07
Skrevet kl. 11:57

Det er vel ok at stille spørgsmåltegn ved det, eftersom jeg ikke har fundet én som invitere til informationsmøder og den slags som kan fremvise en dokumentation for at produkterne er godkendt?

Det er som sagt ikke for at nedgøre det, vil meget gerne se godkendelsen, som burde være tilgængelig?

Tilmeldt 30. Jan 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:12

Hej,,,Min dansk er ikke meget god endnu men jeg har boet i Danmark for mange ar siden

Jeg vil gerne fortæle dig om et helt nyt firma fra USA med otruligt mlm system og nu er vi ikke at tale om produktsalg vi har en concept som sælger sig selv og et fantastisk firma,,,, fordi vi har ikke nogen produkt du kan starte lige nu ...

Vi leder efter nogle smart dugtig mlm mennesker i Danmark til at starte vores concept og vi har allerede kobt vores danske domain.... navn....

Kig ind pa www.automatic-geek.co.uk  og ga igennem alle video og sa klikk pa Opportunity Link 

Onsker du at hore mere kontakt mig hurtigt

fordi vi har allerede started med ad finde Leder i Skandinavia...

Onskuld for min darlig Dansk... men her kommer min text pa engelsk

Go to the website www.automatic-geek.co.uk  find the Opportunity and Pay Plan Videos on the Opportunity Page for more details.

We are currently seeking our 'International Leadership Team' Lock a key position in our organization now. If you have strong leadership qualities, are highly ambitious or have
some Network marketing experience, you could be one of the key people we are looking to work with personally. If you wish to join a winning team, where you can build a successful business with long term residual income, Then this is the opportunity you have been looking for.

Contact Mike or Siggi  automaticgeekonline@gmail.com  if you want to hear more about this once in the life time Opportunity..

Looking forward to hear from you

Siggi and Mike

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 05:26

Hvis det var mig, som havde et fantastisk vitaminprodult, så ville jeg da blot kontakte Dansk Supermarked, Aldi, Brugsen...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 05:35

Robert Kronberg:
Hvis det var mig, som havde et fantastisk vitaminprodult, så ville jeg da blot kontakte Dansk Supermarked, Aldi, Brugsen...

Jamen de har så mange produkter i forvejen, og de tager ikke ukendte varer ind på hylderne.

NM/MLM er et glimrende koncept, problemet er ofte blot, at varerne man køber på den måde er billigere at købe i specialbutikker efterhånden, så indenfor den del af markedet er det lidt tyndt.

Køb ren argan olie her

Side 10 ud af 12 (120 indlæg)