Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensnyhed MLM

Side 12 ud af 12 (120 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Magnus:

Mon ikke OP i mellemtiden har købt sådan en fætter her:

He he, kan jeg bestille to i blå ?

/Keld

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Jeg blander mig med en lille bemærkning, det er jo en blog og ikke et privat forum.

Du har 100 % ret, i at du skal stille spørgsmål for at finde ud af om en virksomhed er noget for dig, også de lette spørgsmål, da det også viser noget om en sponsors vilje til support og samarbejdsvilje/evne.

Hvis der er givet fejl informationog man gør opmærksom på dette, skal det gerne rettes. Hvis det istedet opfattes som en fornærmelse, er der andre der ved hvordan man håndterer kommende partnere en forretning.

Så hvis dine spørgsmål udløser irritation eller skarpe bemærkninger såsom at blive klogere eller lignede negative reaktioner så er der masser andre seriøs og velopdragne sponsorer inden for samme firma

Hilsen Kurtenrique

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

kurtenrique:

Hej Keld Jeg vil gerne være klogere, men jeg har ikke lyst til at læse alle indlæg i en tråd før jeg svarer, jeg nøjes med et konkret indlæg, der er trods alt 106 indlæg i denne tråd. Det synes som ret mange at gå igennem.

 

Tak, Kurt

Jeg forstår ikke helt hvad du vil. Jeg kan godt forstå du ikke vil læse 106 indlæg, men det jeg ber dig om er bare at læse det sidste indlæg. lige før det du selv lavede. Der vil du kunne læse om hjemmesider m.m. og også navn.

Ha en fantastisk dag.

Keld

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 02:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld.

Jamen det så jeg altså ikke. Beklager

Kurtenrique.

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Jeg lancerer selv i næste måned et MLM projekt, og der vil være fuld åbenhed om produkter, afregningsmodel osv osv og man kan ved en god indsats tjene 8-15.000 per måned hvoraf de 2-3.000 er noget man selv skal tjene og hvis man ikke selv kan tjene 1.000 på meget lidt arbejde, så ryger man ud af kæden, d.v.s. man skal selv omsætte for minimum 3.000 per måned for at være med, det svarer til 50 enheder.

 

Hvor langt er du med det....

Mvh.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:
Hvor langt er du med det....

Sidste produkt bliver testet af professionelle p.t., de øvrige produkter er færdige. Herefter mangler så navn samt afregningsmodel samt opbygning af organisation.

Der bliver tale om 8-11 produkter indenfor hår- og hudpleje af høj kvalitet og lav-mellem pris, men ikke afgjort endnu.

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg

Prøv lige og giv en praj, når du er klar. Så kunne jeg da godt tænke mig at se nærmer på det.

D.b.h.

Michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Lasse Burholt:
Hvor langt er du med det....

Sidste produkt bliver testet af professionelle p.t., de øvrige produkter er færdige. Herefter mangler så navn samt afregningsmodel samt opbygning af organisation.

Der bliver tale om 8-11 produkter indenfor hår- og hudpleje af høj kvalitet og lav-mellem pris, men ikke afgjort endnu.

Mvh/Jan

 

Og... er du klar til at stå distancen som netværksselskab uden trackrecord og uden netværkserfaring? Det skriver jeg ikke for at jorde dig - men fordi de gyldne regler for hvilke selskaber man skal vælge engagement i, altid holder stik - i netop henseendet: Trackrecord, erfaring, økonomisk solid...

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Dullweber:

Hej Lagersalg

Prøv lige og giv en praj, når du er klar. Så kunne jeg da godt tænke mig at se nærmer på det.

D.b.h.

Michael

Skal jeg nok :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Og... er du klar til at stå distancen som netværksselskab uden trackrecord og uden netværkserfaring? Det skriver jeg ikke for at jorde dig - men fordi de gyldne regler for hvilke selskaber man skal vælge engagement i, altid holder stik - i netop henseendet: Trackrecord, erfaring, økonomisk solid...

Lasse

Jeg ser det ikke som at du ønsker at jorde mig, jeg tager bare alle input ad notum.

Når det så er sagt, så er der ikke noget andre gør som andre ikke også kan gøre, om de kan gøre det med samme effekt og succes, det er så en anden sag.

F.s.a. økonomi, så er der rigeligt overhead og minimale omkostninger, om fabrikken har altid kapacitet til de ting jeg kommer med, det er bare spørgsmål om hvornår jeg får det eksekveret.

Når jeg ser på dem, som jeg umiddelbart har kendskab til, så kan det godt være de er store og solide, men store betyder ofte også høje omkostninger, og jeg har aldrig holdt mig tilbage for at konkurrere.

Herbalife, Tupperware, ForeverLiving og LR er nogle af aktørerne på markedet. Og for mig er de eneste der er svære at konkurrere med TupperWare og Herbalife. Og ingen af dem er i det segment som hovedvægten produktmæssigt kommer til at dreje sig om.

ForeverLiving har nogle produkter (cremer) som indeholder skadelige ingredienser og der markedsandele til trods, så tager jeg det ikke seriøst når man vildleder folk/brugere. LR sortimentet er for stort og utidssvarende og deres omkostninger er for høje.

Fokus bliver derfor på produkter som folk bruger og vil købe og ikke på produkter man skal overtale dem til at købe. Jeg mener segmentet MLM/NM trænger til fornyelse i metoderne man når ud til brugerne på. Det kan være jeg har ret, det kan være jeg har uret, men ingen bliver snydt eller taget ved næsen eller præsenteret for uigennemskuelige afregningsmodeller der kræver det næste uopnåelige.

Men jeg har lyttet og læst mange af indlæggene her, så vi må se hvor det bærer hen. Enten går det godt og så udvider man i Europa, eller også går det ikke og så er man den erfaring rigere.

Det der for mig dog eer spændende er, at jeg kommer (udover de påtænkte produkter) med et nyt produkt som ikke før nogensteder er solgt som MLM/NM og som kvinder vil elske, så det skal nok gå :)

Køb ren argan olie her

Side 12 ud af 12 (120 indlæg)