Hej Amino'er. Ditbrugtmarked har overtaget www.Bokseudstyr.dk Planen er at vi i løbet af 2010 vil investere i ca. 5 webshops med salg af nicheprodukter, og Bokseudstyr er den første som vi vil afprøve vort nye koncept på. Konceptet går kort fortalt ud på at få de lokale klubber gjort interesserede i et samarbejde, og motivatoren er i dén forbindelse naturligvis PENGE til klubben Bokseudstyr.dk vil markedsføre et bredt udvalg, både mærkevarer og en discountserie, og til priser som uden tvivl vil vække en del opsigt. Omsætningen i 2010 er budgetteret til 5-6.000.000 og det bliver næppe det store problem at nå dette niveau med de planer vi har. Som Amino-bruger får du selvfølgelig rabat hvis du skal bruge lidt udstyr til verdens bedste motionsform. Når du har bestilt skriver du blot "Amino" i kommentarfeltet, så får du 10 % rabat på dit køb Ha' et rigtig godt år. Med venlig hilsen Ditbrugtmarked |
Super, fedt. Så kan jeg jo endelig hive lidt rabat til mig. Skal snart ha' nye handsker og hjelm, det gamle er sgu ved at være slidt
Først og fremmest tror jeg at i skal forsøge at få bl.a. fitnesscentrene til at gå væk fra Fightersport.dk. De fleste af de centre jeg har styrketrænet i gennem tiderne har haft udstyr fra Fightersport hængende. Bare lige en lille bemærkning fra min side
Held og lykke med projektet..