Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBM's 1. webshop: www.Bokseudstyr.dk

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Ditbrugtmarked har overtaget www.Bokseudstyr.dk

Planen er at vi i løbet af 2010 vil investere i ca. 5 webshops med salg af nicheprodukter, og Bokseudstyr er den første som vi vil afprøve vort nye koncept på.

Konceptet går kort fortalt ud på at få de lokale klubber gjort interesserede i et samarbejde, og motivatoren er i dén forbindelse naturligvis PENGE til klubben Wink

Bokseudstyr.dk vil markedsføre et bredt udvalg, både mærkevarer og en discountserie, og til priser som uden tvivl vil vække en del opsigt. Omsætningen i 2010 er budgetteret til 5-6.000.000 og det bliver næppe det store problem at nå dette niveau med de planer vi har.

Som Amino-bruger får du selvfølgelig rabat hvis du skal bruge lidt udstyr til verdens bedste motionsform. Når du har bestilt skriver du blot "Amino" i kommentarfeltet, så får du 10 % rabat på dit køb Yes

Ha' et rigtig godt år.

Med venlig hilsen

Ditbrugtmarked

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:01

Super, fedt. Så kan jeg jo endelig hive lidt rabat til mig. Skal snart ha' nye handsker og hjelm, det gamle er sgu ved at være slidt Stick out tongue

Først og fremmest tror jeg at i skal forsøge at få bl.a. fitnesscentrene til at gå væk fra Fightersport.dk. De fleste af de centre jeg har styrketrænet i gennem tiderne har haft udstyr fra Fightersport hængende. Bare lige en lille bemærkning fra min side Smile

Held og lykke med projektet..

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 19:07

Hej Morten.

Tak skal du ha', og tak for tippet.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 470
Skrevet kl. 19:29

Er der virkelig så mange boksere i Danmark, at i regner med omsætning i 2010 på 5-6 millioner!!!! eller skulle der stå 5-600.000 ? Ja jeg er bare lidt overrasket hvis det er millioner, og skal lige være helt sikker... Det må jo næsten kræve flere ansatte at pakke og sende osv. ?

MVH
Hans Pedersen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:25

Hej Hans.

HansPedersen:
Er der virkelig så mange boksere i Danmark, at i regner med omsætning i 2010 på 5-6 millioner!!!!

Ja, det er der. Der er masser af små og store klubber. Udover klubberne er der mange som dyrker motion i form af boksning hjemme. En del institutioner, fængsler, forsvaret m.v. bruger også bokseudstyr i deres træning.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 23:41

fuldstændig urealistisk med 5-6 millioner det første år med en webshop der har 24 backlinks og dårlig nok nogen gratis besøgende

der er ikke mange der søger på boksehandsker og boksehjelme på google så der kan næppe være meget efterspørgsel!

men rart at se i er optimistiske, hvis i opnår 100.000 i omsætning må det være flot, nu er webshoppen jo ikke ligefrem særlig indbydende at handle i og kan ikke forestille mig den konverterer særlig godt, den ser meget standard agtig ud ligesom alle de andre shops.

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:28
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas.

Det er dog en fantastisk støtte og optimisme du viser med dit indlæg.

Thomas Clausen:
fuldstændig urealistisk med 5-6 millioner det første år

For det første aner du ikke hvad du skriver om! Shoppen har faktisk eksisteret i 11 år nu, og går rimeligt godt.

Thomas Clausen:
dårlig nok nogen gratis besøgende! 

Hvad angår besøgende er da rart du kan stå ved indgangsdøren og tælle!?!

Thomas Clausen:
der er ikke mange der søger på boksehandsker og boksehjelme på google så der kan næppe være meget efterspørgsel!

For det andet aner du ikke noget om efterspørgslen! Google kan da være udmærket, men den direkte kontakt til kunderne (som du tilsyneladende ikke gider dyrke) er langt mere værd. Shoppen omsætter faktisk for langt mere end din hjerne tilsyneladende kan rumme allerede nu.

Thomas Clausen:
nu er webshoppen jo ikke ligefrem særlig indbydende

For det tredie er shoppen jo ikke lavet for glæde et negativt brokhovede som dig, men for at gøre det let for kunderne at købe varerne, så din mærkelige attitude kan jeg ikke tage alvorligt.

For det fjerde ville det glæde mig om du undlod at kommentere yderligere i denne tråd, da du åbenbart ikke har noget fornuftigt at byde ind med.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:56

ditbrugtmarked:

For det første aner du ikke hvad du skriver om! Shoppen har faktisk eksisteret i 11 år nu, og går rimeligt godt.

De har da ikke ejet domænet i så mange år ser det ud til? Hvad hedder det firma der har eksisteret i 11 år nu egentlig?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:00

bacardil:

ditbrugtmarked:

De har da ikke ejet domænet i så mange år ser det ud til? Hvad hedder det firma der har eksisteret i 11 år nu egentlig?

Det er jo ikke sikkert at det er sælgeren der har haft den alle 11 år, og såvidt jeg ved kan man ikke se domæne-historik, desværre.

Jeg synes det lyder som en spændende investering, og ønsker jer rigtig meget held og lykke :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:03

Casper Blom:

bacardil:

ditbrugtmarked:

Det er jo ikke sikkert at det er sælgeren der har haft den alle 11 år, og såvidt jeg ved kan man ikke se domæne-historik, desværre.

Netop, men har domænet været aktivt i de 11 år så burde der være mere historik end tilfældet er plus at så kan man da se hvor meget Thomas´s hjerne kan rumme :)

Side 1 ud af 9 (82 indlæg)