Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBM's 1. webshop: www.Bokseudstyr.dk

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med, der burde være mere historik? :) Altså backlinks osv?

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:11

Casper Blom:

Hvad mener du med, der burde være mere historik? :) Altså backlinks osv?

osv. ja...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 01:14

Ja okay :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 02:14

Hej Casper.

Casper Blom:

Jeg synes det lyder som en spændende investering, og ønsker jer rigtig meget held og lykke :)

Tak skal du have.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 02:26

Hej Bacardil.

bacardil:
Hvad hedder det firma der har eksisteret i 11 år nu egentlig?

Det har jeg ikke lov til at røbe, og det er vel i bund og grund også uinteressant. Det vigtigste er at gode solide kunder følger med, og at planerne for udvidelse af aktiviteterne er på plads.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ditbrugtmarked:

Hej Bacardil.

bacardil:
Hvad hedder det firma der har eksisteret i 11 år nu egentlig?

Det har jeg ikke lov til at røbe, og det er vel i bund og grund også uinteressant. Det vigtigste er at gode solide kunder følger med, og at planerne for udvidelse af aktiviteterne er på plads.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Det er måske mere fordi at omsætningen i den gamle virksomhed ikke var så stor, for det er sikkert bokseudstyr.dk aps - Det er fint at smørre tykt på, men undskyldingen med at man ikke må oplyse det er vist lidt tynd :)

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 04:17

boksning er vejen frem og en sport jeg vil skyde på er vejen frem. Så meget fokus vi har i DK på motion så vi er gået helt latterligt amok med at betale gerne 300 kr måneden (studiepris) for motionscenter er helt latterlig.

400kr for et halvt års boksning... det godt :)

desuden er det den absolut mest effektive sportsgren jeg nogensinde har dyrket, det ses og mærkes alle steder.

Desuden er der mange nybegyndere til boksning og ofte motionsboksere. Jeg tror derfor at billige startpakker er en god løsning da det er svært at vurdere om man vil fortsætte sporten, i og med at det jo rent faktisk handler om at slå andre. Bløde handsker og sandsæk handsker i en billig pakke ville rive rundt ;D

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 04:22

evt 3 forskellige typer pakker :) billig, medium og dyr. Kan se i slet ikke har noget der bare minder om det.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:08

Hej Simon.

Tak for de pæne ord.

Hvad angår startpakker til en billig pris, så er det på vej.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:47

Jeg kan kun give Simon ret i at det er den mest effektive sportsgren. Man taber sig lynhurtigt af det, og hvis man styrketræner to gange om ugen kombineret med boksetræning, så går der ikke lang tid før man får en flot krop. Jeg taler af erfaring Big Smile

Man kan også se hvor populært det er til træning, der kommer nye hoveder hver uge. Nogle af dem smutter før tid, andre kommet et par enkelte gange, mens nogen aldrig kommer igen. Der er så også nogle enkelte som hænger i. Jeg tror det har noget at gøre med alt den styrketræning og konditionstræning der er inkluderet i 2 timers boksetræning, nogle syns at det er for hårdt og at de er dårlige fordi de ikke kan være med uden at holde pause de første måneder, mens andre bare får mere blod på tanden af det.

Jeg hørte til den sidste gruppe dengang jeg startede, og idag vil jeg da mene at jeg er en af de bedre i klubben Big Smile

Side 2 ud af 9 (82 indlæg)