Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBM's 1. webshop: www.Bokseudstyr.dk

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Jeg kan kun give Simon ret i at det er den mest effektive sportsgren. Man taber sig lynhurtigt af det, og hvis man styrketræner to gange om ugen kombineret med boksetræning, så går der ikke lang tid før man får en flot krop. Jeg taler af erfaring Big Smile

Man kan også se hvor populært det er til træning, der kommer nye hoveder hver uge. Nogle af dem smutter før tid, andre kommet et par enkelte gange, mens nogen aldrig kommer igen. Der er så også nogle enkelte som hænger i. Jeg tror det har noget at gøre med alt den styrketræning og konditionstræning der er inkluderet i 2 timers boksetræning, nogle syns at det er for hårdt og at de er dårlige fordi de ikke kan være med uden at holde pause de første måneder, mens andre bare får mere blod på tanden af det.

Jeg hørte til den sidste gruppe dengang jeg startede, og idag vil jeg da mene at jeg er en af de bedre i klubben Big Smile

Prøv med en puls måler hvad du holde længste tid den højeste puls er den meste effektive motion form for dig

Jeg synes det er svært at holde en stabil høj puls i en bokse time , har været til dem og jeg synes det går for langsomt .

At om det mig der vælger det forkert sted ved jeg ikke , har prøvet det et par gange i fitness dk centre

Hvad jeg kræve jeg løbetræner lidt hvor min puls i en time holdes på stabilt 172 - 176

Ved max træning ligger den korte øjeblik lige ved 198 , når jeg laver interval træning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 13:28

Uden at vide det, tror jeg heller ikke at man kan sammenligne boksning i et fitness-center med boksning i en klub. I klubberne er vi jo mange som bokser kampe som har brug for hårdere træning end dem som ikke skal bruge det til andet end motion.

Selve boksetræningen indeholder jo også ting som syretræning, hvor man skal stå og holde armene lige ud i luften mens man laver nogle små bevægelser med dem, typisk i 10 minutter. Det gør nas i skuldrene ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:31

ditbrugtmarked:

Hej Thomas.

Det er dog en fantastisk støtte og optimisme du viser med dit indlæg.

Thomas Clausen:
fuldstændig urealistisk med 5-6 millioner det første år

For det første aner du ikke hvad du skriver om! Shoppen har faktisk eksisteret i 11 år nu, og går rimeligt godt.

Thomas Clausen:
dårlig nok nogen gratis besøgende

Hvad angår besøgende er da rart du kan stå ved indgangsdøren og tælle!?!

Thomas Clausen:
der er ikke mange der søger på boksehandsker og boksehjelme på google så der kan næppe være meget efterspørgsel!

For det andet aner du ikke noget om efterspørgslen! Google kan da være udmærket, men den direkte kontakt til kunderne (som du tilsyneladende ikke gider dyrke) er langt mere værd. Shoppen omsætter faktisk for langt mere end din hjerne tilsyneladende kan rumme allerede nu.

Thomas Clausen:
nu er webshoppen jo ikke ligefrem særlig indbydende

For det tredie er shoppen jo ikke lavet for glæde et negativt brokhovede som dig, men for at gøre det let for kunderne at købe varerne, så din mærkelige attitude kan jeg ikke tage alvorligt.

For det fjerde ville det glæde mig om du undlod at kommentere yderligere i denne tråd, da du åbenbart ikke har noget fornuftigt at byde ind med.

Mvh.

Ditbrugtmarked

ja verden ville da være perfekt hvis man kun fik skulderklap og positiv feedback på sine urealistiske ideer , all the best :-)

hvis du ikke kan tage kritik men kun skulderklap skulle du måske ikke skrive i et forum :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:00

bacardil, siden din hjerne nu ikke kan rumme så meget, kan jeg hjælpe dig og fortælle at domænet har været aktivt siden 27-12-2007 :-)

over and out

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:43

Thomas Clausen:

bacardil, siden din hjerne nu ikke kan rumme så meget, kan jeg hjælpe dig og fortælle at domænet har været aktivt siden 27-12-2007 :-)

over and out

Hvordan ved du at domænet ikke har været aktivt inden? :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 15:54

Casper Blom:

Thomas Clausen:

over and out

Hvordan ved du at domænet ikke har været aktivt inden? :)

Det har været aktivt tilbage i 2003, men nok haft en lille pause.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:24

Hej DBM

Jeg har nogle forslag til dig, så har lige sendt dig en PB.

Held og lykke med det nye tiltag.

Mvh

Jesper

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:08

Hej Jesper.

Tak for din interesse.

Jeg har sendt svar til dig.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 18:24

Ønsker dig da også held og lykke med salget.

Men jeg syntes nu, som thomas du skyder lidt højt..

..... Der vil da være noget flere der solgte disse ting, hvis man snakker de beløb? ;)

Handel med varepartier via Trademen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:40

Hej Kc.

Tak skal du have.

Der er skam flere andre udbydere, men dem har jeg da ikke travlt med at reklamere for Cool

Mvh.

Ditbrugtmarked

Side 3 ud af 9 (82 indlæg)