Er det - web.archive.org - specielt præcist ? Jeg prøvede en søgning på et site, som jeg ved har haft adskillige opdateringer det seneste år. Som jeg læser web.archive.org, er der intet sket på sitet siden for adkillige år siden.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Som jeg læser web.archive.org, er der intet sket på sitet siden for adkillige år siden.
Mener du på bokseudstyr.dk
Nej, jeg henviser til et af mine egne sites, som ifølge en søgning på web.archive.org ikke har været ændre i adskillige år. Derfor mit spørgsmål, om sådan en søgning er særligt brugbar.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Som jeg læser web.archive.org, er der intet sket på sitet siden for adkillige år siden.
Nej, jeg henviser til et af mine egne sites, som ifølge en søgning på web.archive.org ikke har været ændre i adskillige år. Derfor mit spørgsmål, om sådan en søgning er særligt brugbar.
Jeg har oplevet det samme. Så at basere sin teori på dette holder ikke.
Der er mange sites og opdateringer, som ik er at finde på Archive.org, så siden kan KUN bruges som guide line og ik facit. Det er deres arkiv ganske enkelt for mangel fuldt til!
Det er ikke noget man kan bruge til 100% sikkerhed med, men hvis man igennem 11 år aldrig har fået reg. en eneste gang, så er der noget galt :) Har selv på mine sider selvom de er ganske lidt opdateret nogen af dem listing helt frem til 2008 :)
Jeg kender ikke siden så godt så ved ikke hvor præcise de er... Jeg har bare selv købt en side der lå meget meget tæt op af en anden og kunne ikke finde aktivitet på det andet domæne og købte af den årsag mit domæne, men ikke sikkert de er så gode til update.