Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor er Aminoerne som kan skabe noget?

Side 12 ud af 16 (157 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagerslag123 - JEN:

Fashion... manden har ingen anelse om hvilken betydning BG har haft for verdenssamfundet. Det er en af de første gange jeg ser nogen der alvorligt er udenfor rækkevidde. Man kan ikke tage det seriøst.

Nej han har intet betydet for verden ;D Simon Spies var manden der gjorde verden til et bedre sted sammen med B&G... I see the point ;D

Han gider heller ik svare på indlægget om den perfekte verden, så jeg er vel endnu en af de negative mennesker, som der omtales :S Shit happens...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:36

Nej , det er ingen kontakt, og debat er formålsløst.

Simon Spies bruger så meget han kan på ludere, stoffer og druk. Bill Gates donerer det meste af sin formue til bekæmpelse af sult og sygdom i Afrika (sammen med Warren Buffet ) Og Simon Spies er The Family Guy vi skal beundre.

Im outta here :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Søndergaard:

Hvor mange af dine eller Google's klienter har takket jer for bedre livskvalitet?

Eeeej Thomas, nu må du sgu holde. Tror du parkeringsvagten eller kassedamen bliver takket for bedre livskvalitet? Er deres respektive funktioner da mindre værdifulde end din? Jeg forestiller mig infrastrukturen i kaos og sultedød én masse.

Der bliver snakket om to forskellige værdier i tråden her. Den ene er værdien for den enkelte virksomhed og den anden er værdien for samfundet.

SEO har en værdi for virksomheden i kroner og øre. Længere er den ikke.

Samfundsmæssigt kan jeg godt forstå du har sværere ved at se værdien, og jeg tilskriver det kompleksiteten af vores moderne samfund, hvor der ikke altid er en direkte relation mellem årsag og effekt. Kendetegnet ved begyndelsen på et velfærdssamfund er, at antallet af ledige hænder overstiger antallet af nødvendige personer for at opfylde samfundets helt basale behov - primært føde. Herved bliver der plads til præster, kunstnere, forskere, SEO-folk, politikere og endda tandlæger.

Uden SEO ville nettet være spækket med information, produkter, underholdning og spændende mennesker som du aldrig var kommet i kontakt med, fordi indholdet ville være lavet i Flash, med Ajax eller det ville generelt bare være utilgængeligt. Uden SEO ville du i gennemsnit bruge 3 gange så lang tid (mit gæt) på at navigere og få overblik over emnet/temaet på et utal af sider på nettet, grundet den fokus på linkstruktur og ordvalg, som SEO medfører.

Det er en lidt underlig måde du omtaler andre menneskers legale, vidensbaserede og respektable erhverv, men jeg vælger at tro (og håber) det skyldes manglende indsigt i samme.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:10

Jakob Søndergård:

Der bliver snakket om to forskellige værdier i tråden her. Den ene er værdien for den enkelte virksomhed og den anden er værdien for samfundet.

SEO har en værdi for virksomheden i kroner og øre. Længere er den ikke.

Når noget har værdi for en virksomhed, så har det også en stor samfundsmæssig værdi.

- Det skaber arbejde
- Det skaber vækst
- Det skaber skatte indtægter
- Det skaber glade ejere og medarbejdere, som igen får mulighed for at lave det de gerne vil!

Så man kan overhovedet ik se så firkantet på verden, som Thomas gør!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 01:20

Fashion-Seller:

Når noget har værdi for en virksomhed, så har det også en stor samfundsmæssig værdi.

- Det skaber arbejde
- Det skaber vækst
- Det skaber skatte indtægter
- Det skaber glade ejere og medarbejdere, som igen får mulighed for at lave det de gerne vil!

Så man kan overhovedet ik se så firkantet på verden, som Thomas gør!

Det er et ret forenklet udgangspunkt, men i de fleste tilfælde har du selvfølgelig ret. Det er f.eks. svært at argumentere for den samfundsmæssige værdi i nulsumsspil, hvilket SEO dog bestemt ikke er.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:25

Jakob Søndergård:

Det er et ret forenklet udgangspunkt, men i de fleste tilfælde har du selvfølgelig ret. Det er f.eks. svært at argumentere for den samfundsmæssige værdi i nulsumsspil, hvilket SEO dog bestemt ikke er.

Enig men det er bare svært, at se så firkantet på verdenen, da mange ting skaber "ringe i vandet", som bidrager med en masse. Så selv den mest latterlige ting kan bidrage med en masse positivt rent samfundsmæssigt...

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 02:10
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Jakob Søndergård:

Thomas Søndergaard:

Hvor mange af dine eller Google's klienter har takket jer for bedre livskvalitet?

Eeeej Thomas, nu må du sgu holde. Tror du parkeringsvagten eller kassedamen bliver takket for bedre livskvalitet? Er deres respektive funktioner da mindre værdifulde end din? Jeg forestiller mig infrastrukturen i kaos og sultedød én masse.

OK, indrømmet, jeg blev nok grebet en smule af stemningen.

Jakob Søndergård:

Uden SEO ville nettet være spækket med information, produkter, underholdning og spændende mennesker som du aldrig var kommet i kontakt med, fordi indholdet ville være lavet i Flash, med Ajax eller det ville generelt bare være utilgængeligt. Uden SEO ville du i gennemsnit bruge 3 gange så lang tid (mit gæt) på at navigere og få overblik over emnet/temaet på et utal af sider på nettet, grundet den fokus på linkstruktur og ordvalg, som SEO medfører.

At lave en hjemmeside der kan blive indekseret af søgemaskiner er måske nok SEO, men det er egentlig basal kommunikation at sørge for at afsende i et format der er tilgængeligt for modtageren lige meget om det er online eller offline kommunikation. At bruge ord og vendinger som den potentielle kunde er fortrolig med frem for at tale for højtravende eller bruge slang er basal salgsteknik og ikke noget SEO folket har opfundet.

Hvis den så ikke var længere, så ville der ikke være noget problem. Men, det er jo ikke nok at producere en god hjemmeside med godt informerende indhold, hvilket er hvad Google bliver ved med at prøve på at bilde os ind.

Sådan er verden jo ikke skruet sammen. For at få en fornuftig placering i søgemaskinerne er det nødvendigt at bruge en masse tid på at blive optaget i linkkataloger der ikke har andet formål end at tilfredsstille Google's manglende evne til at bedømme en hjemmeside på dens indhold. I de tilfælde hvor der er hård konkurrence og mange om buddet er linkkataloger heller ikke nok og så kan man bruge endnu mere tid på at oprette intetsigende websites og blogs der heller ikke har andet formål end at tilfredsstille Google til trods for at de påstår at det er nok med en hjemmeside med godt indhold.

Der hvor SEO folket har tvunget tingene helt ud i overdrevet er jo ikke med hensyn til optimering og tilpassning af ens egen hjemmeside, men med alt det andet gøgl der skal til i stigende mænder for at kompensere for at en god hjemmeside ikke er nok. Konkurrencen om en god placering i søgemaskinerne har ikke meget med at tilbyde fornuftigt indhold at gøre men er baseret på at bruge så mange ressourcer som muligt på at fylde internettet med indhold der i sig selv ikke har nogen værdi.

At påstå at det er værdiskabende at skulle overføre en masse ressourcer fra at yde en god service eller fremstille et godt produkt til at rette op på søgemaskinernes manglende evne til at servere relevante resultater virker absurd. Lige så absurd som hvis placeringen af min annonce i avisen ville være et resultat af hvor mange sider jeg tilbyder at korrekturlæse for redaktøren.

Lagerslag-Niels, Fashion-Seller og Jimi Hove,

Den asociale måde I taler til andre på her på Amino, er det sådan I også opfører jer når i er ude blandt mennesker eller er det kun når I sidder trygt bag skærmen med relativ anonymitet at almindelige konventioner for normal opførsel ikke gælder for jer?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:38

Thomas Søndergaard:

Lige så absurd som hvis placeringen af min annonce i avisen ville være et resultat af hvor mange sider jeg tilbyder at korrekturlæse for redaktøren.

Eller hvor mange kroner du betaler for den... For den er jo heller ik værdi skabende, og det er langt fra den bedste og vigtigste annonce som er på side 1, 2 eller 3... Der betaler man sig fra det, og så er spørgsmålet blot, HVOR ER FORSKELLEN?

Jeg undre mig stadig over, at du bliver ved med at leve i en verden, som der var engang, og af en eller anden grund har set dig sur på mulighederne i det 20. århundrede fremfor at prøve at udnytte dem...

Thomas Søndergaard:

Den asociale måde I taler til andre på her på Amino, er det sådan I også opfører jer når i er ude blandt mennesker eller er det kun når I sidder trygt bag skærmen med relativ anonymitet at almindelige konventioner for normal opførsel ikke gælder for jer?

Man kan vel vende den om og spørge, hvor er din? Men du må meget gerne skære ud i pap hvor undertegnede har skrevet noget, som ik var sobert tale i den sammenhæng det stod... Og anonym hmmm...

Og så bare lige for at sætte prikken over i´et, så er der rigtig mange som har skrevet en PB, og sagt at du var ude på et sidespor, hvor du ik kunne bunde, og snakkede om ting, som langt fra var dine kernekompetancer. Vi arbejder ik med SEO for andre, men dine indlæg udstråler manglende indsigt i en branche, som du kritisere, fremfor at prøve at vende til egen fordel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Søndergaard:

Nu har jeg læst alle mine indlæg igennem, og læst de besvarelser igennem, som de er sat op imod. Jeg har endnu ik fundet nogen steder, hvor der står noget grimt, nedværdigende eller en asocial talemåde.
Der er 100% ærlige indlæg, som besvarelse til dine ideer eller udtalelser. Så hvis den asociale talemåde ene og alene bunder i to forskellige livsindstillinger, så har du ret... Ellers synes jeg godt nok du piver over, at der er andre holdninger end dine egne!!! 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:41

Thomas , nej sådan taler jeg også til folk i virkeligheden . Men i virkelighedens forretningsverden ønsker jeg også konkrete håndfaste emner jeg kan spilde min tid på. Der er vidst ikke rigtig nogen der endnu har forstået, hvad det rent konkret er, du mener der er så slemt ved SEO. Udover at du vidste bare ikke kan lide SEO og Google og synes at Bing giver dig super gode resultater.

Det jo bare fedt at du godt kan lide Bing. Så super for dig og godt nytår :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 12 ud af 16 (157 indlæg)