Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas rosenstand roser

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Det er slet ikke nødvendigt, Helle. Gør følgende:

Det vil jeg prøve - tak :·) Er dog i tvivl om det vil fungere med varianter da der jo er mange forskellige variantgrupper med hundreder forskellige størrelseskombinationer... men det må bestemt testes... det er skrækkeligt pludselig at blive uarbejdsdygtig Tongue Tied

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig lige understrege, at den strategi med at udelukke produktvarianter med robots.txt eller META-robots BESTEMT ikke er den bedste løsning. Det er enlet løsning, men den er bestemt ikk god!

Der findes en lille håndfuld andre muligheder som alle er bedre :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:38

Mikkel deMib Svendsen:

Lad mig lige understrege, at den strategi med at udelukke produktvarianter med robots.txt eller META-robots BESTEMT ikke er den bedste løsning. Det er enlet løsning, men den er bestemt ikk god!

Der findes en lille håndfuld andre muligheder som alle er bedre :)

Helt enig - men så længe DanDomain ikke får fingeren ud og understøtter de gode løsninger, er det bedre at udelukke via robots.txt end at lade stå til. I en ideel verden er hele diskussionen om DC jo abstrakt - men verden er ikke ideel.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 23:06

Hvad er faren helt konkret med duplicate content ?

Iøvrigt synes jeg at det er en helt fantastisk konstruktiv support der ydes her.

Træls med musearmen Helle. Udstrækning og stryrketræning det er alfa og omega..jeg taler af erfaring.

Vh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:25
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:28

Nu er jeg farvet af at jeg er leverandør af Magento shops, men vil kort sige at halvdelen af de forespørgsler vi modtager, drejer sig om eksisterende shop ejere der er vokset ud af deres hostede platform (typisk DanDomain eller Scannet).

Jeg synes derfor at du skulle prøve at få nogle svar fra folk der allerede idag driver en shop! Os leverandører (eller som har interesser i en given shop løsning) vil jo bare trutte i vores eget horn.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:03

det kan du have ret i. men tror du ikke at hvis jeg laver en konkret beskrivelse omkring det jeg ønsker. at SEO folket så vil anbefale mig den bedste platform set i lyset af mit behov?

Jeg kunne ikke forstille mig at Thomas skulle få procenter af Dandomain, for derefter at anbefale mig det og implementere den for mig (inkl seo) med det resultat at den var i fisk! det ville da være en underlig måde at drive forretning på - bestemt hvis han vil beholde sit gode ry.

Og lidt har han da fået ud af sin bd-shop eks. når man søger på hår exstensions eller lign. 

Jeg ved bare ikke om dimib har fat i den "røde" tråd mht. de pionter som han fremhæver. og det er vel heri dillemmaet ligger for mig, for hvordan skal jeg vægte den korrekte platform til webshop-brug når eksperterne har forskellige holdninger - porsche eller ferrari? - ender måske med at være en smagssag :-(

Mvh Omar Tongue Tied

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:12

Omar, pointen er, at du slet ikke skal tage udgangspunkt i SEO men i de forretningsmæssige, teknologiske og andre krav du måtte have - og først DEREFTER se på hvilket system der så også er bedst til SEO ud af dem der opfylder de øvrige krav. For der er absolut ingen pointe i at vælge en shop der er god til SEO hvis den ikke opfylder dine forretningsmæssige krav.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:15

omar:
Jeg kunne ikke forstille mig at Thomas skulle få procenter af Dandomain, for derefter at anbefale mig det og implementere den for mig (inkl seo) med det resultat at den var i fisk! det ville da være en underlig måde at drive forretning på - bestemt hvis han vil beholde sit gode ry.

Nej - lad mig bare bekræfte, at jeg ikke får procenter for at anbefale en DanDomain shop. Og jeg siger også kun, at den er god - men at det ikke er den eneste gode shop derude. Og at det er den, jeg har valgt og ville vælge igen til et lignende projekt - men ikke nødvendigvis til alle projekter.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:16

Enig, Mikkel!

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)