Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas rosenstand roser

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Netop som Mikkel skriver, er det nemlig din forretning du skal tage udgangspunkt i.

SEO er naturligvis en del af din strategi, men ikke desto mindre bør du tænke på workflows, dine muligheder for ekspandering, brugervenligheden, og jeg kunne fortsætte.

Derfor vælg din shop, og evt. leverandør med udgangspunkt i din forretning.

Mvh. Henrik

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:23

omar:
det kan du have ret i. men tror du ikke at hvis jeg laver en konkret beskrivelse omkring det jeg ønsker. at SEO folket så vil anbefale mig den bedste platform set i lyset af mit behov?

Så er vi alle enige :-)

Uanset procenter eller ej (hvilket jeg syntes kan være ok - ligesom mekanikeren der tjener på reservedelene) så kunne jeg ikke forstille mig dig, prioritere procenterne, fremfor levering af et godt produkt, for du kan jo tjene dine penge på reservedele, uanset om det hedder dandomain, magenta eller lign. ;-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:32

omar:

omar:
det kan du have ret i. men tror du ikke at hvis jeg laver en konkret beskrivelse omkring det jeg ønsker. at SEO folket så vil anbefale mig den bedste platform set i lyset af mit behov?

Så er vi alle enige :-)

Uanset procenter eller ej (hvilket jeg syntes kan være ok - ligesom mekanikeren der tjener på reservedelene) så kunne jeg ikke forstille mig dig, prioritere procenterne, fremfor levering af et godt produkt, for du kan jo tjene dine penge på reservedele, uanset om det hedder dandomain, magenta eller lign. ;-)

Mvh Omar

Hvem skriver du det spørgsmål til, Omar?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:50

uanset procenter eller ej...

Det var bare min gennerelle holdning til det, syntes bare det skulle luftes nu da du (Thomas Rosenstand) var ude og sikre at du ikke fik procenter af Dandomain. 

Jeg mener bare, og hvad så hvis du gjorde! Det gør vel ikke sådan, at du stadigvæk ville anbefale dine kunder det, hvis du vidste at en anden platform ville gavne dem mere!

Jeg formoder det er det du mener med spørgmål! for ellers må der være gået kluder i tråden hehe

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 20:35

Thomas Rosenstand:

Bo Kalvslund:
Hvad er faren helt konkret med duplicate content ?

Det er nok nemmest at besvare med et par links: http://www.thomas-rosenstand.dk/duplicate-content og http://www.thomas-rosenstand.dk/naar-duplicate-content-rammer

@Thomas

Tak for de to links - de forklarer jo tydeligt hvad det er for et seriøst problem DC kan ende i hvis man ikke tager højde for det - men at der også er en vej ud af problemet hvis man er blevet bragt i det/har bragt sig selv i det.

@Omar - jeg har en DanDomain light-shop den har en begrænsning på 100 varenumre + man kan ikke lave egne sider.

Det med egne sider er en ting jeg er ved at overveje om det ikke skal til ,for at udvide mulighederne for at lave mere indhold udover produkt sider.

Jeg har endnu ikke haft brug for at lave varianter men skal snart bruge det. Efter at have læst om problemet med DC netop på en DanDomain shop vil jeg dog overveje at lave særskilte produktsider og smide en kommentar til deres support.

Jeg er dog generelt godt tilfreds med min Dandomain løsning - de har en hjælpsom support sålænge det ikke omhandler egen kode...hvilket det jo desværre tit gør.

Hvis det er en større shopløsning ville det nok være en fordel at tage en prof. udvikler med på løsningen så du både får det forretningsmæssige og SEO sat rigtigt op fra start.

Jeg mener Boysen har et godt blog indlæg et sted hvor han har beskrevet hvordan han har gennemtænkt det forretningsmæssige til en ny shop - det kan måske være til inspiration.

Vh. Bo

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:09

hvis du støder på boysens indlæg må du meget gerne linke mig op :-)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 202
Fra  Monbo Skrevet kl. 21:55

Besøg webshop med unikke håndlavede smykker på Monbo.dk

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 16:38

Hejsa Thomas

Jeg ville lige teste ovenstående - så jeg forventede samme URL'er hvis jeg deaktiveretde autolager. Men det sker ikke.

Uanset om automager er deaktiveret aller aktiveret så får jeg forskellige URL'er på variantlaster og varianter.

http://www.domæne.dk/shop/masterprodukt-863p.html
http://www.domæne.dk/shop/variant1-1646p.html
http://www.domæne.dk/shop/variant2-1647p.html

Mvh søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:27

Hej Søren

Ja - for du havde autolager slået til, da du oprettede varianterne. Hvis du KUN kørte med varianter (og ikke aktiveret autolager) da du oprettede varerne, ville du kun have haft én URL.

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:33

Hvad endte du med at finde ud af Omar? :-)

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)