hmm ja!! Jeg kontaktede min hjemmeside mand og vi talte sammen omkring det at drive en webshop. og for at være ærlig så faldt projektet lidt til jorden. da jeg har valgt at bruge mine kræfter på vores nuværende rudefix projekt. jeg havde forud for det modtaget en løsning fra Søren Sprogø som tændte mig for hårdt. men budgettet holdt ikke helt til den rigtige løsning set i lyset af forventede indtægt og arbejdsindsats. så jeg fandt vel ud af at jeg lagde projektet lidt på hylden :-) Men vil helt klart anbefale dig at kontakte rosenstand, strategen eller søren sprogø, mikkel fortjener pr defination også mine anbefalinger selvom jeg ikke rigtigt har haft kontakt til ham -dette gælder hvis du virkelig tror på ideen og er helt parat til at skyde penge i en butik :-) ellers så skal du nok finde spild af tid template (gratis løsning) jeg syntes selv det er spild af penge at gå i gang med en 20000kr løsning da den bare ikke er the deal -medmindre det er en unik niche som ingen andre satser på, på nettet-!
Håber ovenstående giver mening :-) Mvh Omar |
Thomas rosenstand roser

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig