Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thomas rosenstand roser

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Jeg håber ikke, du føler dig afvist, selvom du bruger det ord? Vi havde og har mellem to og tre måneders ventetid på nye opgaver, og da du ikke kunen vente så længe, foreslog vi et alternativ. Du er altid velkommen, og jeg vil anbefale dig at booke i god tid. Lige nu er vi fremme i februar for nye kunder - vi er moralsk forpligtede til at prioritere opgaver fra allerede eksisterende kunder. 

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:51

Helle - houseofkids.dk:
I dandomain shoppen findes ikke een eneste genvej - alt foregår med museklik. Hver gang man skal lægge een størrelse ind skal man klikke helt vildt mange gange. Surt når der skal lægges 100 sæsonvarer ind pr dag i højsæsonen som hver har 7 varianter i snit. klik klik klik..... ikke så smart tænkt....

Hej Helle

Hvorfor bruger du ikke importfunktionen, når du skal lægge så mange varer op? En matric i Excel - og det går som en leg :-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:56

Thomas Rosenstand:

Hej Helle

Hvorfor bruger du ikke importfunktionen, når du skal lægge så mange varer op? En matric i Excel - og det går som en leg :-)

Hej Thomas

Vi søger at skifte til nyt system - men det bliver nok først til foråret - så jeg skal faktisk til at i gang med endnu en sæson som er travl. Hvis jeg må prøve at se din matric må du meget gerne maile den til mig :·)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:00

okay super svar fra alle.

mit store problem er at jeg heller vil miste lidt brugervenlighed frem for at være usynlig! der er selvfølgelig en smert grænse for hvad er ideen med 1000 besøgende og 1000 frafald i betalingsprocessen.

Jeg tror jeg vil lave en oversigt (krav/specifikation) plan for min kommende shop og så traske en tur ind til seo eksperternes kontor for at få deres konkrete tilbud på hvad der er bedst og hvordan vi (mig og seo manden) når længst på bedst mulig vis!

Jeg kan simpelthen ikke overskue at følge med i alt red pitt, joomla, opensorce, magenta, oscommerce hehe osv..

helt fantastisk tak til alle jer fantastiske beregnelige amigoér! 

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:02

Det er slet ikke nødvendigt, Helle. Gør følgende:

1. Gå ind i eksport og vælg at eksportere en produktgruppe. Marker de data, du har brug for at kunne arbejde med.
  2. Gem filen (CSV) på din computer.
  3. Åbn den i Excel
  4. Oversriv med nye varenumre, beskrivelser etc - eller opret nye rækker til de nye produkter
  5. Gem filen igen som CSV
  6. Importer den ind i shoppen
  7. Tilknyt de billeder, du har brug for
  8. Done!

På den måde kan du være stjernesikker på, at du får de rækker og kolonner med, du skal have.

OBS! Start med at lave en test med et testprodukt - det er sjovere at rette i det end i 140 varenumre ;-)

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 18:03

Thomas Rosenstand:

Jo - hvis du benytter produktvarianter OG lagerstyring samtidigt. Og gør du det, skal du en tur ind og blokere indeksering af disse URL i robots.txt, som der heldigvis er 100 % fri adgang til at arbejde med i DanDomain shoppen.

Du mener hvis Autolager aktiveres?

Hvorfor kolliderer disse to features? Hvad er det teknisk som gør at varianterne så kan indexeres?

Mine muligheder er altså:

1. Deaktivere Autolager og miste denne funktionalitet
2. Skrive forskellige tekster på variant master og varianter (i mit tilfælde op til 150 sider for et produkt)
3. Bede til at Dandomain laver noindex mulihed på alle varianter (og laver en gør-det-over-hele-shoppen knap)

Jeg er mest til løsning 3...

Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:06

omar:
mit store problem er at jeg heller vil miste lidt brugervenlighed frem for at være usynlig! der er selvfølgelig en smert grænse for hvad er ideen med 1000 besøgende og 1000 frafald i betalingsprocessen.

Der er uanede muligheder for at arbejde med konverteringsopimering i DanDomain shoppen - f.eks. er der ikek rigtig noget tibage af standard-flowet på vores www.bd-store.dk

Og et effektivt arbejde med det - godt hjulpet af min gode ven Benjamin Gundgaard fra Customersense (han ved mere om konverteringsoptimering end nogen anden i Europa!) løftede vores konverteringsrate til tæt på en fordobling i forhold til standard tjek-ud proceduren.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:10

Søren V. Larsen:
Hvorfor kolliderer disse to features? Hvad er det teknisk som gør at varianterne så kan indexeres?

Hvis du kigger to minutter på en DanDomain shop med lagerstyring/varianter, kan du nemt se det - men jeg forklarer det gerne:

Hvis du har varianter UDEN lagerstyring, genereres der ikke en ny URL til hver variant ~ ingen DC problemer

Hvis du har varianter MED lagerstyring, får hver variant sin egen URL ~ DC problemer.

Løsning 3 er mest effektiv. Skriv til dem - hvis de får henvendelser nok, kan det være, de vågner op. Indtil da kan du arbejde med robots.txt.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 18:21

Thomas Rosenstand:

Søren V. Larsen:

Hvis du kigger to minutter på en DanDomain shop med lagerstyring/varianter, kan du nemt se det - men jeg forklarer det gerne:

Hvis du har varianter UDEN lagerstyring, genereres der ikke en ny URL til hver variant ~ ingen DC problemer

Hvis du har varianter MED lagerstyring, får hver variant sin egen URL ~ DC problemer.

Løsning 3 er mest effektiv. Skriv til dem - hvis de får henvendelser nok, kan det være, de vågner op. Indtil da kan du arbejde med robots.txt.

Jeg snakkede med Dandomain i sidste uge omkring duplicate content i deres shopløsning. Beskeden var, at det var der ingen problemer med, da de havde haft Thomas  Rosenstand til at hjælpe med SEO delen af DD shoppen :-)

Jeg har skrevet til dem nu, og håbat at andre DD shop ejere også vil bede dem lave denne lille tilføjelse, som noindex må være.

Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:27

Hej Søren

Ja - jeg har hjulpet dem en del. Og netop den problemstilling med varianterne har jeg også anvist dem en løsning på. De har bare ikke implementeret den. Men jeg har netop skrevet til Roar, der er produktchef på shoppen og spurgt til, om ikke snart det kan implementeres.

Til forsvar for DanDoamin skal altså med, at de har flyttet sig milevidt de sidste par år, og at det ER omfattende, når der "lige skal ændres en lille ting" på et så stort setup.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)