Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus profiler er synlige for alle

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes lidt at I brokker jer som en flok gamle kællinger.

Nu vil jeg signe ind som plus medlem.

Mine aktiviteter har aldrig været rettet mod at lave linkjuice. Jeg har tjent penge på Amino, og jeg håber, at der er nogle der har tjent penge på de "råd" jeg har kunne spytte ud den anden vej.

Freelancer er sgu godt, kan blive bedre, men det virker.

Amino kan jo stadig bruges som gratist.

Godt gået Martin - keep up the good work Yes Beer Cool

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:43

Mikael christiansen:

Heri krisen tiden er 1200 kr. rigtigt mange penge og mange har ikke et CVR. Og kan trække momsen fra .

Var det en ide , at man lavet at man betalte flere forskellige beløb ?

Standard beløb f-eks..199 kr.

Man får jo massevis ting jeg ikke skal bruge i min plus profil

Nogle har bare brug for en annonce kampagne kan købe det til

Nogle synes det er dejligt at kunne skrive meget i deres profil , koster ekstra

Nogle synes det er dejligt evt. lave en blogs koster ekstra

Nogle vil have masser af links i deres signatur koster ekstra

Sådan kunne man blive

Lav 2 pakker f.eks. Mange bliver harm over at betale over 1000 kr. i denne krisetid og man har næsten ikke selv til sin egen husleje og man har ej brug for halvdelen af tingene selv.

Synes selv det der super med plus medlem så det støtter man da Smile

Hej Mikael

Jeg tror løsningen er at vi laver muligheden for at købe kvartalsabb på sigt.
Så det må vi sætte i gang når vi har lidt luft i udviklingsbudgettet.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:52

Og lige en hurtig tak til alle jer der bakker op, det er jeg glad for :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Må jeg som selvstændig erhvervsdrivende lige have lov til at mane en pæl igennem udtryk som at man skal være taknemmelig for at Amino eksisterer osv. osv. - det er noget bullshit. Martin Thorborg har selv skrevet at man bliver Plusmedlem hvis man kan se en fordel i det, - ikke for at støtte Amino.

Amino er en forretning hvis potentiale, antal unikke brugere, trafik osv. osv. er skabt af brugerne, dvs. dig og mig. Om Amino kan udnytte dette potientiale er alene op til ledelsen, og således deler Amino jo vilkår med alle andre virksomheder.

Det er vel næppe forbigået nogens opmærksomhed, at riget fattes penge, og selvom man jo nok kunne have forventet lidt mere af en e-handelsmand som Martin Thorborg, så forstår jeg det således at Martin har andet at se til. Der er også den mulighed at vi ikke har set sidste del af Plusfordelene som de var tiltænkt fra start.

At opdrage andres børn er det nemmeste, men jeg ville dog aldrig punktere hjulene på de brugte autocampere for at promovere mine nye autocampere som med den fordel at der er luft i dækkene. Her ville jeg forvente at kunne komme med nogle bedre argumenter for købet af en ny autocamper. Som Martin siger, - sådan er vi så forskellige.

Jeg synes der kommer nogle klare og ærlige (sådan virker de på mig) udmeldinger fra Martin Thorborg omkring tingenes tilstand, og jeg betragter de forskellige ændringer på Amino og deres ofte lidt hovedkulds facon som et udtryk for den utålmodighed som præger en ægte iværksætter, today is yesterday - tomorrow is to late og det forstår jeg egentligt ikke at der ikke er større forståelse for. når der nu er så mange unge på Amino,

Men hvis ikke Thorborg vil bede mig om at støtte Amino, så skal han stramme ballerne an førend mit Plusmedlemskab er i hus, - og det handler ikke en skid om 1200 kr. - men om business.

Michael  

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 16:00

Mikkel deMib Svendsen:

Janno, jeg tror lidt du glemmer den akutte panik-situation Martin stod i. Har du fået den slags breve fra Google selv? Hvis ikke du reagerer MED DET SAMME og få fjernet dine hackede sider, så ryger du på røv og albuer ud af Google meget hurtigt - og det ville altså virkelig have været noget seriøst lort for Amino. I den givne situation er en enhver nødløsning - næsten uanset hvem der så rammes lidt af den, acceptabel for et site som Amino.

Du må jo holde konsekvenser opå mod hinanden. Havde Amino ikke gjort noget hurtigt kunne det have kostet en MEGET stor del af trafikken. Nu gjorde de så noget, og ja, det har så pisset nogle få brugere af, der i værste fald forlader Amino. Sur røv for alle - men jeg tror nu jeg selv ville have gjort det samme i den aktuelle situation :)

Hen ad vejen kan det så være, at Martin og Amino teamet kan finde nogle bedre løsninger - men når "vandet fosser ud af vandrøret" så må der handles hurtigt.

Hej Mikkel

Hvis det havde været lagt frem som en midlertidig løsning, og at der blev arbejdet på en mulighed for at validere sin profil sådan at den blev offentligt tilgængelig er jeg for så vidt enig med dig, men det er en absolut løsning, der endnu en gang tager fra de fattige og giver til de rige for nu at bruge et populært udtryk.

Der er ikke lagt op til nogen hen ad vejen løsninger i noget af det jeg har læst martin skrive her, og oveni de devaluerede signaturer synes jeg bare hele pointen med at kalde det en plusprofil udelukkende handler om nye aminoer, og pi..er på de gamle trofaste debattører.

Jeg er enig i at der skal handles øjeblikkeligt, og al respekt for det, men metoden er og bliver uheldigt valgt.

Derimod mener jeg at nye positive tiltag som det lukkede forum kun for plusserer er et tiltag det tilfører nyt udelukkende til plusprofiler, og det følger ånden i hele plus tanken. det gør det ikke når man tager fra det der hele tiden har været, og det faktum er der ingen der kan ændre min mening omkring.

Du ved i øvrigt at jeg har stor respekt for din mening Mikkel, og du må da kunne se den pointe jeg prøver at drive hjem omkring det at man bliver frataget links der allerede er givet, og for en dels vedkommende sikkert udgør backbonet i deres linkbuilding strategi?

Janno

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen alt det brok er da til at brække sig over. Amino er en god service med mulighed for at have en gratis eller en betalings profil. Der er ingen som TVINGER jer til at købe Plus.

Som tidligere nævnt så er Amino jo ikke et linkkatalog. Det er et debatforum. Jeg syntes det er komplet idiotisk alle dem som brokker sig over at de kun må have et link på deres standart profil. For så må i jo opgradere. Det er vel ikke kun pga. de links i er her?

Vær da bare glad for at Hr. Thorborg har lavet dette til os. Det er jeg i hvert fald.

I starten da Plus kom frem syntes jeg ikke jeg havde noget at bruge det til. Men jeg syntes med tiden der er kommet så mange fordele ved at have Plus at det slet ikke kan svare sig at lade være.

Tak for en fed side og debatforum Thorborg & Co.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:16
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Martin Thorborg:
Men jeg toner 100 % rent flag og har ikke brug for sympati eller hjælp. Amino Plus er for de Amino'er der syntes det er pengene værd og ingen andre. At der så er nogle få der ikke vil betale, men gerne vil have varerne, det må jeg og de leve med.

Dbh Martin

Hold da op! Sikke en bemærkning. Indifferent

Du/Amino har ikke brug for sympati og hjælp. Amino Plus er til for de Aminoer der kan bruge de features der er. (Siger du)

Jeg er en af dem, der ikke har valgt Amino Plus - ikke fordi, jeg ikke vil støtte Amino, men fordi de ekstra features ikke har værdi for mig. Jeg skal så lige have et ordentlig lods i røven med bemærkningen: "At der så er nogle få der ikke vil betale, men gerne vil have varerne, det må jeg og de leve med."

Den slags bemærkninger er du kommet med rigtig mange gange og hver gang tænker jeg på om det er for at få alm. medlemmer som mig til at føle sig så dårlig tilpas, at vi skynder os at tegne et plus medlemsskab. Mener du at jeg nasser på Amino ved ikke at være plus medlem eller hvad fanden skal den bemærkning betyde?

/Miriam

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 16:18

Janno Damgaard Lassen:
det at man bliver frataget links der allerede er givet, og for en dels vedkommende sikkert udgør backbonet i deres linkbuilding strategi?

Amino er vel et debat forum og ikke et link katalog - jeg skal slet ikke følge den argumentation?

Vi blev plusmedlem fordi vi tror på at Amino kan udvikle sig - der er et stykke vej endnu - men hold da hvor Amino kæmper for at skabe noget der kan give værdi og endnu mere hvis du er plus medlem!

Amino er vist også unik i at de overhovedet tillader links til egne sider i signaturer og indlæg?

Jeg sætter mig også på bænken sammen med Henrik og Boysen dog med et kop kaffe :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:22

Med risiko for at komme i modvind og virke som rygklapper vil jeg sige, at jeg er fint tilfreds med Amino Plus og de mange tiltag, som kommer i pakken.
Jeg var oprindeligt en af de, som havde en "mere end almindelig sund jysk skepsis" overfor Amino Plus konceptet.
Men efterhånden som Martin og Amino kom mere værdi i Plus-pakken, er jeg blevet overbevist.

Jeg blev ikke Amino Plus for at få linkjuice.
Men følger det med i pakken, tager jeg selvfølgelig det med.

Samlet set giver Amino Plus mere værdi for min virksomhed end det beløb, jeg skal betale i årligt abonnement.
Var det ikke tilfældet, havde jeg da heller ikke gjort det. Smile 

Til de, som er sure gratister, siger jeg: Tør øjnene og huske, at Amino er et debatforum, hvor vi hjælper hinanden med gode råd og sparring.
Det kan vi stadig, Plus eller ej.

God weekend til alle, Plus eller ej.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:24

Dyrebilen.dk:

Hej

Må jeg som selvstændig erhvervsdrivende lige have lov til at mane en pæl igennem udtryk som at man skal være taknemmelig for at Amino eksisterer osv. osv. - det er noget bullshit. Martin Thorborg har selv skrevet at man bliver Plusmedlem hvis man kan se en fordel i det, - ikke for at støtte Amino.

Amino er en forretning hvis potentiale, antal unikke brugere, trafik osv. osv. er skabt af brugerne, dvs. dig og mig. Om Amino kan udnytte dette potientiale er alene op til ledelsen, og således deler Amino jo vilkår med alle andre virksomheder.

Det er vel næppe forbigået nogens opmærksomhed, at riget fattes penge, og selvom man jo nok kunne have forventet lidt mere af en e-handelsmand som Martin Thorborg, så forstår jeg det således at Martin har andet at se til. Der er også den mulighed at vi ikke har set sidste del af Plusfordelene som de var tiltænkt fra start.

At opdrage andres børn er det nemmeste, men jeg ville dog aldrig punktere hjulene på de brugte autocampere for at promovere mine nye autocampere som med den fordel at der er luft i dækkene. Her ville jeg forvente at kunne komme med nogle bedre argumenter for købet af en ny autocamper. Som Martin siger, - sådan er vi så forskellige.

Jeg synes der kommer nogle klare og ærlige (sådan virker de på mig) udmeldinger fra Martin Thorborg omkring tingenes tilstand, og jeg betragter de forskellige ændringer på Amino og deres ofte lidt hovedkulds facon som et udtryk for den utålmodighed som præger en ægte iværksætter, today is yesterday - tomorrow is to late og det forstår jeg egentligt ikke at der ikke er større forståelse for. når der nu er så mange unge på Amino,

Men hvis ikke Thorborg vil bede mig om at støtte Amino, så skal han stramme ballerne an førend mit Plusmedlemskab er i hus, - og det handler ikke en skid om 1200 kr. - men om business.

Michael  

Hej Mikael

Du har nogenlunde ret, hvis man kan sige det sådan :-)
Det vi laver, er ofte meget forhastet og det er der en god grund til:
Vi har ikke mange penge, da vi ikke vil tage investorer ind og jeg har ikke meget mere at putte i.
Men vi kan se et hul i markedet og det vil vi gerne lukke så hurtigt som muligt, så aviserne og andre forretningsinteresserede, ikke løber med de indlysende services.
Så vores strategi er at slå hegnspæle i og gerne hurtigere end vi får flået grenene af træerne ;-)

Mht. plus, så har vi bare ikke haft tid til at forklare konceptet godt nok.
Her er lidt grunde til at købe plus og hvis du kan fortælle mig at det ikke er 80 kr. værd pr. måned, så bliver jeg overrasket.

* Min papir bog E-pusher værdi 500 kr. (Tilbud i disse dage)
* Markedsføring på Amino (Sponsorlinks) for 300 kr.
* Reklamer i alle de mails Amino sender ud (Din andel vil vel være 20.000 - 30.000 eksp. pr. år.)
* Mulighed for mail alert når specifikke ord bliver nævnt.
* Kreditvurdering af 5 kunder, hjælp til en inkasso sag + noget tlf. pasning.
* Udvidet version af SEO LEX light
* PR Håndbog, værdi 250 kr.
* Et års medlemsskab af grammatip værdi 120 kr.
* Større signatur med flere links og grafik
* Åben profil
* Mails fra debatten med fuld ordlyd
* Mulighed for at fjerne stort banner i top/bund på debat.
* Som freelancer kommer du højere op i søgninger.
* Som freelancer kan du have flere kategorier (langt flere job invitationer)
* Som freelancer kan du have flere søgeord (Mere synlig)
* Alle mulige andre småting, som jeg ikke orker at nævne.

Dertil kommer der snart plus fordele på Amino Virksomhedsbørs, Lokalebørs og Plus medlemmer får snart mulighed på Freelancer for at lave skjulte udbud og byde anonymt på jobs + det løse.

Dertil arbejder vi på flere plus fordele i debatten, men mere om dem senere.

Jeg er helt klar over at alle ikke kan bruge alt, men jeg kan næsten ikke forestille mig iværksættere, som ikke kan få værdi ud af Plus.

Og igen for at slå det fast, køb kun plus hvis du kan se en fordel!

Dbh Martin

Side 5 ud af 10 (97 indlæg)