Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp de nye iværksættere med gode tips og tricks

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Fra  Identitet.dk Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Mit 100 % bedste råd.

Det kan ikke hjælpe noget at du er god til at sælge hvis du ikke har styr på dit "kontor".

Ment din avance og udgifter. Køb dig ikke til bogføring, men lær at lave det selv, i hvert fald i starten. Det giver dig et indblik i hvor du tjener dine penge og det er en god viden og have i sin dagligdag. Ideer har man altid mange af som iværksætter, men vil man leve af det, skal det give overskud. Når du har skabt dig et fundament der giver penge, er der plads til at lege lidt med de sjove ideer.

Jeg tjekker stadig skraldespanden i min forretning jævnligt, så mit personale ved at jeg holder styr på avancen og hvad de smider ud. Grine, ja det må i godt, men det virker.

Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 10
Fra  Monster Rent Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

er også meget grøn som selvstændig og har endnu ikke det store behov for dyre programmer til regnskab og lign.

 

men er faldet over den her : http://www.vivi.no/nweb/index.php

et simpelt og gratis program til at udskrive en regning med

de regninger jeg sender ud nu for et meget mere proff udsende end dem jeg selv kan lave

hvis i henter det skal i huske det også at hente den danske sprogfil 

 

mvh

Peter

 

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener også at det er rellevant at de får oplyst . at de igennem deres lokale erhvervscenter kan få meget hjælp, som jo også er gratis.

Jeg har selv fået meget hjælp og er er fokus på din forretning.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener man skal tænke over dette når starter en virksomhed

  • Er ideen opfundet er der et markedet.
  • Brænder du nok for det knokler lidt hårdt i starten og det , vil give , med senere hen vil give overskud.
  • Starter du en hjemmesiden sæt dig grundig ind det spring ikke bare ud i det , læs SEO bøger om søgeord optimering , vælg den rigtig hjemmeside fra start af , altså ikke hastværk viden er  grundsten i alt at det går samme med lidt held , i det går godt , men 3 gang valgt forkert hjemmeside løsning kan det f.eks. Blive dyrt ,derved viden er meget vigtigt om det du vil starte

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Give
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Netværksgruppen Inspirement er både en lokal men også landsdækkende netværksgruppe, som afholder nogle gratis speed netværksmøder, hvor både iværksættere og virksomheder kan mødes.
Vi anbefaler vores deltagere, at alle hjælper og anbefaler hinanden - så virker et netværk efter hensigten. Disse speed netværksmøder er et perfekt sted, at få flere kunder, som kan give større omsætning og øget indtjening.
Vi vil i løbet af foråret oprette en infobank på vores hjemmeside, med link til diverse relevante oplysninger for iværksættere og virksomheder.
Netværksgruppen inspirement er selvfølgelig Amino plus medlem og opfordrer vores medlemmer til også at være medlem.

Du kan finde os på www.inspirement.dk

hilsen Ole

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Martin E. Jensen.

Det er sørme' en flot linksamling. Den er ab sofort copy og pasted.

 

Bedste hilsener

 

Fif Beck

Fif Beck

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

I håbet om at kunne gavne salget og motiveringen

www.butiksmotivation.dk

kanon hilsner

Martin

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I er velkommen til at se på http://www.start-base.dk der finder i værktøjer til iværksættere, herunder flere gratis løsninger.

 

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)