Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp de nye iværksættere med gode tips og tricks

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Fortæl om de gratis glæder!

Hvis du sælger et produkt og lige smider en stump tilbehør med som 'god service' - så husk at gøre opmærksom på det. Skriv det på fakturaen med 100% rabat eller u/b - men husk at kunde skal kunne se den normale salgspris.

Ved salg af f.eks. printere følger der som oftest ikke et USB-stik med. Det gør der når jeg sælger dem videre, og det er kunderne glade for. Men hvis ikke jeg siger det, eller det ikke stod på faktuaren, så ville de måske bare tro det fulgte med fra producenten og det får jeg jo ikke meget goodwill af!

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 15:29

Jeg tilbyder et uforpligtende - dvs. GRATIS - møde om opfindelser og patentering af en times varighed.

Jeg underholder dig med alle de ydelser vi tilbyder, eller om det du helst vil høre om.:-)

Skriv gerne i din mail til os (info@ludvigsenpatent.dk) at du så os på Aminos site.

Mød os på www.ludvigsenpatent.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:53

Jeg har fremstillet en video, der svarer på et spørgsmål jeg får stillet rigtig tit:

"Hvordan får jeg bedst optimeret salget fra min hjemmeside?"

Den ligger på forsiden her: www.imarketing.dk

Håber, at du kan bruge den Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 23:34

Jeg syntes det er ret vigtigt at sørge for at få lavet nogle visitkort bla. fra start. Stik alle du møder på din vej et... Forbered din "elevator tale" så hvis folk spørger om din viksomhed kan du hurtig fortælle kort og godt om dit firma, hvem i er  og hvad lige præcis der skiller jer ud fra konkurenterne ;-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:39

Alt guldet er jo taget, så jeg må nøjes med mit eget bidrag.

Hvis en iværksætter forestiller sig at søge tilskud til et projekt, kan han have megen gavn af at låne min bog "Projekthæftet - lille bog om fundraising og projektmageri" på biblioteket - eller læse den på www.projekthæftet.dk.

mvh Hans

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:38

Vær meget konkret, når du svarer på forespørgsler/giver tilbud.

Opfyld kravene kunden stiller, giv en præcis pris og leveringsdato.

Gør denne del kort, så kunden hurtigt kan overskue og sammenligne med andre. Har dit forslag særlige fortrin fremfor andre, så argumenter/dokumenter det - men vent til efter den første indlende, præcise beskrivelse.

Har du alternativer, så kom med dem også og begrund, hvorfor din måske kommende kunde har valgt at definere sine ønsker 'forkert' = mulighed for et mersalg.

Brug også gerne tid på om muligt at lokalisere kundens email og send det direkte. Det gør det lettere for kunden at svare = større chancer for et salg.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 13:58

Til dem der har webbutik eller gerne vil have det, kan jeg fortælle at det er en god ide at have betalingslogoer et sted som folk ser med det samme de komemr ind på din side lige meget hvilken side de kommer fra.

Vi testede i vores webshop, og fik lidt mindre end 15% bedre konvertering ved at have et par af logoerne helt i toppen af headeren, selvom det ikke er pænt, i stedetfor bare at have dem lidt nede i menubaren.

Fra Danmark
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Fra  Identitet.dk Skrevet kl. 10:25

www.nytaarskuren.dk

årlig netværksdag for direktører hvor alle indtægter går til velgørenhed

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:43

Det lyder spændende.

Jeg vil gerne have tilføjet www.TjekDanmark.dk - En gratis online markedsføringskanal.

Her har virksomheder med oplevelser, spisesteder, restauranter, ferieophold, transportmidler og rejsebureauer i Danmark mulighed for at blive markedsført helt gratis.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 12:58

Hej Martin

Du må da også gerne tilføje www.Opbygning.dk

Det er en online og gratis guide til nybegyndere der vil opbygge en hjemmeside.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)