Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Certificering og SEO?

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

synes det er en farlige udvikling at man kan kalde sig Certificering af SEO på kun 9 dage-

jeg ved nok til jeg kan næsten kunne holde et 9 dags kursus , med ville overhovedet begynde på sådan et kort kursus selv , alt for kort Smile

vidste der fandtes en uddannelse på nogle år eller løbende kursus på længere varighed ville jeg overveje især vidste Mikkel deMib Svendsen: eller Thomas Rosenstand ville afholde det eller en af de andre superdygtige søgeord eksperter ,især de 2 nævnte ved langt mere end 20 gange mere end mig Smile

en længere uddannelse med nogle af de superdygtig ville jeg tage en uddannelse ellers vil forsættet at læse deres blogs og deres bøger af begge nævnte for de er bare super gode og man lære rigtigt meget af at læse deres blogs Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:52

Men det er jo ikke værrer end at hvis uddannelsen ikke rækker så kan man tage et kursus her og få det lært

Det er jo som Strategen skriver i sin signatur:

Søgemaskineoptimering er ikke svært og på et kursus i søgemaskineoptimering kan du få det lært :)

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:11

Weltström:

Men det er jo ikke værrer end at hvis uddannelsen ikke rækker så kan man tage et kursus her og få det lært

Det er jo som Strategen skriver i sin signatur:

Søgemaskineoptimering er ikke svært og på et kursus i søgemaskineoptimering kan du få det lært :)

Mvh

Jesper

Hej Jesper,

Det er netop ret slemt fordi det giver folk en falsk tryghed, og de bliver mindre kritiske når det vælger en SEO mand. Hvis man er certificeret skulle det meget gerne betyde at man ikke skal bruge mere uddannelse.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 10:17

Rønlund:
Det er netop ret slemt fordi det giver folk en falsk tryghed, og de bliver mindre kritiske når det vælger en SEO mand. Hvis man er certificeret skulle det meget gerne betyde at man ikke skal bruge mere uddannelse.

Hej

Enig. Mit indlæg skal læses som ren humor og satire. Beklager at jeg ikke præciseret det.

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 10:20

Weltström:

Rønlund:

Hej

Enig. Mit indlæg skal læses som ren humor og satire. Beklager at jeg ikke præciseret det.

Mvh

Jesper

Det er mig der beklagerBig Smile Jeg er vidst gået på weekend lidt for ´tidligt...

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:52

Jeg skal lige samle op på kommentarerne om SEO Professional på IBC. Der var aldrig tale om en certificering, men derimod om en eksaminering på videregående niveau (merkonom). Ideen var at samle et hold på faget IT & Kommunikation, som alle skrev projekt om SEO og efterfølgende blev eksamineret med udgangspunkt i projekt. Faget tæller 10 ECTS. Et årsværk er 60 ECTS. Så det siger næsten sig selv, at der skulle lægges et stort stykke arbejde ved siden af de 9 dages undervisning. Det er jo vilkårene, når man uddanner sig på videregående niveau :-)

Det er korrekt, at jeg har haft en seriøs dialog med både Karsten Nygaard og Rosenstand om at indgå i undervisningen. Personligt må jeg indrømme, at jeg finder det smagløst, når Rosenstand begynder at diskutere IBCs honorarer i et forum som det her. Den slags anser jeg som fortroligt, men så blev jeg det klogere.

IBC har nu lavet en aftale med Karsten Nygaard om undervisning på et nyt 4-dages kursus: SEO Avanceret. Forløbet er stadig under udvikling. Der er ingen eksamen på forløbet. Der vil være information om det fulde kursusprogram inklusive priser og tilmeldingsmulighed senest medio april. Kurset kan indgå som spor på uddannelsen til Web Marketing Manager.

Læs mere her:

Bedste hilsener

Mette Will

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mette Will:
Personligt må jeg indrømme, at jeg finder det smagløst, når Rosenstand begynder at diskutere IBCs honorarer i et forum som det her.

Mette, jeg håber virkelig at du er bedre til at lave kurser end du er til at læse! Prøv lige at læse Thomas indlæg igen (eller få nogle til at hjælpe dig). Det han skriver er, at han ikke gider, at arbejde for jer med de honorarer I tilbyder. Han skriver intet om hvor meget i helt konkret har tilbudt. Jeg har sagt det samme direkte til jer, men skrev det blot her i mere generelle vendinger.

En stor del af debatten her, om jeres uddannelser, har netop gået på hvem der mon skulle undervise, hvilke bøger (om nogle) der mon blev undervist efter osv. Derfor er det absolut relevant at nævne, at de priser i tilbyder underviserne er så lave, at man som elev ikke kan forvente at få undervisning af de mest erfarne folk.

Da i valgte at annoncere jeres uddannelse uden at angive hvem underviseren er har I desuden selv skabt grundlaget for spekulationer. Det må I tage på egne skuldre.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:17
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Mikkel deMib Svendsen:
Derfor er det absolut relevant at nævne, at de priser i tilbyder underviserne er så lave, at man som elev ikke kan forvente at få undervisning af de mest erfarne folk.

Nu er det kun anden gang i samme topic din ærte i hovedet forsøger at overdøve al fornuft.

Tænk der findes mennesker som ikke 100% arbejder for højeste kapital, men værdsætter begreb som jobsikkerhed, interesse, "rette hylde" etc mindst lige så højt som blot at hæve sig en høj hyre for samtlige timer man arbejder.

Tænk; der måske er nogen som bruger deres sparsomme timer på at videregive viden til andre, frem for andre som konstant bruger deres tid på at desoriere andres arbejde

Tænk der findes nogen hvorpå det faktisk er lykkedes dem at rive mere mønt ud af IBC end dit værd har været målt til.

Jimmy

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:53

jeg håber bare der kommer flere  søgeord eksperter som Mikkel DeMib og andre der er simpelthen for mange på markedet der giver råd og forkerte råd , jeg henviser altid Mikkel eller en de andre SEO eksperter for jeg er ikke halv så god som dem , jo selvfølgelige kunne det været godt for SEO eksperter ry at man skulle have en grundviden af en vis grad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dimsedut:
Nu er det kun anden gang i samme topic din ærte i hovedet forsøger at overdøve al fornuft.

Det var dog en meget lidt charmerende måde at omtale andre på. Skype-Wondering

Til emnet vil jeg blot sige, at skal jeg som kunde kunne bruge, at en leverandør er certificeret, skal jeg først have tillid til den instans, som foretager certificeringen.

Har den certificerende virksomhed eller organisation ikke en vis faglig vægt i branchen, kan jeg ikke bruge "certificeringen" til noget som helst.
I såfald har "certificeringen" efter min personlige mening ikke større betydning end de, som smykker sig med at være "eksamineret".. Skype-Smile

Referencer, anbefalinger og samarbejdspartnere.. det er efter min mening de bedste "certificeringer".

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)