Hej Nu er SEO jo ikke raketvidenskab. Jeg ved at der er mange der vil mene at SEO er på det niveau. Men som nævnt andetsteds her, så handler det jo om resultater og tillid. Kan man blive certificeret iværksætter? Kan man blive certificeret hjerneforsker? Kan man blive certificeret investor? Kan man blive certificeret pizzabager? Og hvis man kunne få certificeringer på noget af ovenstående, ville man så være bedre? Ville du spise pizzaen med størrer velbehag hvis pizzaen var bagt af en certificeret pizzabager? Ville du hellere få en investor i dit firma der er certificeret? handler det ikke om at hvis pizzaen smager godt og er lavet sobert så kommer kunderne og køen vokser? Mvh Jesper |
Frank Hellerup Madsen:Men IBC i Kolding har netop fundet på en uddannelse, hvor man kan blive "Eksamineret SEO Professional" på baggrund af et ni-dages kursus. Den er vist spritny, så det er uvist, om den kan bruges til noget.
Jeg har faktisk ringet og hørt til den i dag, men hende der vidste noget var til frokost og ringede ikke tilbage. Jeg prøver nok igen imorgen
Jeg vil bl.a. gerne vide hvem underviserne er og hvad de har af kompetencer.