|
Hej Amino'er Alle der har 200.000kr. som er klar til at investere i en webshop som allerede køre og tjente 750.000 sidste år skriv :) Mail/msn: Lasselykke@hotmail.com Mvh LASSE |
Hejsa,
Send gerne mere info til ke(a)brygladen.dk
Debat
|
Hej Amino'er Alle der har 200.000kr. som er klar til at investere i en webshop som allerede køre og tjente 750.000 sidste år skriv :) Mail/msn: Lasselykke@hotmail.com Mvh LASSE |
|
Hejsa, Send gerne mere info til ke(a)brygladen.dk
|
|
Hej Lasse, Tror at du får mere held, hvis du beskriver hvad det er for en webshop du omtaler. |
Vil jeg helst ikke da jeg kan midste den der. Men dem der gerne vil vide mere kan jo skrive :) |
|
Miste den?? Alle kan vel gå ind på din webshop og kopiere dit koncept.. Underligt at du ikke skriver mere! |
Altid en ny ide!
|
Altså ikke fordi jeg ikke vil fortælle, syntes bare ikke alle behøver vide hvad jeg gerne vil købe :) |
|
Jamen, du må da gerne prøve at skrive til mig og fortælle lidt om projektet - samt levere nogle tal. Så vil jeg tage et kig på sagerne. |
|
Du bliver nødt til at fortælle, hvad man får for sine penge. |
/Mads Dinesen
madsdinesen.dk
|
For de 200.000 vil i få en webshop med en kæmpe indtjening + en Partner til at hjælpe og vil sælvfølgelig betale halv delen på et tidspunkt så vi er 2 ejere med 50% hver, men i starten jeg jo nok kun have 25% eller sådan så for i jo de 75% og på den måde betaler jeg jer :) Mvh Lasse |
|
Men hvis du ikke umiddelbart lægger nogen penge, hvorfor skulle jeg så lade dig få 25 % af overskuddet, istedet for blot at købe webshoppen selv og få 100 %? |
/Mads Dinesen
madsdinesen.dk