Jeg har været i emaildialog med Lasse, og lad mig understrege, at jeg er ikke ude på at spolere hans projekt - jeg skal heller ikke røbe hvilken forretning det drejer sig om. Der er ingen problemer, såfremt vedkommende med forældremyndighed deltager - jeg nævner bare at der kan være en problematik, og naturligvis kan dette løses. Malte, du tager dobbelt fejl. Han har ikke denne virksomhed, og han må ikke sætte sig i gæld. Punktum.
|
PerHenriksen:Jeg har været i emaildialog med Lasse, og lad mig understrege, at jeg er ikke ude på at spolere hans projekt - jeg skal heller ikke røbe hvilken forretning det drejer sig om.
Der er ingen problemer, såfremt vedkommende med forældremyndighed deltager - jeg nævner bare at der kan være en problematik, og naturligvis kan dette løses.
Malte, du tager dobbelt fejl. Han har ikke denne virksomhed, og han må ikke sætte sig i gæld. Punktum.
Det kan være et problem, men som du selv siger det, så fortæller Lasse den problemstilling til dem, som måtte have interesse for det. Der er vel ingen grund til at stille ham dårligere i en tråd med sådan en udtalelse.
Selvom du ik ønsker at det skal være negativt, så er der bare visse info, som altid vil blive betragtet som negative af læseren. Du har fået 2 negative reaktioner fra nogle af de få online pt, hvilket blot bekræfter det.