Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/investore med 200.000kr. søges

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været i emaildialog med Lasse, og lad mig understrege, at jeg er ikke ude på at spolere hans projekt - jeg skal heller ikke røbe hvilken forretning det drejer sig om. 

Der er ingen problemer, såfremt vedkommende med forældremyndighed deltager - jeg nævner bare at der kan være en problematik, og naturligvis kan dette løses. 

Malte, du tager dobbelt fejl. Han har ikke denne virksomhed, og han må ikke sætte sig i gæld. Punktum.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22

PerHenriksen:

Jeg har været i emaildialog med Lasse, og lad mig understrege, at jeg er ikke ude på at spolere hans projekt - jeg skal heller ikke røbe hvilken forretning det drejer sig om. 

Der er ingen problemer, såfremt vedkommende med forældremyndighed deltager - jeg nævner bare at der kan være en problematik, og naturligvis kan dette løses. 

Malte, du tager dobbelt fejl. Han har ikke denne virksomhed, og han må ikke sætte sig i gæld. Punktum.

Det kan være et problem, men som du selv siger det, så fortæller Lasse den problemstilling til dem, som måtte have interesse for det. Der er vel ingen grund til at stille ham dårligere i en tråd med sådan en udtalelse.

Selvom du ik ønsker at det skal være negativt, så er der bare visse info, som altid vil blive betragtet som negative af læseren. Du har fået 2 negative reaktioner fra nogle af de få online pt, hvilket blot bekræfter det.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 01:24

Jeg skaber såmænd ikke konspirationsteorier. Hvor vidt Lasse ønsker eller er i stand til at betale 25% af overtagelsen, har jeg allerede sagt, jeg vil vente med at konkludere videre på indtil svar fra ham selv. Det ændrer dog ikke på, at Per Henriksen har ret i, det kan give visse `udfordringer´ at have en forretning med en, der ikke er økonomisk myndig - hvilket retmæssigt skal siges, man godt kan være som 15-årig!

Men lad os lade den ligge, indtil Lasse har haft en chance for at uddybe.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:28

Selvfølgelig er det et problem. Trådstarter kan ikke indgå juridisk bindende aftaler - det finder jeg relevant, uanset om det giver mig negative scores.

Trådstarter fortalte det ikke, jeg spurgte selv om han var myndig, efter i et baggrundstjek at have set hans arto-profil. Men lad ham da selv svare, når han kommer hjem fra skole.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:34

PerHenriksen:

Selvfølgelig er det et problem. Trådstarter kan ikke indgå juridisk bindende aftaler - det finder jeg relevant, uanset om det giver mig negative scores.

Enig der er en problemstilling, men der findes sikkert os en løsning der er lige til... Vil lige sige jeg intet har givet til dig overhovedet. Jeg kommenterede blot dit indlæg...

PerHenriksen:

Trådstarter fortalte det ikke, jeg spurgte selv om han var myndig, efter i et baggrundstjek at have set hans arto-profil. Men lad ham da selv svare, når han kommer hjem fra skole.

Okay det er ik ligefrem god stil... Det burde han sevfølgelig oplyse som noget af det første...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:42

Dinesen:

Malte Hvid:

PerHenriksen:

Jeg er ikke ude på at genere Lasse her, men jeg vil blot orientere om, at han ikke er myndig - hvilket som bekendt sætte sine juridiske begrænsninger, hvorfor han som udgangspunkt ikke kan indgå bindende aftaler.

Held og lykke fremover, Lasse.

Hej Per

Som udgangspunkt er en underskrift bindene når man er 15 år gammel, så det passer ikke rigtigt. Og hvis han har en forretning som kører med en 750K omsætning, er jeg sikker på at han ved hvad det vil sige at drive virksomhed når man er under 18. Jeg kan derfor ikke se hvorfor det skulle give nogen begrænsninger, som ikke kan løses på fornuftig vis.

Hav en god aften/nat.

Men der er jo ikke tale om, at han har en forretning med omsætning/fortjeneste på 750.000. - Han vil købe sådan en, og søger en partner at gøre det med.
Og hér han det rent faktisk give problemer, hvis ikke han er økonomisk myndig, da han ikke vil kunne stifte gæld.

Arr. Jeg så det som om hans virksomhed skulle stifte gæld, for at udvidde eller lign. Jeg beklager min fejltolkning. Jeg troede at det var hans egen virksomhed.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 09:07

Hej Lasse,

Nu har du endnu ikke haft mulighed for at svare på, om du er under 18, men hvis du er, så arbejder jeg i øjeblikket på at stifte et selskab, hvor iværksættere under 18 kan få lov til at udvikle sine idéer og få hjælp fra erfarne iværksættere - både økonomisk og rådgivningsmæssigt.

Din idé med at købe en eksisterende webshop kunne sagtens komme i betragtning til vores koncept. Du vil dermed få hjælp til at holde økonomien på sporet, og du får et selskab i ryggen, som kan indgå juridisk bindende aftaler for dig.

Men for at jeg kan afgøre om du har fået en god idé, og om der er tale om en god investering, så skal jeg have mere information. Kontakt mig via kontaktformularen på www.investorkapital.dk.

Mange hilsner;
Martin E. Jensen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:24

Martin...

Måske skulle du sørge for at folk kan se om der overhovedet er en virksomhed bag investorkap. Der er intet info som jeg kan se.....Hvad er det for en type selskab? Hvor bor firmaet? Har firmaet en email? et telefonnummer? etc.

Det virker dælme suspekt som det ser ud nu...

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:22

Hej Jack,

Jeg glad for, at du fortæller mig, hvordan du oplever hjemmesiden. Vi vil på ingen måde signalere utroværdighed eller noget som "dælme er suspekt".

Baggrunden for InvestorKapital.dk er, at jeg startede konceptet for omkring 6 måneder siden som en underafdeling i mit konsulentbureau, hvor jeg leverer kontraktmæssig rådgivning til IBM og Danske Bank.

I starten og indtil nu har min arbejdsindsats på InvestorKapital.dk dog kun været på fritidsbasis, hvor jeg har trukket på mit gode netværk. På grund af et stort antal henvendelser har jeg siden hen allieret mig med en partner, Anders Mortensen, som endnu ikke er aktivAmino. Vi er begge stadig kun aktive på InvestorKapital.dk som et supplement til vores egentlige forretning.

InvestorKapital.dk har derfor ikke et selvstændigt CVR-nr., men drives som en del af mit konsulentbureau, som i sidste ende ejes af mit holdingselskab.

Rent juridisk ejes InvestorKapital.dk derfor af meJensen Holding ApS, CVR-nr. 29535760. Se evt. link til CVR-registeret.

http://cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=29535760

Men det er vigtigt at du siger, at du får en oplevelse af noget suspekt, og det skal vi have rettet op på. Jeg vil gå i gang med at opdatere oplysningerne på hjemmesiden, så den (forhåbentlig) kun sender signaler om noget ærligt, troværdigt og sikkert. Det er udelukkende sådanne signaler vi ønsker at sende.

Tusind tak for hjælpen!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 18:58

Hej Alle

1. Jeg er kun 16 år og derved ikke myndig.
  2. Jeg er ikke jer af shoppen.
  3. Jeg søger partner/investore som har alle de 200.000 til køb af shoppen.
  4. De 25% er: Hvis vi nu tjener 400.000kr. vil du få de 300.000 kr. og jeg de 100.000 kr. og har dermed betalt halvdelen og på den måde ejer  vi hver 50%.
  5. Det juridiske ved jeg intet om.

Dette var lidt mere info omkring det.

Mere i vil vide så skriv det endelig.

Mvh Lasse

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)