Tak for svar, så havde jeg trods alt forstået det rigtigt.
Jeg tillader mig dog at stille følgende spørgsmål igen; Hvis du ikke umiddelbart lægger nogen penge, hvorfor skulle jeg så lade dig få 25 % af overskuddet, istedet for blot at købe webshoppen selv og få 100 %? Hvad har du af kompetencer, som kan kompencere for prisen på disse 25 % ejerskab?
Jeg har driver 2 små webshop og ved lidt om det at starte ny webshop. Så det man for for de 25% er en partner som altid er klar til at komme igang med noget nyt og lave noget for det der er igang.
Ok, kan godt se det er svært. Men så nej jeg betaler ikke noget samt der er underskud, men så er shoppen også din hvis det går sådan.
Er det korrekt forstået, at hvis man går ind som invester, så vil du stå for at drive shoppen, der er sikker en masse manuelt arbejde som kræver en del tid og det er noget du går ind og gør gratis for, at få den til at blive en overskudsforretning, så invester giver penge og du arbejdskraft?
Det er så fair nok, men jeg vil hellere ikke ødelægge min fremtid med gæld så :)
Men du synes det er fair nok du evt ødelægger det for andre? Og går det godt vil du så selvfølgelig have en stor del af kagen... Tingene matcher bare ik særlig meget!