Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/investore med 200.000kr. søges

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, så havde jeg trods alt forstået det rigtigt.

Jeg tillader mig dog at stille følgende spørgsmål igen;
Hvis du ikke umiddelbart lægger nogen penge, hvorfor skulle jeg så lade dig få 25 % af overskuddet, istedet for blot at købe webshoppen selv og få 100 %?
Hvad har du af kompetencer, som kan kompencere for prisen på disse 25 % ejerskab?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:28

Master Vind:

Jeg er kun 16 år og derved ikke myndig.

1. Jeg er ikke jer af shoppen.
  2. Jeg søger partner/investore som har alle de 200.000 til køb af shoppen.
  3. De 25% er: Hvis vi nu tjener 400.000kr. vil du få de 300.000 kr. og jeg de 100.000 kr. og har dermed betalt halvdelen og på den måde ejer  vi hver 50%.
  4. Det juridiske ved jeg intet om.

Jeg har så ik forstået dine tidligere indlæg rigtigt...

Hva hvis shoppen ik laver overskud? Står investoren så bare med hele tabet?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 23:44

Jeg har driver 2 små webshop og ved lidt om det at starte ny webshop. Så det man for for de 25% er en partner som altid er klar til at komme igang med noget nyt og lave noget for det der er igang.

Det med overskuddet ved jeg ikke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:00

Master Vind:

Det med overskuddet ved jeg ikke.

DU VED DET IK Indifferent Hvordan vil du få folk til at smide penge efter dig, hvis du ik engang ved hva der skal ske ved evt underskud eller andet?

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 00:04

Ok, kan godt se det er svært. Men så nej jeg betaler ikke noget samt der er underskud, men så er shoppen også din hvis det går sådan.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:08

Master Vind:

Ok, kan godt se det er svært. Men så nej jeg betaler ikke noget samt der er underskud, men så er shoppen også din hvis det går sådan.

Er det korrekt forstået, at hvis man går ind som invester, så vil du stå for at drive shoppen, der er sikker en masse manuelt arbejde som kræver en del tid og det er noget du går ind og gør gratis for, at få den til at blive en overskudsforretning, så invester giver penge og du arbejdskraft?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:09

Master Vind:

Du får ingen til at smide penge efter det der, med en fordeling som du foreslår! Sorry men det giver bare ingen mening for en investor!

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 00:12

Det er så fair nok, men jeg vil hellere ikke ødelægge min fremtid med gæld så :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:15

Master Vind:

Det er så fair nok, men jeg vil hellere ikke ødelægge min fremtid med gæld så :)

Men du synes det er fair nok du evt ødelægger det for andre? Og går det godt vil du så selvfølgelig have en stor del af kagen... Tingene matcher bare ik særlig meget!

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:16

Master Vind:

Du skal også tænke på, at hvis du ikke tør tage en chance, så er det måske ikke selvstændig du skal være, men lønmodtager

Ligeledes hvis du ikke selv tror så meget på projektet at du tør satse noget, hvordan vil du så få en invester til, at tro på det?

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)