Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/investore med 200.000kr. søges

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinesen:

Men hvis du ikke umiddelbart lægger nogen penge, hvorfor skulle jeg så lade dig få 25 % af overskuddet, istedet for blot at købe webshoppen selv og få 100 %?
Hvad har du af kompetencer, som kan kompencere for prisen på disse 25 % ejerskab?

Der står han smider 25%, hvilket må betyde i form af likviditet. Og desuden har han kontakten til den pågældende shop, så alene der har han vel en andel...

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:41

Jeg beklager, hvis jeg har overset det, men hvor står der, han betaler 25 % af købet?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:04

Dinesen:

Jeg beklager, hvis jeg har overset det, men hvor står der, han betaler 25 % af købet?

men i starten jeg jo nok kun have 25% eller sådan

Det må da i sammenhængen betyde at Lasse betaler for denne % sats. Der står han senere vil købe ydeligere (bemærk ordvalget) så det bliver 50/50...

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 23:11

Sådan tolker jeg ikke indlægget, men det kan trådstarter forhåbentlig afklare for os.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:14

Alle der har 200.000kr. som er klar til at investere i en webshop som allerede køre og tjente 750.000 sidste år skriv :)

Tjente eller omsatte?

Og hvad har den tjent og omsat i første halvår 2009?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:02
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er ikke ude på at genere Lasse her, men jeg vil blot orientere om, at han ikke er myndig - hvilket som bekendt sætte sine juridiske begrænsninger, hvorfor han som udgangspunkt ikke kan indgå bindende aftaler.

Held og lykke fremover, Lasse.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:48

PerHenriksen:

Jeg er ikke ude på at genere Lasse her, men jeg vil blot orientere om, at han ikke er myndig - hvilket som bekendt sætte sine juridiske begrænsninger, hvorfor han som udgangspunkt ikke kan indgå bindende aftaler.

Det var da flinkt at en anonym person kunne skrive det i sit første indlæg herinde...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

PerHenriksen:

Hej Per

Som udgangspunkt er en underskrift bindene når man er 15 år gammel, så det passer ikke rigtigt. Og hvis han har en forretning som kører med en 750K omsætning, er jeg sikker på at han ved hvad det vil sige at drive virksomhed når man er under 18. Jeg kan derfor ikke se hvorfor det skulle give nogen begrænsninger, som ikke kan løses på fornuftig vis.

Hav en god aften/nat.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Skrevet kl. 01:14

Malte Hvid:

PerHenriksen:

Hej Per

Som udgangspunkt er en underskrift bindene når man er 15 år gammel, så det passer ikke rigtigt. Og hvis han har en forretning som kører med en 750K omsætning, er jeg sikker på at han ved hvad det vil sige at drive virksomhed når man er under 18. Jeg kan derfor ikke se hvorfor det skulle give nogen begrænsninger, som ikke kan løses på fornuftig vis.

Hav en god aften/nat.

Men der er jo ikke tale om, at han har en forretning med omsætning/fortjeneste på 750.000. - Han vil købe sådan en, og søger en partner at gøre det med.
Og hér han det rent faktisk give problemer, hvis ikke han er økonomisk myndig, da han ikke vil kunne stifte gæld.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:17

Dinesen:

Men der er jo ikke tale om, at han har en forretning med omsætning/fortjeneste på 750.000. - Han vil købe sådan en, og søger en partner at gøre det med.
Og hér han det rent faktisk give problemer, hvis ikke han er økonomisk myndig, da han ikke vil kunne stifte gæld.

Der er vel ingen grund til at skabe flere konspirationsteorier før Lasse har haft mulighed for at svare. Som jeg læser hans indlæg, så har han pengene til at dække 25% her og nu, men lad ham nu lige svare på det, før det hele går i selvsving!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)