Jeg får dem der kommer til at hjælpe os med dette til at svare på dit spørgsmål omkring tiden af en
test.
Super. Jeg vil som sagt foreslå at I ser på alle de tre nævnte testformer: A/B tests (eller multivariant tests), eyetracking analyser og brugerundersøgelser.
Og i modsætning til de undersøgelser som du tidligere har henvist til, så er det vigtigt at de nye undersøgelser får fokus på hvilken målbar værdi eMærket skaber for jeres kunder - os eKøbmænd.
Branding undersøgelser af kendskabsgraden til varemærket eMærket og tilsvarende har ikke nogen værdi for os som eKøbmænd - det har en værdi for jer som organisation. Det er da fint, at I er kendte - tillykke med det, men det betyder bare ikke noget for om jeg vælger at købe jeres eMærke eller ej.
Jeg er ligeglad med hvor mange der kender eMærket, hvis det ikke betyder, at de handler anderledes alt efter om det er der eller ej. Det er handling - ikke kendskab, vi eKøbmænd lever af :)
> Og der går grænsen - e-mærket kommer ikke på mine produktsider....
Det kan jeg godt forstå. Men hvis du har "råd" kunne du jo også A/B teste dette, nu du er igang - så kan vi få lidt dokumentation på "effekten" af det ... (jeg vil dog ikke personligt anbefale dig at køre den test alt for længe hehe)