Hej Jack, E-handelsfonden er en non profit organisation, fondet af videnskabsministeriet i 2000 men med en strategi at den skal være selvfinanserende. Det er vi i dag og alle regnskaber ligger tilgængelig til offentligheden. På den måde kan man også se hvad vi bruger pengene på. En non profit organisation skal formidle overskuddet i virksomheden til dens fremadrettede aktiviteter og i den hensigt at forbedre medlemmernes interesse. En bank er ejet af aktionære og har til formål, at tjene penge til dens ejere, altså aktionære. v/h Dirch Svenningsen e-handelsfonden
|
Hej Helle, Mikkel, Knud og andre interesserede J
Nej i taler skam ikke for døve øre, jeg har desværre bare ikke så meget tid til at kommentere alle indlæg på en gang, jeg er ikke kun ansat til detteJ Det håber jeg i har forståelse for. Foruden min tid vil der også være indlæg som jeg ikke kommentere på, hvis jeg tolker at man kan læse sig til det i mine andre svar eller kommentar. Dette bliver jeg nødt til at priotere, håber igen at i har forståelse for dette. Hvis man derimod ikke kan vente er man mere end velkommen til at ringe til os http://www.e-handelsfonden.dk/sw106.asp
Jeg kan forstå Helle at du ønsker at lave sådan en konverterings sammenligning på en uge, hvilket jeg har svært ved at skulle se, er længe nok til rent faktisk at kunne påvise om det vil have en virkning. Disse kriteriers troværdighed følger jeg selvfølgelig op på, så vi også finder ud af hvad der anbefales og er mest rigtige (følger blot op på dit råd som du har givet mig tidligere på ugen). Succes kriteriet må vel være at vi finder ud af den rigtige måde at gøre det på, men lad mig slå fast vi ønsker at tage dialogen med konverteringraten, men vi skal naturligvis også have de rigtige kriterier på plads, hvilket ikke bare er noget man gør. Derfor går der ikke bare dage men måneder før vi har noget validt.
e-handelsfonden er bla. I gang med at udarbejde en implementeringsguide som skal gøre det nemmere for forbrugeren at se webshoppen er e-mærket. Den skal hjælpe vores medlemmer med at gøre e-mærket mere synligt på hjemmesiden. Hvis jeg kigger på http://www.houseofkids.dk/shop/frontpage.html
Vil jeg som forbruger have svært ved at se den er e-mærket, medmindre jeg kniber øjnene sammen og kigger øverst oppe, det linker heller ikke ind på www.e-handelsfondens.dk validerings side. Den har dog et link om e-mærket under betingelser hvilket er godt. Alt i alt mener jeg ikke at en forbruger vil spotte at siden er e-mærket. Det skal lige siges at implementeringsguiden lægger op til at synliggøre e-mærket så meget som muligt og er en anbefaling, jeg kan selvfølgelig godt forstå hvis man ikke ønsker at klistre e-mærket på hele sidenJ Men lidt mere synlighed af e-mærkets logo kan helt sikker anbefales.
V/h
Dirch Svenningsen
e-handelsfonden