Hej Miriam
Hvorfor er det så vigtigt at vide, hvad folk beskæftiger sig med? Hvis det svar/råd folk afgiver herinde skal måles på deres beskæftigelse, har din mening sådan set ikke megen værdi i denne tråd, da den ikke omhandler digitale fotos. 
Jeg siger jo ikke noget om, at betydningen for en persons beskæftigelse værdisætter et bestemt svar, jeg siger, at troværdigheden bag personen er langt mindre ved en anonym afgiver.
Går du til anonym rådgivning i erhvervslivet og siger .. hej leg har lige brug for lidt hjælp til en dybere behandling af denne plan og fremlægger derfor lige en Idé, vedlagt følger forretningsplan, buget udarbejdelse, estimeret plan for produktionsvirke osv.
Jeg er sikker på, det jeg spørger dig om rummer et stort NEJ.
Jeg husker tydeligt hvordan det var som ny på Amino, efterfølgende fandt jeg hurtigt ud af at se på karma point, som en pejle for, om en person var ny eller en jævnlig bruger af dette site, idet der ikke var nogen dato for en profils oprettelse.
For min skyld kunne karma point skiftes ud med en dato for oprettelse af profil, idet jeg bruger som jeg har fortalt før, kunne disse karma til at se om en person bruger Amino jævnlig.
Dog kan jeg se en hel del ikke ønsker / ikke tør sende et kritisk korrektion på en besvarelse, som anden har givet, men kan konstaterer, der er nogen som bruger minus karma til at vise deres utilfredshed med et indlæg.
Du kan jo læse i denne tråd, om én som hellere vil smågrine af ukorrekt besvarelse, end at lave en korrektion med en bedre besvarelse, det finder jeg da helt forkert.
Hvis man kan se der er et helt forkert svar, så gælder det da om at får den misforståelse korrigeret på bedst mulig måde, det gøres ikke gennem anonym minus point afgivelse.
Det folk beskæftiger sig med nu, behøver ikke at have meget at gøre med de interesser og erfaringer de ellers har. Jeg kender til flere Aminoer, som ved rigtig meget om et helt andet emne end deres daglige beskæftigelse (og faktisk også Aminoer der giver dårlige råd indenfor deres fagområde)
Jeps, men du siger det selv, giver dårlige råd indenfor deres arbejdsområde, ergo tyr du også til et kig i profilen på de enkelte som giver ”hjælp”.
Jeg interesserer ikke mig for hvad den enkelte beskæftiger sig med, men troværdighed i en besvarelse øges væsentlig i min verden hvis en person vil stå ved sit navn.
Om en person så ikke er selvstændig, iværksætter osv. Betyder ikke det store for mig, som du selv skriver i din profil, fortæller du, at du har passion for dykning, et område som jeg sagtens kan bruge mere information om på et andet tidspunkt, og jeg havde da aldrig spurgt på amino, men i et fagligt forum omkring dette, hvis da ikke lige jeg havde været forbi din profil og fandt ud af at du ret faktisk vidste en del om dette emne, altså igen et plus for en profil beskrivelse.
Vi kan godt blive enig om erhvervserfaring tit indeholder mere korrekt viden end en teori omkring et emne. Jeg er stor tilhænger af bred erfaring, det styrker helheden i en eller anden form for viden, da ikke alt kan læres gennem en bog.
Mvh
Juul