Hvordan ved vedkommende om det er en fagmand ? Det ved vedkommende dybest set ikke for enhver kan kalde sig fagmand. Også i sin profil. Men skal vi overlade det til Karma-systemet at vurdere det så svarer det jo til at vi udskifter dommerne i Landsskatteretten med et karmasystem
Har næsten behov for at sammenligne det med sidste udmelding fra "skat" som ikke følger ..osv ... Kunne være de giver sig selv karma point for "indhentet" skatteindtægt 
Jeg er slet ikke uenig med dig angående seriøsitet i et givet svar, men jeg står fat på, at for mig, er en Aminobruger med +300 point uden "skrift" i sin profil useriøs. Om der så stå noget som ikke passer "Opdigtet provisorium" kan det jo med tiden ses på de givne svar, idet op til flere fagmænd altid vil vurderer svar over en vis periode som rigtige/forkerte.
Det bringer mig frem til min konklusion: Et Amino-forum er reelt set ikke andet end en masse folk som svarer på nogle ting og noget dialog herom. Det er sundt nok men Amino i sig selv har ingen værdi og man skal passe på at det ikke bliver for selvhøjtideligt og for meget indavl
Korrekt, men forskellen er, at på min skærm finder jeg en Menu knap med tekst DEBAT, du har ret i det er "bare" et forum, men så skal knappen DEBAT renames, til forum.
Lige for at have definition på ordet DEBAT = en diskussion som føres mellem flere mennesker og i længere tid.
Det er lige netop det som ikke sker her på Amino, denne debat knap er langt mere en forum knap, idet et "uønsket" svar ikke debatteres, men det negativiseres kun med dårlig karmapoint. Derfor holder jeg på, at dem som bruger stjernerne også har pligt til at begrunde det. Det kan ske ved at man skriver i et popup vindue, hvis det forlades tomt, gives der ikke nogen point.
Mvh
Juul