Så har man altså karmapoint for at opnå et heraki? Hvis det virkelig er tilfældet, så er det system mere usympatisk end jeg i første omgang regnede med.
Et hierarki for hvad??
Kamapoint fortæller mig om en person er ny eller “rutineret” bruger af Amino, om du kan få eller modtager point fra andre interesser ikke mig, men at du får point for at skrive et indlæg, det fortæller mig, at en person har været aktiv på Amino og derved også er interesseret i at støtte op omkring nye “iværksætter” og at personen ønsker at bruge konceptet.
At en person stadig vil vælge at være anonym efter +300 point, forstår jeg ikke og derved mister jeg interessen for den person.
Behøver man at være på Amino for at promovere sig selv?
Hvis dit syn på Amino er sådan, at man kun er her for a promoverer sig selv, så tror jeg du er meget forkert på den, da tiden der bruges her, ikke indhentes gennem bankkontoen.
De fleste der bruger Amino gør det for det vidensdelingskonceptet, som Amino er.
Du kan også bruge det til at hente en ordre hjem og det gør det da så meget mere interessant at bruge, i det du også har muligheden at se et firma blomstre op og det giver helt sikkert inspiration for andre, om at give den en ekstra skalle de næste uger. Ergo en win/win situation for andre bruger af Amino, nemlig at se andre have succes.
Så ens mening har altså kun betydning, hvis man har over 300 karmapoint (jo flere point, jo vigtigere er din mening)
Jeg er fristet til at tro, at min mening også kan være afhængig af mit navn. Hvorfor ikke?, hvis karmapoint giver ekstra vægt på meninger, gør navnet vel også.
Igen det med point, fortæller mig om en person er ny. Det er så let at oprette en profile skrive lidt og få point, for derefter at give negative point til andre, men har du +300 point, så fortæller det mig at personen har intentioner om at bruge Amino seriøst, så ja jeg ser altid på folk point og har personen +300 point og stadig er anomyn, så ønsker jeg ikke at bruge så meget tid omkring, hvad denne person fortæller. Ærligt talk fra min side, men sådan bruger jeg Amino.
Hvad dit navn er, interesser mig ikke, men hvis du giver mig et råd, ønsker jeg da at din faglighed ligger til grund for dit forslag.
Hvis der opstår et spørgsmål omkring noget bogføring, har jeg da mere tiltro til besvarelsen fra en revisor / regnskabs kyndig person, frem for en som lige har fået det fortal gennem telefon af sin revisor.
Kommunikation består af en afsender og mindst en modtager, men støj kan forhindre modtagelse for 100% korrekthed (kort fortalk), derfor kan der altid opstå misforståelse i en kommunikationstrøm.
For at blive ved din “mening” så betragter jeg Aminoer med +300 point og stadig anonyme som værende useriøse.
Mvh
Juul