Så ønsker jeg at kunne svar få fra den der har givet mig dårlige karma , hvorfor har han - hende synes mit indlæg er dårligt eller godt , jeg af den klare opfattelse at der er flere der , ikke har den rigtigt mentalitet som Rasmus lindgren indlæg viser tydeligt , tit forstår jeg ikke hvorfor præcis jeg har fået minus i mit indlæg , derfor poster jeg engang imellem et ekstra indlæg hvor jeg forklare det lidt bedre , med får aldrig respons om hvorfor det var så dårligt så den med minus karma synes jeg ikke kan bruges til noget da det vises meget tydeligt at der er nogle der har misforstået hvad karma point skal bruges til, det skal i hvert fald ikke bruges til at få en konkurrent til at ligne en klaphat , synes da det meget fungeret bedre da man kun kunne give positive point , humøret bliver helt ødelagt når jeg får et minus især vis jeg ikke forstår det. For når man har givet et plus eller minus har man deltaget i debatten , med har været anonym , dog er det med minus kan vi se det tydeligt , bruges til at miskreditere en person af konkurrence hensyn eller af personlige oversager , jeg kan reelt ikke bruge et minus eller plus til noget vis jeg ikke forstår hvorfor jeg får et minus eller plus , med hvorfor have minus overhovedet når vi kan se der er nogle bruger der ikke har den rigtige mentalitet når det især gælder det med minus point ?
jeg synes det er en ekstrem usaglige debat at man kan være anonym , jeg ville langt hellere få et svar hvorfor det er et godt eller dårligt indlæg , hvorfor have minus overhovedet når det misbruges på den nuværende måde ? |
Og da man kun kunne give plus, så var det også galt.
Jeg tror folket må til at forstå, at mere end 100.000 iværksættere aldrig bliver enige om noget som helst, derfor er jeg en glad diktator, lev med det :-)
Dbh Martin