Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig karma - hvad sker der?

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så ønsker jeg at kunne svar få fra den der har givet mig dårlige karma , hvorfor har han - hende synes mit indlæg er dårligt eller godt , jeg af den klare opfattelse at der er flere der , ikke har den rigtigt mentalitet som Rasmus lindgren indlæg viser tydeligt , tit forstår jeg ikke hvorfor præcis jeg har fået minus i mit indlæg , derfor poster jeg engang imellem et ekstra indlæg hvor jeg forklare det lidt bedre , med får aldrig respons om hvorfor det var så dårligt så den med minus karma synes jeg ikke kan bruges til noget da det vises meget tydeligt at der er nogle der har misforstået hvad karma point skal bruges til, det skal i hvert fald ikke bruges til at få en konkurrent til at ligne en klaphat , synes da det meget fungeret bedre da man kun kunne give positive point , humøret bliver helt ødelagt når jeg får et minus især vis jeg ikke forstår det.

For når man har givet et plus eller minus har man deltaget i debatten , med har været anonym , dog er det med minus kan vi se det tydeligt , bruges til at miskreditere en person af konkurrence hensyn eller af personlige oversager , jeg kan reelt ikke bruge et minus eller plus til noget vis jeg ikke forstår hvorfor jeg får et minus eller plus , med hvorfor have minus overhovedet når vi kan se der er nogle bruger der ikke har den rigtige mentalitet når det især gælder det med minus point ?

jeg synes det er en ekstrem usaglige debat at man kan være anonym , jeg ville langt hellere få et svar hvorfor det er et godt eller dårligt indlæg , hvorfor have minus overhovedet når det misbruges på den nuværende måde ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:13
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 10 person

Og da man kun kunne give plus, så var det også galt.
Jeg tror folket må til at forstå, at mere end 100.000 iværksættere aldrig bliver enige om noget som helst, derfor er jeg en glad diktator, lev med det :-)

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Men kom gerne med jeres input, vi ændrer løbende på vægtene og det er nok derfor folk bliver forvirret.

Der hvor folk nok bliver forvirret er at de syntes at et indlæg er ok og vil belønne det med én stjerne. Men én stjerne er så vidt jeg ved negativt...

Så istedet for stjerner, så erstat dem med smileys eller andre iconer der viser forskellen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Ej, ikke endnu en karmatråd!

Hvorfor nyder I ikke bare at være på Amino og give jeres indspark, hvor det nu er bedst? Hvorfor er det så vigtigt med disse point; der er ligefrem folk der spekulerer i det? Måske skulle I gå til en pokerside i stedet...

Jeg er selv fuldstændig ligeglad med mine point, og ja - jeg kan se, at det også er godt det samme. Jeg kan bare godt lide at være her og jeg er her for at netværke. Cool

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:59
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg har givet Martin 1 stjerne som en straf. Hvem tør hoppe med på vognen?

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

1 stjerne til BIG T fra mig hehe! jeg syntes bare karma dimserne er super skulle nok bare li forstå dem :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

Martin Thorborg:

Det er min klare opfattelse at mange er glade for at få det virtuelle skulderklap for et godt indlæg, som karmapoint er.
Dertil er jeg også af den opfattelse, at nye Amino'er hurtigere kan få en ide om hvor aktive de enkelte brugere er og hvor flinke de er til at hjælpe.

Dbh Martin

Ømmm... som jeg læser andres indput her, så tæller karma for intet, folk forstår dem jo ikke - derfor ingen virkning andet end misforståelser som du ser i dette indlæg.

Det at være aktiv kan man være mange på mange måder, så karna ligger jo så optil misforståelser, man er jo aktiv på 4 måder, enten som debatør eller den hjælpende, den spørgerende eller alle 4 ting. Hvad skulle det hjælpe nye Aminoer til at forstå?

Så det ligger ligesom op til Aminoen selv at fortolke karmapoint = misforståelser´.

Måske skulle Amino have en side hvor det fremgik klart og tydeligt, hvordan man får point og hvordan de skal læses. Misforståelser kommer jo af manglende forståelse. Tongue Tied

/Glenn

Okay, Det er sgu nok bare alle os andre der piller lidt i navlen idag..he he he Embarrassed

Tilmeldt 21. Jun 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:
Det er min klare opfattelse at mange er glade for at få det virtuelle skulderklap for et godt indlæg, som karmapoint er.

Og hvem bliver glade for den virtuelle øretæve et tilsyneladende dårlig indlæg giver?

Martin Thorborg:
Dertil er jeg også af den opfattelse, at nye Amino'er hurtigere kan få en ide om hvor aktive de enkelte brugere er og hvor flinke de er til at hjælpe.

Men karmasystemet afspejler ikke hvor flinke folk er til at hjælpe. Jeg ser kun at dem der råber højest og er mest uenige er dem der får flest minusser. Jeg ser ikke engang dårlig opførsel straffet med minus karma. Mit indtryk er ikke at god opførsel giver mange karmapoint.

Martin Thorborg:
Et "karmasystem" vil aldrig blive 100% fair og vil heller aldrig gøre alle glade, men i det store og hele syntes jeg det virker fint.

Men så glæder det da i det mindste én ;-) Resten lader til at være ligeglade eller utilfredse.

Martin Thorborg:
Men kom gerne med jeres input, vi ændrer løbende på vægtene og det er nok derfor folk bliver forvirret.

Det vil måske hjælpe, at informere lidt om hvordan de virker.

Simona: Det er en yderst vigtig diskussion, ellers blev der vel ikke oprettet tråde om emnet? Der er vel ingen grund til at gøre nogen i dårligt humør, eller jage dem væk fra Amino på grund af et system som "bare er for sjov". Der bliver snakket meget om positive energier og god karma. Samtidig indføres et system, der straffer folk uden at de aner hvorfor. Jeg fatter det heller ikke!

Add.  Okay Omar, så er i to ;-)   Og ser at Glenn lige kom mig i forkøbet :-)

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kontant:
Simona: Det er en yderst vigtig diskussion, ellers blev der vel ikke oprettet tråde om emnet? Der er vel ingen grund til at gøre nogen i dårligt humør, eller jage dem væk fra Amino på grund af et system som "bare er for sjov". Der bliver snakket meget om positive energier og god karma. Samtidig indføres et system, der straffer folk uden at de aner hvorfor. Jeg fatter det heller ikke!

Næ, det er helt ok. Jeg går bestemt ind for god karma og positive energier, men ikke alle er enige i lige den politik. Jeg er fx. lige blevet buzzet ned i point, hvilket jeg også kunne forudse. Men jeg er stadig ligeglad med de point. Fred være med, at selve points'ene betyder meget for andre. Wink

Sov godt, venner :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

gav godt nok et minus til Thorborg tror vi nok vi er alle  enig det med minus dims er en dårlige ting især vis det gives , når man er anonym , indtil videre er det kun en crew og thorgborg der har forsvaret at det minus er en god ting , med vi afventer jo reelt svar på vores spørgsmål , hvordan vil i komme de tilfælde til livs hvor man miskreditere en konkurrent ,,da alle jo åbenlyst ikke har den rigtigt mentalitet her på amino.dk

umild bart virker det til  at flertallet stemt på at minus dims ikke virker efter det hensigt det er tiltænk at bruges til

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 8 (78 indlæg)