Nogen vi kender? |
Jesper G:Nogen vi kender?
Hej Jesper
Hvordan vil du have, jeg skal svare på det?
Nogen vi kender? |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Hej Jesper Hvordan vil du have, jeg skal svare på det? |
Med navngivne eksempler, naturligvis :-)
|
Spændende spørgsmål... for at det kan besvares skal du nok lige præcisere hvornår man (i dine øjne) er rig ?? |
Hvis man kan svare 'ja' til at almindelige mennesker er blevet rige på MLM må man kunne besvare mit spørgsmål.
|
Der er i hvert fald mange almindelige mennesker, der er blevet rige på erfaringer efter at have beskæftiget sig med MLM... |
Hvor genialt sagt. Den kommentar fortjener i hvertfald en masse stjerner ;D |
Haha, Frank Som du ved er 'erfaringer' det man kalder fejltagelser som har kostet penge :-) // Jesper |
Hej Jesper Du får mig ikke til at sætte folks navn her på amino. Det er private oplysninger om folk. Du sætter vel næppe din egen lønseddel her på amino eller fortæller hvor mange penge du skylder væk og til hvem. Du spurgte om der var alm. mennesker der blev velhavende ved MLM og jeg svarede. Med en smule omtanke kunne du selv har givet dig svaret på din egen spørgsmål. hilsen Michael |
Selvfølgelig er der folk der tjener gode penge på MLM uanset hvad produktet er (den diskussion kan vi tage på et andet tidspunkt Om de betegnes rige eller ej, er jo selvføligelig individuelt - men jeg kender da selv rigtig mange som tjener over 100.000kr om måneden på network marketing / MLM, det er i mine øjne mange penge, men for andre måske kun lommepenge. Men tilgengæld er der rigtig mange forsmået forhandlere, som ikke var klar over at det krævede en indsats at tjene penge med mlm - og derfor bagefter sidder mavesure, og bebrejdende på alle andre for det er samfundet, systemet, produktet eller et eller andet der var skyld i at du ikke lige slog igennem - men nej den eneste fællesnævner er forhandleren selv, uanset hvad produkt eller system der handles med. |