|
"Jeg synes du har nogle gode referencer, - du har skrevet nogle rigtig gode tekster til dine kunder ! Jeg synes det er smukt at du lader referencerne tale for sig selv !" Hej Jørgen (Olsen) Tak ska' du ha' - det er jeg glad for, at du synes. Altid rart med lidt ros. Til dem, der skriver noget om, at jeg ikke kan være en særlig dygtig tekstforfatter, hvis jeg sælger mig selv for 1/4 af, hvad et reklamebureau typisk vil ta' for en given opgave: Det gør jeg, fordi jeg kan gøre det. I modsætning til et reklamebureau betaler mine kunder ikke for diverse udgifter i form af dyr husleje i tjekkede lokaler og en kantine med lækker mad. Og fordi jeg tror på, at det på længere sigt er det værd. Det er bl.a. sådan jeg var i stand til at overbevise et større firma fornyelig om at bruge mig fremover fremfor deres hidtidige reklamebureau. Hvorvidt man vurderer mig til at være en god tekstforfatter eller ej må "stå for egen regning" - jeg har lært et håndværk som så mange andre fra bunden af med en fantastisk dygtig læremester til min rådighed og fået meget ros sidenhen af såvel kunder som andre bureauer, der har set mit arbejde. Jeg ved, hvad jeg kan indenfor mit fag. Ja, jeg "vovede pelsen" ved at poste en provokerende overskrift, og den satte så sandelig noget i gang - meget mere end jeg havde regnet med. Men nu må det vist også være nok. God vind i sejlene! Farvel Thomas |
Det var dog en af de mest underholdende tråde længe ... LOL
Da jeg så overskriften, klikkede mig ind og fik læst budskabet var den første tanke der faldt mig ind: Trøstefisse!
Ja, det virker somom den kære tekstforfatter, da han åbenbart ikke kan gøre sig lækker nok til at få nogle rigtige kunder, nu forventer sådan en slags "trøstefisse" ... Vi skal åbenbart synes det er synd for den stakkels talentfulde tekstforfatter, at han ikke kan sælge os sine salgstekster ...
hmmm, vent nu lige lidt... Salgstekster.... Ville du købe salsgtekster, af en mand der ikke kan lave tekster der sælger?
Hvis man som marketingmand sætter sig over i hjørnet og spiller forarget, når ens markedsføring ikke virker, så kommer man altså ikke så langt. Det er IKKE modtagerne af markedsføringen der er problemet - det er afsenderen! Det er afsenderen der ikke kommer igennem med sine budskaber og det er afsenderen der ikke får nye jobs. Modtagerne har intet at tabe.
Bliv gratis medlem