Hej Jen, Selvfølgelig skal du da kommentere mit indlæg når du ikke er enig :-) No problem... Mvh Peter |
Hej
Det er jo her profferne skilles fra amatørerne. Det er lykkedes Google- og seoisterne at formå webshopejerne til at fyre al krudtet af her, men man skal virkelig elske sin shop af idag, som kun en mor kan elske sit grimme barn, hvis ikke man finder på noget nyt.
Den eneste grund til at Webenhavn ikke bliver en kanonsucces, er at det ikke er lykkedes at få shopejerne til at tage skridtet fuldt ud, Sådan er det desværre mange gange når der bringes nye ideer på banen.
Til gengæld kunne jeg godt tænke mig at se noget dokumentation for at TV-reklamer ikke virker. Det kan ikke være baseret på jeres egne erfaringer. Jeg kører tre kampagner i disse dage, og det går fortrinligt. Så luk op for tv´et drenge, - og lur mig om ikke jeg er her til næste år også, som jeg har været det de sidste 30 år.
Nogen gange, skal deltagerene på Amino gøre sig selv den tjeneste at lytte når Peter Skouhus og andre med praktisk erfaring skriver. Det kunne man risikere at tjene lidt penge på
Michael