Jeg har personligt altid fået mere end jeg har aftalt fra starten. Uden en merpris eller p.g.a. haltende budget. Har altid fået en fast pris på projekterne og dermed vidst hvad min udgift var fra start til slut.
Tak for komplimenten, men vi har aldrig handlet med hinanden :)
Jeg er en af dem der har givet dig et tilbud, og vil gætte på mit er i den lave ende. Og det kan jeg sagtens forklare dig hvorfor.
1. Jeg lever ikke at det. det er min hobby. Jeg gør det for min egen skyld, ikke for at tjene store summer penge.
2. Jeg er ikke uddannet hverken programmør eller grafiker, men er selvlært. Gør dog stadig tingene ordenligt, har 10 år på bagen, så helt blank og amatør er jeg ikke - men er stadig "officiel amatør"
Jeg har personligt altid fået mere end jeg har aftalt fra starten. Uden en merpris eller p.g.a. haltende budget. Har altid fået en fast pris på projekterne og dermed vidst hvad min udgift var fra start til slut.
Tak for komplimenten, men vi har aldrig handlet med hinanden :)
Helt rigtigt, det har vi ikke ;o) Det var mine egne kodere jeg refererede til.
Der er jo også nogen der bare bygger siderne op på script hvor alt er lavet og skal rettes til... Holder det eller skal man holde sig fra det ??
Se det er der jo meget delte meninger om :)
Jeg har længe ment at alt burde bygges fra bunden, men efterhånden som CMS systemerne er blevet bedre og bedre er jeg efterhånden blevet meget tilhænger til som minimum at bygge sin software op omkring et eksisterende CMS.
Hvis vi taler om decideret at finde et "gratis" script på nettet som kan det du har behov for, så kan der tit være penge at spare, men du kan stadig ikke undvære en dygtig koder. Du vil som oftest have behov for at få gennemgået stører eller mindre dele af det "fundne" script for at sikre kvaliteten. Der er selvfølgelig nogen der springer denne del let og elegant over, og det er f.eks. en nem måde at sænke prisen af det leverede på :)
FRIIS INVEST:
Jeg vil hoppe i køjen og sove på det hele..