Hvem kan i så anbefale og at siden bliver som jeg vil have den ! og den er ikke færdig før jeg er 100% tilfreds.. Prisen skal selvf også være rimelig..
|
Send en PM
Hvem kan i så anbefale og at siden bliver som jeg vil have den ! og den er ikke færdig før jeg er 100% tilfreds.. Prisen skal selvf også være rimelig..
|
men en høj pris er jo ikke nødvendigvis = med et god resultat. |
mvh Bent
Skriv hvad dit budget er, og skriv lidt mere om hvad du ønsker så skal jeg prøve at pege dig i den rigtig retning :) Jeg kan ligesom forstå på det hele at du nok ikke skal have mig til at lave det, men der må kunne lave nogen kompromiser så det hele kan nå rundt til sidst :) |
Siden vil være en næsten tro kopi af gulodgratis.dk dog med en lille ændring i konceptet ( vil helst ikke ud med denne ) Men næsten det samme. annoncering køb/salg bruger/password antal online/ antal annoncer / opdelt efter landsdel på landkort søgefunktion reklamepladser sådan i store træk mine tilbud ligger fra ca. 4000,- - 16,000.- |
Hej Friis Jeg kan godt forstå du er forvirret, at købe web-projekter er en jungle... Problemet er ikke bare at prisforskellen er stor, men også at kvalitetsforskellen er stor!!! Hvilket betyder at det valg du træffer også har stor betydning for om du når dit mål, eller skyder forbi. Ikke nok med at valget er vigtigt, det er også forbandet væsentligt for din fremtidige succes. Når man snakker, priser skal man også huske en vigtig ting, nemlig at der ikke er nogen der tager mindre, end de kan få! Så når folk sælger deres timer ekstremt billigt, ja så er det fordi de ikke kan få nogen til at købe dem for mere. Istedet for at spørge hvad den rigtige pris, så kunne du med fordel spørge dig selv, hvilket firma/person der er den rigtige til at udføre dit projekt. F.eks. skal der være et firma, bag? (Så er sandsynligheden for at de er her imorgen større). Skal firma'et havde succesfulde referencer (Hvis de har skabt succes for andre er der større chance for de også kan gøre det for dig) Hvor mange års erfaring skal det ? etc. Når du har fundet nogle firmaer/personer som du kunne tænke dig at arbejde sammen med, så kan du tage et møde med f.eks. 3 af dem. Nu kan du lave en prioriteret liste af firmaer, så er det bare at starte fra toppen og se om du har budget til den bedste samarbejdspartner, hvis ikke så er det videre til den næste og så fremdeles. |
En kopi af gul og gratis til 16.000 er utroligt lavt sat ... det er også et enormt useriøst lavt bud. Du skal ikke forvente at koderen bliver ved til du er "100% tilfreds" :) Jeg ville forvente at du skal op på en pris på omkring 30.000kr for at få det serviceniveau du tilsyneladende forventer. Til 4-16.000kr kan du forvente et eller andet som sikkert fungerer, men hvor du må leve med en masse begrænsninger. Men som en anden i tråden nævner, så kan det også fungere udemærket :) |
Jeg er utrolig glad for i vil bruge lidt af jeres tid på dette :-) For ja det er utroligt svært og finde ud af hvad man skal gøre og hvem man skal arbejde sammen med.. Pengene er nu heller ikke det vigtigste for mig i dette projekt, om siden skal koste 40,000 - 50,000 er ikke vigtig, jeg ved bare hvad jeg vil have og sådan skal det bare være ;-) Jeg vil bare ikke smide så mange penge efter en og få ingenting eller en halv dårlig side jeg ikke bryder mig om.. Jeg havde selv danaweb i tankerne, men efter lidt søgning fandt jeg udaf at det nok ikke var den bedste ide.. Jeg vil heller ikke bruge udenlandske folk da jeg er meget dårlig til det engelske.. Men kom gerne med firmaer i kender der kan gøre jobbet godt og jeg ved næste projekt også kunne have interresse i at bruge mikkel |
Jammen Peter Lundsby fra Easyflow.dk som lige har svaret dig her, driver en virksomhed hvor de laver nogle lækre løsninger basseret på Windows teknologien, og mig bekendt sider hans udviklere i dk. Rasmus Lindgren, 41concepts.com kan også godt være med på noderne når det drejer sig om webudvikling. Jeg selv har tidligere drevet virksomheden http://www.mc-solutions.dk hvor vi blandt andet lavede https://www.keepit.com , jeg har dog ikke folk sidende i DK mere, men det hænder at jeg selv tager opgaver. Jeg kan fanges på 41 28 28 08 / mmc@mc-solutions.dk. Hvis du har noget konkret må du gerne hive fat i mig da jeg pt. er på udkig efter nogle opgaver at fylde tiden indtil Januar op med :) Anyway, i alle tilfælde er du oppe i snakke med professionelle mennesker som har prøvet en masse og ved hvad der kræves for at få success med sådan et projekt som dit. Jeg ved ikke med de andre, men for mit eget vedkommende siger jeg hellere nej til en opgave end at lave den halvhjertet fordi kundens budget halter.
|
Jeg har personligt altid fået mere end jeg har aftalt fra starten. Uden en merpris eller p.g.a. haltende budget. Har altid fået en fast pris på projekterne og dermed vidst hvad min udgift var fra start til slut. |