Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor så stor prisforskel ??

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hej aminoer..

Nu har jeg gået med en ide i noget tid og fået mange gode bud på at få lavet en hjemmeside..

Det jeg så tænker er, hvordan kan prisen på sådan et projekt være så stor i forskel ??

Vi snakker altså en prisforskel på op til 10,000 kr for den samme side ..

Vil ikke støde nogen synes bare det er meget stort spring..

Vi snakker om en annonceportal med mulighed for annoncering af alt mellem himmel og jord og har ikke så mange krav til siden ( synes jeg ikke selv )

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:36

10.000kr kan være forskellen på at bruge en professionel grafiker eller bruge en mellem-god grafiker.

Prisen afhænger ofte meget af graden af professionelisme ... herinde er der f.eks. mange nybegyndere der tilbyder deres evner utroligt billigt vs. en masse gamle erfarne rotter der er godt hjemme i faget.

Der er selvfølgelig prisforskel, og du kan sikkert også godt efterfølgede selv regne ud hvorfor :)

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 22:50

FRIIS INVEST:

hej aminoer..

Nu har jeg gået med en ide i noget tid og fået mange gode bud på at få lavet en hjemmeside..

Det jeg så tænker er, hvordan kan prisen på sådan et projekt være så stor i forskel ??

Vi snakker altså en prisforskel på op til 10,000 kr for den samme side ..

Vil ikke støde nogen synes bare det er meget stort spring..

Vi snakker om en annonceportal med mulighed for annoncering af alt mellem himmel og jord og har ikke så mange krav til siden ( synes jeg ikke selv )

Nu ved jeg ikke hvad pris du har fået men jeg har fået lavet adskillige custom made hjemmesider til billige penge. Faktisk billigere end den prisforskel du nævner = 10.000 kr. På mine sider er der alt fra databaser, user login, stor admin med specielle features o.s.v. Så det er vel bare et spørgsmål om at finde de rigtige til at udføre jobbet ;o)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:52

men hvor skulle prisen så ligge... det er næste udfordring, ved slet ikke hvad en fear pris på det er

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 22:54

Prisen kommer vel an på hvilke features du vil ha på din side OG hvem der udfører dem. Jeg har gode forbindelser, skriv en PM hvis jeg kan hjælpe.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

Jeg brugte sidste gang på min hjemmeside en af de bedste omkring wordpress da de andre har lavet fejl og det blev faktisk billigere alligevel timepris var 900 kr. da han arbejdet hurtigere , jeg synes også det er svært at gennemskue priser da det tit gode og dårlige ligger på samme pris og de rigtigt billige bliver dyrere rigtigt meget da der går tid lang og tid er penge og de kan måske ikke finde ud af det og det finder man første udad efter 3-4 måneder og så skal man starte forfra igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:59

Bare fordi at det er billigt nu og her er det altså ikke ensbetydende med at du har gjort en god handel ... Der er en del faldgrupper ved blot at tage den billigste hver gang ... Men det finder du jo nok ud af hen af vejen :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 23:01

siden er noget ala guloggratis/dba(annoncelisten og sådan sider, dog med en lidt anden ting ;-)

Tilmeldt 4. Jul 08
Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Bare fordi at det er billigt nu og her er det altså ikke ensbetydende med at du har gjort en god handel ... Der er en del faldgrupper ved blot at tage den billigste hver gang ... Men det finder du jo nok ud af hen af vejen :)

Det er noget vås Mikkel. Der er altså mange derude som ikke skal have 10.000 vis af kroner for at opsætte en side. Og ja, de er på fuld højde med Danskere eller måske endda bedre ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:03

FRIIS INVEST:

siden er noget ala guloggratis/dba(annoncelisten og sådan sider, dog med en lidt anden ting ;-)

Sådan et site ligger i prisrange fra 5.000kr til cirka 5 millioner.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)