Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

evt. tjek lidt artikler om Niels Thorborg og hans Gudme Raaschou Bank.... Der er lidt at lære ved det.

Har nu heller ik nævnt aktier, som et alternativt der var særlig sikkert... Jeg skrev råvarer og især Guld og Sølv...

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:11

Fashion-Seller:

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Jeg ville bruge min million på at vædde med Fashion-Seller om at der sker en devaluering af kronen. Giver gerne odds 1:100 på at det ikke sker.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:12

Undskyld Fashion-seller, det var myntet på Zacho :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:13

Kenneth Olav :

Fashion-Seller:

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Jeg ville bruge min million på at vædde med Fashion-Seller om at der sker en devaluering af kronen. Giver gerne odds 1:100 på at det ikke sker.

Så du ser hellere at DK går statsbankerot? Jeg smider gerne 100 kr på det odds der... Tør du står ved det?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:14

Kenneth Olav :

Fashion-Seller:

Faktisk vil jeg gerne satse 1000 kr, for det er jo et glimrende odds... Er du frisk?

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 19:28

Anders og Bautik: Hvilket afkast forventer I at opnå på lejligheder? Forventer I at tjene på udlejning eller forventede prisstigninger?

Lejligheder i København og omegn er stadigvæk ret dyre, og lejeloven har nogle ret så restriktive begrænsninger på, hvor meget man må tage i leje, så ville ikke umiddelbart forvente, at det var så fordelagtig en investering.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:33

Christian:

Anders og Bautik: Hvilket afkast forventer I at opnå på lejligheder? Forventer I at tjene på udlejning eller forventede prisstigninger?

Jeg mindes blot at have skrevet fast ejendom og ikke noget om at opkøbe lejligheder til udlejning i mit indlæg i denne tråd.

Jeg er selv på jagt efter en landejendom i Østjylland med plads til heste og gerne mere end blot et frimærke jord omkring Wink

Jord kan efter min bedste overbevisning aldrig være en dårlig investering, der bliver der jo ikke mere af Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:11

Christian:

Lejligheder i København og omegn er stadigvæk ret dyre, og lejeloven har nogle ret så restriktive begrænsninger på, hvor meget man må tage i leje, så ville ikke umiddelbart forvente, at det var så fordelagtig en investering.

Tror heller ikke kbh er en god investering for tiden. Jeg bor selv i Odense og har købt 3 lejligheder her det sidste års tid, hvor jeg har sat 2 af dem istand og den sidste bliver sat istand inden for det kommende år. Det gør jeg kan hæve huslejen(stadigvæk inden for de love og regler der nu er), og få det maximale ud af dem.

Gode Tips:
1. Betal højrentet lån af = boliglån. Realkredit lånene kan få lov til at køre som de sat til fra starten.
2. Sørg for at have lejestigning hvert år for at dække forbrugsstigninger som der kan og vil forkomme.
3. Sørg for at du selv står for istandsættelsen af lejligheden. Så bliver det gjort ordenligt, og hvis du selv er en handiman kan du fakturere dig selv for det arbejde der er udført.
4. skam byd 10 lejligheder og vent på 1 af dem hopper på vognen :)

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:06

Hvorfor fast ejendom og ikke aktier. Hvilket afkast kan man forvente på boligmarkedet? Hvordan er det med gearing på boligmarkedet?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 19:01

Aktier er der stor risiko i, det er der ikke i Ejendomme, i den forstand at du ikke bliver ved med at låne og låne i den friværdi du for, og at du sørger for at have fast rente på dine lån, firkantet sagt.

Side 3 ud af 8 (71 indlæg)