Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lyder som en rigtig god rente i dagens marked.Smile

Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta.

Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart.

Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbarenStick out tongue

Mvh.

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:13

Jesper Laugesen:

Lyder som en rigtig god rente i dagens marked.Smile

Men for at komme tilbage til det oprindelige spg., er det kedelige svar jo at sprede risikoen i både aktier, obl. , ejendom og råvarer og valuta.

Det kedelige ved ejendom er de høje handelsomkostninger + til tider vanskeligt at få solgt igen, hvis man skulle få brug for pengene i en fart.

Hvad med et lille hotel under sydlige himmelstrøg, hvor du kunne underholde gæsterne i poolbarenStick out tongue

Mvh.

Jesper

www.sliknet.dk

Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;)

Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:24

Hej Daniel

Du kalder det kedeligt, hvor jeg ville kalde alt i med en mulighed for forøgelse af kapital spændende. - sådan er vi heldigvis så forskellige ;)

Det tror jeg nu ikke - jeg har arbejdet med investering i 20 år Smile Kedeligt var måske også et forkert ordvalg - traditionelt mere korrekt måske.

Dog ser jeg stadig din pointe, udover at 1 mil jo nok ikke rækker langt mht. til sydlig hotelinvestering.

Jeg kunne godt skaffe dig et hotel ( lille ) i Thailand for 1 mio DKK , hvis du skulle have en liggende du ikke ved hvad du skal bruge til. ...... eller 4-5 små lejligheder , der er billigt og høj livskvalitet i Thailand.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:38

ja men så må afkastet også være mindre end ved aktier?!

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Skrevet kl. 22:41

Hvis den kører over i ordvalg, foreslår jeg at vi bare lader den ligge der? :)

Mht til dit asiatiske hotel, gav du mig bare indtrykket af en pool-stemning til lidt over 1 mil. - ikke at jeg skal begive mig ind på det asiatiske prismarked.

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Skrevet kl. 23:08

Jesper Laugesen:

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

Hvem siger det skal op nu? Synes du ikke lige vi skulle anbringe nogle sikre grunde i portfolioen, før den begynder at stige alt for grusomt? ;)

Men principielt, jo - der vil jeg give dig ret.

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)