Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 million.

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den kører over i ordvalg, foreslår jeg at vi bare lader den ligge der? :)

Mht til dit asiatiske hotel, gav du mig bare indtrykket af en pool-stemning til lidt over 1 mil. - ikke at jeg skal begive mig ind på det asiatiske prismarked.

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Apropos, så siges det jo at andelsboliger skulle stige gevaldigt i pris. Måske om man skulle tage det op til overvejelse?

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:55

Christian Risom:

Guld... Den ville jeg heller ikke tage. Guldpriserne har virkligt haft en voldsom udvikling under krisen som et sted kapital kunne flygte hen. Det må dog betyde at når/hvis krisen letter og folk begynder at tage deres penge ud vil prisen falde. Så det ville jeg heller ikke tage.

Lad os bare sige at Guld mængden i cirkulation er begrænset, og der forbruges årligt store mængder. Dertil skal lægges at alle valutaer mm er sat op mod Guld. Der er i alle lande enorme huller i statsbudgetterne, DK tabte 37 mia kr i første kvartal i år, hvorfor alt der vedrører valuta må anses, som virkelig risikabel. Hva hjælper en statsgaranti hvis staten er bankerot?

Desuden er udvindingen af guld blevet mindre, mens forbruget vokser årligt, og det estimeres at verden står og mangler Guld i 2030-2035 til industrien...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58

Christian Risom:

Færøerne er en del af den danske bank pakke og tilbyder indskud i danske kroner... ingen valuta problemer eller krak problemer der...  :)

Jeg fik 7% på de første af mine penge... Men det får man ikke mere desværre :o) rundt 6% på den næste omgang... Så jeg klager ikke!

Hvem dækker et statskrak? Danmark har kun valutareserver nok indtil starten af 2. kvartal 2010. Derefter er kassen tom... Hvem dækker så i tilfælde af, at Danmark går på røven, eller ender i en Island situation?

Læs evt det her http://epn.dk/samfund/article1771974.ece

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06

Jesper Laugesen:

Kiggede selv lidt efter andelsboliger i gamle foreninger med lav gæld - du kan godt finde spændende boliger der, absolut.  Men hvis boligmarkedet Skal op, bør der vel være mere potientiale i ejerlejligheder eller ? er der noget jeg ikke har hørt/læst måske ?

mvh

jesper

www.sliknet.dk

Andelsboliger dør ud. Det er et levn fra fortiden, nu der ik længere er en reel forskel på en andel og en ejerlejlighed, ud over nogle risiko faktorer.

Så set u fra den vinkel, må der være en kursstigning at hente, men det kommer også i høj grad an på, hvornår markedet stabiliseres, og andelsbolig filosofien aflives...

Lige pt er det dog en gisning om hvornår markedet når bunden, og jeg tvivler på det er sket endnu, da effekterne af fyringer mm endnu ik er set for alvor. Der er mange der er stavnsbundne, og der vil komme en voldsom stigning før eller senere hen på tvangsauktionerne...

Fra Hellerup
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:08

Jesper Laugesen:

Hvem siger det skal op nu? Synes du ikke lige vi skulle anbringe nogle sikre grunde i portfolioen, før den begynder at stige alt for grusomt? ;)

Men principielt, jo - der vil jeg give dig ret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:09

debushatta:

ecb

De kan intet... Går det først galt i Øst Eu + evt Skandinavien, vil en ECB indgriben blot afføde en voldsom inflation, og så røg den 1 mio kr...

Igen alt der har med valuta, at gøre er risikofyldt, hvorimod guld er sikkert, da du stadig vil have dette, hvis det går galt, og det vil også stige med tilsvarende %, som en evt hyperinflation er på...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:11

debushatta:

Der kommer sgu ikke nogen devaulering af dk. ved ikke om i har hørt om erm2?!

Tja det er vel et spørgsmål om konkurrenceevne... Som det ser ud nu, så taber DK 100% på alle fronter, hvorfor en devaluering kan blive en tvungen nødvendighed...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:20

RasAlb:

Fashion-Seller:

Kenneth Olav :

Fashion-Seller:

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Jeg ville bruge min million på at vædde med Fashion-Seller om at der sker en devaluering af kronen. Giver gerne odds 1:100 på at det ikke sker.

Faktisk vil jeg gerne satse 1000 kr, for det er jo et glimrende odds... Er du frisk?

Jeg er frisk!

1000 kr. på at kronen ikke devalueres!

Hvad er tidshorisonten?

Skriv lige en pm, eller smid din mail. Det er lidt nemmere at få fat på hinanden så..

Sorry overså dit indlæg. Har du pengene i tilfælde af, at jeg får ret? I såfald vil jeg have mit udbetalt i Euro og ik kr...

Tishorisonten er 2 år...

Kan ik sende PB til dig, du har ik aktiveret det. Så du må sende en til mig...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:25

RasAlb:

Fashion-Seller:

Kenneth Olav :

Fashion-Seller:

Der er kun en ting der er sikkert og investerer i, i disse tider... Guld og sølv...

Ejendomme kommer til at falde mere i værdi, hvis en devaluering af kronen sker, hvilket meget tyder på...

Så råvarer er vejen frem, og Guld og Sølv er de sikre... Så har man os værdier om 10 år...

Jeg ville bruge min million på at vædde med Fashion-Seller om at der sker en devaluering af kronen. Giver gerne odds 1:100 på at det ikke sker.

Faktisk vil jeg gerne satse 1000 kr, for det er jo et glimrende odds... Er du frisk?

Jeg er frisk!

1000 kr. på at kronen ikke devalueres!

Hvad er tidshorisonten?

Skriv lige en pm, eller smid din mail. Det er lidt nemmere at få fat på hinanden så..

Sorry overså dit indlæg. Har du pengene i tilfælde af, at jeg får ret? I såfald vil jeg have mit udbetalt i Euro og ik kr...

Tishorisonten er 2 år...

Kan ik sende PB til dig, du har ik aktiveret det. Så du må sende en til mig...

Side 5 ud af 6 (55 indlæg)