Det er bare lidt svært at lave IRL-Fakeprofiler for at lokke folk til ;)
Hvis du tror at de mere kendte profiler på UC er fake, tror du fejl. De er skam gode nok, men det har krævet en del arbejde og de rigtige mennesker at få dem med ombord. Det er ikke lige typerne der signer op til hvad som helst.
Ked af at hører det med dit job, men glad for at du er hook på noget networking. Håber det betyder at du er frisk på en fredagsbar hos Schillers?
Og hvorfor i det hele taget ikke i ferien? hele det etablerede danmark lukker jo nærmest ned bare vi nærmer os en såkaldt "hellig"-dag eller en ferieperiode ... hvilket giver os iværksættere fred og ro til at arbejde ;) ... (eller i det her tilfælde netværke)
Ja, hvertfald alle ivrksættere UDEN børn, for børnene holder også fri pga. alt lukker ned.
Så for mig er ferier og helligdage (især dem med flere i streg) ret stressende, fordi jeg VED hvad der ligger og venter på mig når alt åbner igen.
Ked af at hører det med dit job, men glad for at du er hook på noget networking. Håber det betyder at du er frisk på en fredagsbar hos Schillers?
Er jo derfor jeg står og fisker efter mere info ;) evt. også gerne om UC? Det har jeg ikke hørt om før, hvad er det? (Fake-profilerne var en henvisning til Martin's podcast om emnet)
Som jeg sagde til Henrik, så giv lyd fra dig næste gang ... f.eks. gennem et Aminotweetup :) ... så kunne man jo arrangere noget :)
Jamen det tilbud vil jeg skam takke imod med kyshånd, jeg kan mærke at jeg har brug for en jævnlig omgang iværksætter-spirit for at klare de mange udfordringer jeg har i mit liv.
Og hvorfor i det hele taget ikke i ferien? hele det etablerede
danmark lukker jo nærmest ned bare vi nærmer os en såkaldt "hellig"-dag
eller en ferieperiode ... hvilket giver os iværksættere fred og ro til
at arbejde ;) ... (eller i det her tilfælde netværke)
Ferie?!!?? Hvad er det?
Grunden til jeg ikke møder op, er at afstanden mellem Gram (Sønderjylland) og Kbh er for stor. Toget er som sådan ikke noget problem, der er bare dårlige busforbindelser her.
Var det en ide at tage det op næste gang? Og blive enige om om vi skal lave det som en torsdags-ting, cafe/brunch/bar og om vi kalder det amino, erfa eller noget tredie ? :)