Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal der til for at DU kommer til Amino-arrangementer?

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Det er bare lidt svært at lave IRL-Fakeprofiler for at lokke folk til ;)

Hvis du tror at de mere kendte profiler på UC er fake, tror du fejl. De er skam gode nok, men det har krævet en del arbejde og de rigtige mennesker at få dem med ombord. Det er ikke lige typerne der signer op til hvad som helst.

Ked af at hører det med dit job, men glad for at du er hook på noget networking. Håber det betyder at du er frisk på en fredagsbar hos Schillers?

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:25

Og hvorfor i det hele taget ikke i ferien? hele det etablerede danmark lukker jo nærmest ned bare vi nærmer os en såkaldt "hellig"-dag eller en ferieperiode ... hvilket giver os iværksættere fred og ro til at arbejde ;) ... (eller i det her tilfælde netværke)

Ja, hvertfald alle ivrksættere UDEN børn, for børnene holder også fri pga. alt lukker ned.

Så for mig er ferier og helligdage (især dem med flere i streg) ret stressende, fordi jeg VED hvad der ligger og venter på mig når alt åbner igen.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:27

Lundsby:

Ked af at hører det med dit job, men glad for at du er hook på noget networking. Håber det betyder at du er frisk på en fredagsbar hos Schillers?

Er jo derfor jeg står og fisker efter mere info ;) evt. også gerne om UC? Det har jeg ikke hørt om før, hvad er det? (Fake-profilerne var en henvisning til Martin's podcast om emnet)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:28

Birgit - Min-mave.dk:

Ja, hvertfald alle ivrksættere UDEN børn, for børnene holder også fri pga. alt lukker ned.

Så for mig er ferier og helligdage (især dem med flere i streg) ret stressende, fordi jeg VED hvad der ligger og venter på mig når alt åbner igen.

Der var så lige et argument mere for at undgå børn ... eller importere nogen fra Kina som allerede har overstået puberteten :P

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 22:29

Som jeg sagde til Henrik, så giv lyd fra dig næste gang ... f.eks. gennem et Aminotweetup :) ... så kunne man jo arrangere noget :)

Jamen det tilbud vil jeg skam takke imod med kyshånd, jeg kan mærke at jeg har brug for en jævnlig omgang iværksætter-spirit for at klare de mange udfordringer jeg har i mit liv.

Så jeg siger til når jeg ved mere Big Smile

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 22:29

Og hvorfor i det hele taget ikke i ferien? hele det etablerede danmark lukker jo nærmest ned bare vi nærmer os en såkaldt "hellig"-dag eller en ferieperiode ... hvilket giver os iværksættere fred og ro til at arbejde ;) ... (eller i det her tilfælde netværke)

Ferie?!!?? Hvad er det?

Grunden til jeg ikke møder op, er at afstanden mellem Gram (Sønderjylland) og Kbh er for stor. Toget er som sådan ikke noget problem, der er bare dårlige busforbindelser her.

Vil gerne komme når der sker noget i Jylland :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:34

jesperFG:

en bro med afgfit som jeg skal over da jeg typisk arbejder hjemme (i sverige) 

Velkommen i klubben... Jeg har så en færge jeg skal betale istedet  (Helsingborg). Men jeg er frisk på disse fredagsbarer...

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:00

Anja Lysholm:

Hvad afholder dig fra at komme?

Er det tidspunktet (typisk har det været en fredag ved 16-17 tiden - er andre dage og tidspunkter bedre?)

Ja - generelt er fredag en dårlig dag - som andre har nævnt, både af hensyn til børn, men også at der typisk er alle mulige aftaler fredag.

Anja Lysholm:

Er det fordi du er genert?

Næh - men heller ikke frembusende Big Smile

Anja Lysholm:

Er det fordi du ikke synes du har behov for at møde andre Aminoer?

Jo da i høj grad. Man kunne jo gå hen og bliver både klogere og inspireret.

Anja Lysholm:

Er det fordi du tror at du nok ikke har noget at bidrage med?

Tjoh - mon ikke de fleste har noget at byde ind med (uden nødvendigvis at skulle have en mening om alting Wink.

Anja Lysholm:

Andre grunde?

Lige netop d. 24 kan jeg ikke da jeg skal se fruen og ungerne igen efter en uges rejse.

Måske kunne man kalde det et Erfa-gruppemøde (eller bare Erfa-møde), da det mere indikerer erfaringsudveksling - med et socialt element.

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:07

Var det en ide at tage det op næste gang? Og blive enige om om vi skal lave det som en torsdags-ting, cafe/brunch/bar og om vi kalder det amino, erfa eller noget tredie ? :)

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:10

Jeg prøver lige at sige nej tak til (E-mail mig svar på dette indlæg.) det er jo en tråd der kan fylde ens post kasse på ingen tid.Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Side 4 ud af 6 (59 indlæg)