Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må sige at du får mange slag fra konkurrenten, og debatten er meget lidt professionel, men sådan reagerer man vel når der kommer en ny konkurrentmarked, med et produkt alle kan lave gratis igennem verdens største medie, hvor 40% af Danmarks befolkning er registreret. Men du kæmper godt igen, stor respekt for det, og for at du forholde dig professionelt.

Jeg har dog et mindre spørgsmål ?,
Hvordan kan du garanterer f.eks. 10.000 visninger. Det fungerer jo ligesom nyhedsbrev, du sender ud til f.eks. 10.000, men det er måske kun 2.000 der åbne beskeden.

Jeg modtager efterhånden så mange beskeder på face, at alle jeg ikke finder relevant for mig, bliver slettet før de bliver åbnet, især reklamebeskeder. ?

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er et produkt der er gratis og lave, og så aligevel ikke. For at skabe et facebook netværk af denne størrelse kræver enten tid eller penge til reklame for gruppen.

Du har ret jeg kan ikke garanterer at der er 10k der læser din reklame, men jeg kan garanterer at der er 10k der modtager den i sin indbakke på facebook. De fleste læser efter min overbevisning alt der kommer i deres indbakke da det oftest er personligt eller noget der selv har meldt sig til.

Desuden er alternativet at du køber de facebook reklamer der ligner adwords, og de har efter min mening MEGET mindre effekt en det der kommer i indbakken. Når vi nu snakker ca samme pris eller biligere alt efter hvor mange du køber så er det et ret godt tilbud.

mvh

christian senna

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 19:29

Ja, det er rigtigt at det kræver enten mange dage/måneder at få så mange medlemmer eller mange penge til facebook add's.
Nu har jeg selv været på det marked, og der tog vi ca. 1200 kroner for 10.000 beskeder, men på det tidspunkt var det også meget nyt. Der kommer hele tiden kopierer til, så i skal endelig udnytte det nu, og iforhold til den gruppe i kommer ud til, er jeres priser meget rimelige..

Nu vil jeg ikke opreklamerer jeres gruppe/gruppers navne, men virksomhederne der reklame hos jer, skal jo også havde et produkt, der kan gå ud til jeres målgruppe, for den er jo nogenlunde segmenteret, men hvordan vil i sætte billede filer ind i afsender funktionen, mener kun man kan sende tekst ud ? eller har de ændret det ?

Men konklussion, så kunne jeg godt være interesseret i noget reklame, ikke så meget for resultatet, men er imponeret over din kamp på trods af meget kritik og spørgsmål...

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:42

selfølgelig skal manden da osse kæmpe for sit produkt uanset hva andre mener om det, alt andet ville være en katastrofe... keep up fighting

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:45

Christian Senna:

Betaling sker på dette linkfacebook marketing reklame

herefter skal du blot sende en tekst til mig på maksimalt 250 tegn og op til 3 links på min mail: senna (snabela) mirus-seo.dk

Jeg har købt og betalt, og der står at du/I vil kontakte mig indenfor 24 timer. Er det det, som gælder eller skal jeg sende min annonce til emailadressen?

Venlig hilsen
Ole 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 19:49

Ja, men det er ikke altid folk kan klarer kretik, synes jeg har set alt for mange bukke under det sidste stykke tid ):

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ole Thorup:

Christian Senna:

Betaling sker på dette link: facebook marketing reklame

herefter skal du blot sende en tekst til mig på maksimalt 250 tegn og op til 3 links på min mail: senna (snabela) mirus-seo.dk

Jeg har købt og betalt, og der står at du/I vil kontakte mig indenfor 24 timer. Er det det, som gælder eller skal jeg sende min annonce til emailadressen?

Venlig hilsen
Ole 

Jeg smider dig en mail med info om hvad jeg skal bruge så tager vi det derfra. men som du kan læse er det 250 tegn og op til 3 links

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

lassevesterskov:

Ja, men det er ikke altid folk kan klarer kritik, synes jeg har set alt for mange bukke under det sidste stykke tid ):

Ja det er rigtigt, har selv set flere eksempler er på amino. Men er også klar over det er noget man skal igennem og har drive nok til at klare det Cool

Giver i hvert fald ikke op på noget fordi jeg skal kæmpe lidt, tvivler på der kommer noget på et sølvfad. Desuden er det et godt produkt så kan sagtens argumenterer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

lassevesterskov:

vi ca. 1200 kroner for 10.000 beskeder

men hvordan vil i sætte billede filer ind i afsender funktionen, mener kun man kan sende tekst ud ? eller har de ændret det ?

Men konklussion, så kunne jeg godt være interesseret i noget reklame, ikke så meget for resultatet, men er imponeret over din kamp på trods af meget kritik og spørgsmål...

Ja det viser jo bare igen at det er en god pris vi kører med selv om jeg godt er klar over prisen er faldet.

Vi tager gerne imod billed logoer der vil blive vist for hele gruppen og folk der besøger gruppen, men dette er ikke med i selve mailen. Det laves mest for at brande lidt og give det noget ekstra. Så er det også lidt mere kendt for folk når de læser mailen.

Og jo tak for de flotte ord.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 6 person

Hej Christian

Jeg har med fornøjelse læst hele denne tråd.

Min vurdering er, at du har redet kritikken af på en rigtig fin måde.
En enkelt gang eller to var din irritation ved at løbe af med dig, men du kom ovenpå igen.
Jeg har givet 5 stjerne i de bedste af dine svar.
Jeg har også givet 1 stjerne til nogle af de irriterende, destruktive svar.

Håber, du og dine annoncører får glæde af dit koncept.

mvh Hans

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)