|
Man må sige at du får mange slag fra konkurrenten, og debatten er meget lidt professionel, men sådan reagerer man vel når der kommer en ny konkurrent på marked, med et produkt alle kan lave gratis igennem verdens største medie, hvor 40% af Danmarks befolkning er registreret. Men du kæmper godt igen, stor respekt for det, og for at du forholde dig professionelt. |
Ja det er et produkt der er gratis og lave, og så aligevel ikke. For at skabe et facebook netværk af denne størrelse kræver enten tid eller penge til reklame for gruppen.
Du har ret jeg kan ikke garanterer at der er 10k der læser din reklame, men jeg kan garanterer at der er 10k der modtager den i sin indbakke på facebook. De fleste læser efter min overbevisning alt der kommer i deres indbakke da det oftest er personligt eller noget der selv har meldt sig til.
Desuden er alternativet at du køber de facebook reklamer der ligner adwords, og de har efter min mening MEGET mindre effekt en det der kommer i indbakken. Når vi nu snakker ca samme pris eller biligere alt efter hvor mange du køber så er det et ret godt tilbud.
mvh
christian senna
Bliv gratis medlem