Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 1 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Ja det er super uhyggelig billigt.

Via en partner aftale begynder Mirus seo at lave markedsføring via facebook. i forbindelse med dette vil vi gerne have sat den første reklame kampagne igang, og her er plads til 15 reklamer.

Reklamerne består af tekst på maks 250 tegn og op til 3 links.

Alle de personer der modtager disse reklamer er sagt ja til at modtage gode online tilbud, der er altså tale om købevillige modtagere og ikke blot spam eller visning for masserne.

Vi har 3 pakker:

 

Pakke 1.

8.000 unikke visninger 299,-

Pakke 2.

15.000 unikke visninger 499,-

Pakke 3.

25.000 unikke visninger 699,-

 

25.000 visninger betyder at der er 25.000 personer der har set din reklame.

Alle pakker giver dig en facebook reklame plads hver måned. Du kan til hver en tid og uden varsel opsige denne plads.

Dette er et unikt tilbud der ikke vil være til rådighed ret længe, i hvertfald ikke til den pris. Så skynd dig at købe en plads i en af grupperne hvis du mener der er kunder at hente på facebook.

Bestil din kampagne på Facebook marketing reklame

Prisen gælder kun de 15 pladser, vi forbeholder os derfor retten til at ændre prisen efter disse er solgt.

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 4 person

Kan du starte med at fortælle om man betaler ekstra for at det går gennem dig eller om det koster mindre end hvis man selv køber hos facebook? De sælger visninger til hvemsomhelst nemlig - jeg har dog valgt at betale pr. klik.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hvilken størrelse reklamer er der her tale om ?

- Hvis det er de almindelige små facebook reklamer så lyder det da en kende dyrt...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg har svært ved at se det gode tilbud. Efter 178000 visninger på facebook er jeg kun kommet af med ca 360kr...

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Carlberg:

Jeg har svært ved at se det gode tilbud. Efter 178000 visninger på facebook er jeg kun kommet af med ca 360kr...

Gav det noget?

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

sutjek:

Gav det noget?

 

Ja da

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

Kan du starte med at fortælle om man betaler ekstra for at det går gennem dig eller om det koster mindre end hvis man selv køber hos facebook? De sælger visninger til hvemsomhelst nemlig - jeg har dog valgt at betale pr. klik.

De reklamer jeg sælger kan IKKE købes på facebook. Det jeg sælger er ikke de normale facebook reklamer der ligner adwords. Og de kan KUN købens igennem mig.

Vi snakker om personer der modtager reklamen i deres inbox fordi de har sagt ja til at modtage gode online tilbud. Der er altså ikke snak  om en spam  visning for masserne, men visning for en købevillig gruppe. Dette har en markant større effekt en de normale facebook annoncer der ligner adwords.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Poweriser Denmark:

Hvilken størrelse reklamer er der her tale om ?

- Hvis det er de almindelige små facebook reklamer så lyder det da en kende dyrt...

 

Der er ikke tale om normale facebook reklamer, der er tale om personlig leverede reklamer til en købevillig gruppe der har sagt ja til at modtage gode online tilbud. Dette Har som sagt en langt større effekt en de spam reklamer der ligner adwords.

Størrelsen er 250 tegn og op til 3 links der havner direkte i inboksen hos minmimum 8000 personer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kim Carlberg:

Jeg har svært ved at se det gode tilbud. Efter 178000 visninger på facebook er jeg kun kommet af med ca 360kr...

Ja men du snakker om normale facobook reklamer. Dette er er ikke en normal facebook reklame som dem der ligner adwords. normale facebook reklamer bliver vist for alle. De her reklamer bliver sendt direkte til folk i deres facebook inbox, og alle der modtager dem har sagt de ønsker at modtage online tilbud. Altså en købevillig gruppe, der er derfor en større salgsprocent og prisen er sat derefter.

Fra Hou, odder
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvordan ved du at de er min målgruppe?

Side 1 ud af 12 (112 indlæg)