Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg fristes til at spørge hvordan det lader sig gøre at du som 13-14 årig allerede arbejdede proffessionelt med IT

Hvis du lavede matematikken rigtigt ville du komme frem til jeg har arbejdet pro med pc og internet siden jeg var 17 år. Dette var i 1997, et tidspunkt hvor der ikke rigtig fandtes nogen uddannelser og en knægt på 17 kunne få store opgaver med sin viden.

samtidig tog en eksamen i økonomi der kunne gøre dig til senior partner i en privatejet hedgefond i London

Det er en periode på 10 år frem, på den periode kan man nå meget længere, men nu er det en privat god ven der ejer den hedge fond jeg har arbejdet for så det hjalp nok lidt. Desuden er senior partner en stilling man kan købe sig til hvis man smider nok penge i virksomheden.

for siden at skifte karriere til reklamesælger på Facebook for et par tusind til lommen.

Nu er det her ikke mit job, og jeg tjener ikke noget på de her annoncer. Jeg tjener gode penge på mirus seo og nyder at kunne arbejde hjemme og tage det i eget tempo. Dette er blot en produkt udvidelse til de mange jeg allerede har.

Med hensyn til facebook kendskab så vælger du at tro det er svindel blot fordi du ikke forstår det, og jeg gider virkelig ikke at give dig de fif der skal til for at optimerer din egen forretning.

Alle de ting jeg lige har svaret på er negative beskyldninger uden hold lavet fordi du har læst forkert, opfatter forkert, eller simpenthen ikke forstår hvad det er jeg gør.

Vi har diskuteret mit produkt længe nok.
Jeg står 100% inde for det.
De, der vil have det, er velkomne til at købe det.
De, der fortsat er skeptiskek er velkomne til at fortsætte deres eksisterende markedsføring.

mvh

christian senna

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

At Christian vil gå i Baggers fodspor og sælge noget der ikke er der, vil jeg stærkt betvivle.

Der må også her gælde som ved alle andre køb. Er man ikke tilfreds med det leveret så må kunden gøre indsigelse bagefter. Ligesom jeg er ganske overbevist om at de utilfredse nok skal lufte deres utilfredhed her på Amino. Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Skepsis er sundt - og jeg kan også godt følge spørgsmålene - for umiddelbart virker denne reklameform som at skyde med spredehagl mod en gruppe mennesker uden at der er garanti for at man rammer målgruppen. Det er afspejles så også i prisen på tilbuddet.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3349
Skrevet kl. 09:42

Henrik Krogh:
Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Ja - det burde man umiddelbart tro - men hvis jeg ikke må poste mine resultater alligevel hvis varen ikke svarer til mine forventninger - så har han jo ikke noget at miste.

Mit tilbud går ud på at købe 8.000 visninger på 299,- (tilbudet) og offentliggøre objektive tal fra min webshop samt google analytics efterfølgende. Hvis Senna har et godt produkt gør jeg ham faktisk en stor tjeneste - og jeg stiller ikke engang spørgsmål ved produktet - jeg forventer bare at få noget for pengene.

Jeg betragter altså ikke mig selv som specielt offensiv i denne sag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Jørgen Olsen:

Henrik Krogh:
Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.

Ja - det burde man umiddelbart tro - men hvis jeg ikke må poste mine resultater alligevel hvis varen ikke svarer til mine forventninger - så har han jo ikke noget at miste.

Slap nu af alle sammen, der er flere af dem der har købt som åben siger de vil poste resultater. Så slå lige koldt vand i blodet, så kan i altid hænge mig til august. Eller bestille der hvis resultatet er godt.

Hvis i vælger at bestille nu, så spare i nok lidt penge da disse priser er åbnings tilbud. Dem der køber nu kan tilmed for lov at fortsætte til denne pris.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

deepundercover:

Jeg erkender mit sprogbrug har excelleret i det primitive leje, og forklaringen er simpelthen den, at jeg indledningsvist bryder ud i latterbrøl over at se mit koncept kopieret... og forsøgt solgt på så pinlig og infantil vis.

Ved min indtræden i tråden er jeg ikke ude på at tryne en konkurrent (og er det stadig ikke), men at pege fingre af hvad jeg ser som en plattenslager, som jeg gennemskuer instant med mit kendskab til facebook i almindelighed og konceptet i særdeleshed. I de første af mine svar lever jeg i en forestilling om, at min kritik vil åbne øjnene for de få som trods alt stod på kanten af dette setup - klar til at falde i.

Jargonen kikser så nok, fordi jeg glemmer jeg ikke sidder i et omklædningsrum på vestegnen. Det må jeg så lige prøve at rette op på, men jeg BLIVER simpelthen nødt til at bruge barsk og malerisk sprog - for hvis jeg ikke kæfter op her.... men kun bidrager med blødsødent, "jeg tror personligt ikke det er hold i det her"... så tror jeg... nej, frygter jeg, at folk plumper i med begge ben. 

Hvorfor har Christian Senna ikke en facebook profil?

Er det så her vi andre skal bryde ud i grin... Dit koncept? Du har selv kopieret det af nogle af de store amerikanske giganter, som var på FB før det overhovedet var kendt i Europa. Og nu sidder du så selv og mener du har opfundet den dybe tallerken på FB, men at alle andre der gør det sammen, er plattenslagere og svindlere... Ja store tanker om sig selv er vel okay, bare trist når virkeligheden ik helt følger trit med egoet...

Og så har Christian desuden et seriøst firma indenfor SEO. Tror du helt seriøst selv, at han ville sætte sit ry, rygte osv overstyr for sådan nogle småpenge, som han reelt tjener på det reklame halløj her... Prøv at tænke lidt dybere over tingene af og til og hold dig til fakta, for det vil pryde meget... Og denne tråd er ved at være ligeså usaglig og løgnagtig, som den med Just-Eat, hvor en gut blev ved med at komme med falske fakta, selvom andre inkl undertegnede modbeviste det...

Im out!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)