|
Jeg fristes til at spørge hvordan det lader sig gøre at du som 13-14 årig allerede arbejdede proffessionelt med IT Hvis du lavede matematikken rigtigt ville du komme frem til jeg har arbejdet pro med pc og internet siden jeg var 17 år. Dette var i 1997, et tidspunkt hvor der ikke rigtig fandtes nogen uddannelser og en knægt på 17 kunne få store opgaver med sin viden. samtidig tog en eksamen i økonomi der kunne gøre dig til senior partner i en privatejet hedgefond i London Det er en periode på 10 år frem, på den periode kan man nå meget længere, men nu er det en privat god ven der ejer den hedge fond jeg har arbejdet for så det hjalp nok lidt. Desuden er senior partner en stilling man kan købe sig til hvis man smider nok penge i virksomheden. for siden at skifte karriere til reklamesælger på Facebook for et par tusind til lommen. Nu er det her ikke mit job, og jeg tjener ikke noget på de her annoncer. Jeg tjener gode penge på mirus seo og nyder at kunne arbejde hjemme og tage det i eget tempo. Dette er blot en produkt udvidelse til de mange jeg allerede har. Med hensyn til facebook kendskab så vælger du at tro det er svindel blot fordi du ikke forstår det, og jeg gider virkelig ikke at give dig de fif der skal til for at optimerer din egen forretning. Alle de ting jeg lige har svaret på er negative beskyldninger uden hold lavet fordi du har læst forkert, opfatter forkert, eller simpenthen ikke forstår hvad det er jeg gør.
Vi har diskuteret mit produkt længe nok. mvh christian senna |
At Christian vil gå i Baggers fodspor og sælge noget der ikke er der, vil jeg stærkt betvivle.
Der må også her gælde som ved alle andre køb. Er man ikke tilfreds med det leveret så må kunden gøre indsigelse bagefter. Ligesom jeg er ganske overbevist om at de utilfredse nok skal lufte deres utilfredhed her på Amino. Som jeg ser det er det Christian den der taber mest hvis tilbudet ikke holder vand.
Skepsis er sundt - og jeg kan også godt følge spørgsmålene - for umiddelbart virker denne reklameform som at skyde med spredehagl mod en gruppe mennesker uden at der er garanti for at man rammer målgruppen. Det er afspejles så også i prisen på tilbuddet.
Henrik
Bliv gratis medlem