Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 9 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:
Det her er meget simpelt og ikke tæt på at være så kompliceret som i gør det til.

Jeg må give dig ret. Det er helt fair, at der stilles en masse spørgsmål, men så må man også forholde sig til svarene og blot vurdere, om at man ønsker at deltage eller ej - og ikke fortsætte med at være børnefornærmet.

C'mon, det er sgu da ikke en bondegård for at teste om det er noget eller ej. Jeg synes det lyder OK og har købt en stor pakke for lige at prøve det af. Jeg beretter gerne om resultaterne (if any) senere, så kan i jo forholde jer til det.

Videre.

-Ole

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hør engang... Jeg er super i interesseret i, at benytte mig at det her tilbud. Men jeg vil selv have mulighed for, at se reklamen.

Når man har betalt, kan man så få gruppernes navne at vide?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:

Hør engang... Jeg er super i interesseret i, at benytte mig at det her tilbud. Men jeg vil selv have mulighed for, at se reklamen.

Når man har betalt, kan man så få gruppernes navne at vide?

 

Reklamen ser ud som den gør når du sender den til mig.

Med hensyn til placering så svare det lidt til at man gerne ville vide hvilke websites ens adwords bliver vist på Tongue Tied

De bliver vist på facebook mere er der ikke i det. Har du analytics kan du måle resultatet meget pæcist og se det kommer fra facebook.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian Senna.

Jeg mener ikke du løber nogen større risiko ved at tage røven på folk - du kan fortsat sælge herinde på amino selvom du har taget røven på et par aminoer - for er der nogen der tager det op skal hr. Thorborg nok lægge låg på hurtigere end du kan sige spar to - sådan noget mås man nemlig ikke.

 

Og så er det hulens svært for en kunde at kunne dokumentere om vedkommende har fået noget for pengene eller ej. Og påstand-mod-påstand-sager som du kan skabe på denne måde løber altid ud i sandet og kan ikke publiceres nogen steder for så ryger der advokater på :)

Får kunden ikke nogen kliks kan jeg lige se det for mig - den klassiske: "det må være kundens produkt / tekst der ikke var interessant nok". Den har jeg fået 1.000 gange når jeg har købt værdiløs markedsføring og typisk fra folk der er meget rare mennesker i forbindlese med salget og som efterfølgende bliver ubehagelige og arrogante.

 

Tjener du over en million om året på din seo-forretning allerede? Det virker lidt i overensstemmelse med min opfattelse af at du kæmper en hård kamp her på amino for at få kunder - no offense, jeg har også brugt lang tid på at slås for kunder herinde - til jeg fandt ud af at det ikke var besværet værd, - nu er jeg her nærmest kun for hyggens skyld.

 

Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).

Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.

Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:

Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.

Antal ordrer i forbindelse med samme.

Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.

På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.

 

Hvordan lyder det?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).

Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.

Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:

Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.

Antal ordrer i forbindelse med samme.

Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.

På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.

 

Hvordan lyder det?

Jamen det må du meget gerne, men på 1 enkelt betingelse, og det er du samenligner dem med de tal du har fra facebook på din nuværende kampagne, og i øvrigt kan dokumentere de tal du kommer med.

Med hensyn til de andre ting du nævner så pusher jeg nu langt fra mine produkter lige så meget som mange andre herinde. Prøv at læs mine sidste 100 indlæg eller flere (med undtagelse af dem fra denne tråd) jeg tvivler på du vil finde nogen hvor jeg prøver at sælge noget, ok måske 1-2 stykker. men det er ikke meget og slet ikke sammenlignet med gennemsnittet herinde.

Faktum er at det er fis i en hornlygte, og intet har med fakta at gøre og i øvrigt ikke en diskution der hører hjemme i denne tråd.

Med hensyn til dokumentation af min kampagne så er det ikke så skide svært at dokumenter hvis man benytter sig af analytics.

som jeg skrev i et tidligere indlæg i denne tråd så ønsker jeg kun kunder jeg kan have et godt forhold med, og jeg har derfor ikke lyst til at have dig som kunde

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er slet ikke placering osv. jeg er ude på at vide noget om.

 

Men jeg ser det sådan her;

Jeg køber et helt nyt produkt af dig. Når jeg køber adwords, kender jeg i forvejen lidt til det - udformning osv. Her kender jeg slet ikke produktet.

Det er fint med tilbudsprisen osv., men jeg vil gerne have en reel mulighed for, at vide hvordan produktet ser ud med de potentielle køberes øjne. Det er for mig, enormt vigtigt, at jeg 100% ved, hvad det er jeg sender ud til potentielle kunder.

Og det kan jeg ikke få at vide her? Ja, den ser ud som når jeg sender den til dig - og dog... Min annonce bliver jo eksponeret sammen med mange andres annoncer...

Og ja - man kan se at de kommer fra facebook, men jeg har også en fanside derinde som giver ret mange besøg...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Elviraogsixten:

Det er slet ikke placering osv. jeg er ude på at vide noget om.

 

Men jeg ser det sådan her;

Jeg køber et helt nyt produkt af dig. Når jeg køber adwords, kender jeg i forvejen lidt til det - udformning osv. Her kender jeg slet ikke produktet.

Det er fint med tilbudsprisen osv., men jeg vil gerne have en reel mulighed for, at vide hvordan produktet ser ud med de potentielle køberes øjne. Det er for mig, enormt vigtigt, at jeg 100% ved, hvad det er jeg sender ud til potentielle kunder.

Og det kan jeg ikke få at vide her? Ja, den ser ud som når jeg sender den til dig - og dog... Min annonce bliver jo eksponeret sammen med mange andres annoncer...

Og ja - man kan se at de kommer fra facebook, men jeg har også en fanside derinde som giver ret mange besøg...

 

Meget valide punkter, og de første i denne tråd.

Selve produktet ser ud som når du sender det, kan godt forstå din bekymring/forviring. Brugeren modtager det i en mail sammen med fire andre reklamer i deres facebook indboks.

Kan god være du har en fanside på facebook, men alle dine reklamer bliver sendt ud på 1 dag, så mon ikke du burde vide en stigning kom fra mig den dag Wink

jeg har præsenteret og forsvaret et produkt fra alle vinkler, og der er ikke meget mere at spørge om eller svare på. Mener du at have spørgsmål eller flere krav efter at have læst HELE denne tråd, så er mit produkt ikke for dig.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Jørgen Olsen:

Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).

Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.

Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:

Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.

Antal ordrer i forbindelse med samme.

Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.

På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.

 

Hvordan lyder det?

Jamen det må du meget gerne, men på 1 enkelt betingelse, og det er du samenligner dem med de tal du har fra facebook på din nuværende kampagne, og i øvrigt kan dokumentere de tal du kommer med.

Med hensyn til de andre ting du nævner så pusher jeg nu langt fra mine produkter lige så meget som mange andre herinde. Prøv at læs mine sidste 100 indlæg eller flere (med undtagelse af dem fra denne tråd) jeg tvivler på du vil finde nogen hvor jeg prøver at sælge noget, ok måske 1-2 stykker. men det er ikke meget og slet ikke sammenlignet med gennemsnittet herinde.

Faktum er at det er fis i en hornlygte, og intet har med fakta at gøre og i øvrigt ikke en diskution der hører hjemme i denne tråd.

Med hensyn til dokumentation af min kampagne så er det ikke så skide svært at dokumenter hvis man benytter sig af analytics.

som jeg skrev i et tidligere indlæg i denne tråd så ønsker jeg kun kunder jeg kan have et godt forhold med, og jeg har derfor ikke lyst til at have dig som kunde

Hejsa.

Først skriver du at jeg gerne må være med - og stiller også betingelser op - og så siger du derefter at du ikke vil have mig som kunde - med begrundelsen at du ikke kan lide mig som person eller hvad?

 

Hvis du ikke giver mig denne pakke synes jeg du skyder dig selv i foden. Du mister i den grad troværdighed hvis du afviser den kunde der vil anmelde dig bagefter og som kan lægge beviserne / dokumentation på bordet når vi når så langt - og gå linen ud.

 

Får jeg ikke udbytte af din kampagne vil det jo kun være min subjektive mening at dit produkt var værdiløst - og det vil jeg selvfølgelig lægge vægt på i min anmeldelse.

 

Jeg kan ikke rigtig se hvor jeg har pisset på din sukkermad henne så jeg spørger lige igen:

Kan jeg bestille 8000 visninger hos dig for 299kr og anmelde dig bagefter? Jeg tror faktisk at jeg som person hvis min anmeldelse er i din favør kan tilføre din virksomhed stor værdi.

Jeg forstår godt hvis du puster dig op - folk ser helst ikke at andre folk bliver rige - men hvis du kan overbevise folk om at du tjener kassen i forvejen ved de at de ikke kan stille noget op med boykot og så handler de gerne hos dig hvis de er nødt til det :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Til de få personer der ikke skulle have læs denne tråd, kan se vi nærmer os 2500 visninger så vil jeg lige kort fortælle hvad det drejer sig om.

Via en partner aftale begynder Mirus seo at lave markedsføring via facebook. i forbindelse med dette vil vi gerne have sat den første reklame kampagne igang, og her er plads til 15 reklamer.

Reklamerne består af tekst på maks 250 tegn og op til 3 links.

Alle de personer der modtager disse reklamer er sagt ja til at modtage gode online tilbud, der er altså tale om købevillige modtagere og ikke blot spam eller visning for masserne.

Vi har 3 pakker:

 

Pakke 1.

8.000 unikke visninger 299,-

Pakke 2.

15.000 unikke visninger 499,-

Pakke 3.

25.000 unikke visninger 699,-

 

25.000 visninger betyder at der er 25.000 personer der har set din reklame.

Alle pakker giver dig en facebook reklame plads hver måned. Du kan til hver en tid og uden varsel opsige denne plads.

Dette er et unikt tilbud der ikke vil være til rådighed ret længe, i hvertfald ikke til den pris. Så skynd dig at købe en plads i en af grupperne hvis du mener der er kunder at hente på facebook.

Bestil din kampagne på Facebook marketing reklame

Prisen gælder kun de 15 pladser, vi forbeholder os derfor retten til at ændre prisen efter disse er solgt.

 

 

Vi har diskuteret mit produkt længe nok.
Jeg står 100% inde for det.
De, der vil have det, er velkomne til at købe det.
De, der fortsat er skeptiskek er velkomne til at fortsætte deres eksisterende markedsføring.

mvh

christian senna

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Det var sådan set de sidste spørgsmål jeg havde, og tror nu nok at dit produkt er noget for mig.

Jeg sover lige på det.

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Side 9 ud af 12 (112 indlæg)