|
Hej Christian Senna. Jeg mener ikke du løber nogen større risiko ved at tage røven på folk - du kan fortsat sælge herinde på amino selvom du har taget røven på et par aminoer - for er der nogen der tager det op skal hr. Thorborg nok lægge låg på hurtigere end du kan sige spar to - sådan noget mås man nemlig ikke.
Og så er det hulens svært for en kunde at kunne dokumentere om vedkommende har fået noget for pengene eller ej. Og påstand-mod-påstand-sager som du kan skabe på denne måde løber altid ud i sandet og kan ikke publiceres nogen steder for så ryger der advokater på :) Får kunden ikke nogen kliks kan jeg lige se det for mig - den klassiske: "det må være kundens produkt / tekst der ikke var interessant nok". Den har jeg fået 1.000 gange når jeg har købt værdiløs markedsføring og typisk fra folk der er meget rare mennesker i forbindlese med salget og som efterfølgende bliver ubehagelige og arrogante.
Tjener du over en million om året på din seo-forretning allerede? Det virker lidt i overensstemmelse med min opfattelse af at du kæmper en hård kamp her på amino for at få kunder - no offense, jeg har også brugt lang tid på at slås for kunder herinde - til jeg fandt ud af at det ikke var besværet værd, - nu er jeg her nærmest kun for hyggens skyld.
Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling). Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare. Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere: Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden. Antal ordrer i forbindelse med samme. Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe. På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.
Hvordan lyder det? |
Jørgen Olsen:Jeg køber gerne en pakke til 299kr og fortæller præcis hvad jeg har haft ud af den i kroner og ører efterfølgende (jeg lukker mine eksisterende facebook-kampagner i perioden så jeg kan lave en præcis måling).
Jeg skal bare have en tilladelse til at poste mine resultater i denne tråd - og det bliver kolde fakta jeg kommer med. Er du imod det vil jeg betragte det som en falliterklæring - er du med på den får du et skulderklap for at tage udfordringen op og få evaluteret din vare.
Jeg forestiller mig at afsløre følgende tal en uge senere:
Besøgstal fra facebook-reklamen til min hjemmeside i perioden.
Antal ordrer i forbindelse med samme.
Gennemsnits ordre-beløb for denne kundegruppe.
På den måde kan jeg udregne pris pr. konvertering og den vil jeg stille op sammenlignet med normal facebook annoncering for min virksomhed samt med adwords annoncering for min virksomhed.
Hvordan lyder det?
Jamen det må du meget gerne, men på 1 enkelt betingelse, og det er du samenligner dem med de tal du har fra facebook på din nuværende kampagne, og i øvrigt kan dokumentere de tal du kommer med.
Med hensyn til de andre ting du nævner så pusher jeg nu langt fra mine produkter lige så meget som mange andre herinde. Prøv at læs mine sidste 100 indlæg eller flere (med undtagelse af dem fra denne tråd) jeg tvivler på du vil finde nogen hvor jeg prøver at sælge noget, ok måske 1-2 stykker. men det er ikke meget og slet ikke sammenlignet med gennemsnittet herinde.
Faktum er at det er fis i en hornlygte, og intet har med fakta at gøre og i øvrigt ikke en diskution der hører hjemme i denne tråd.
Med hensyn til dokumentation af min kampagne så er det ikke så skide svært at dokumenter hvis man benytter sig af analytics.
som jeg skrev i et tidligere indlæg i denne tråd så ønsker jeg kun kunder jeg kan have et godt forhold med, og jeg har derfor ikke lyst til at have dig som kunde
Bliv gratis medlem