Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 6 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

deepundercover:

Christian Senna:

 En spammer vil kunne ødelægge mine grupper så du ingen værdi har. Derfor er de hememlige.

 

Hvordan kommer en spammer på tværs når det kun er admin der kan sende beskeder?
Hvordan admin sender beskeder ud i "vandret" kan mine 12 måneders erfaring med konceptet ikke forklare, men er du ikke sød at spamme mine grupper - kom bare... jeg skal lige se hvad det er for en risiko jeg løber.

De hedder "jeg fik en lille ny i 2009" og så skifter du bare årstallet ud.

Nu hvor du har forklaret at det er en gruppe af grupper bliver jeg måske alligevel fristet. Det lyder som om det giver pondus. Hvad koster det hvis vi slår de fire grupper af grupper sammen til en gruppe?.... og har du flere af dem?

Jeg kunne jo betale dig for at sende en reklame for mit koncept.

 

Syntes du skulle holde op med at ødelægge min tråd med dit ligegyldige pladder. At du ikke forstår hvad det er jeg laver betyder ikke at der er et problem. Og havde du ikke været så dum at høre på og lidt mere venlig i tonen så ville jeg gerne forklare det til dig i flere detaljer. Men missionen om at smadre min tråd er åbenbart vigtigere en at forstå hvad det er jeg gør. Måske du skal tænke lidt i karma, du kunne være du selv ville sælge noget på amino en dag.

Hvis du læser rigtig godt efter vil du i mine svar kunne tyde at det ikke er alle grupper hvor det er mig som er admin, og at der derfor sidder en anden person som kan sælge pladser til ekspemtvis dig. Gør han dette kan det ske at du  kommer og fucker gruppen op med spam.

Har på intet tidspunkt snakket om at hacke facebook eller det der ligner.

Og nej jeg ønsker ikke at lave reklame for dig da jeg tror på at man skal have et godt forhold til sine kunder.

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi er friske på at prøve!

(efter at have læst alle de antastelser igennem som du har måtte stå til skud for)

Desværre STINKER vores site lige nu, og tager nooooooook lidt tid før det nye er oppe at køre.

 

Hvor lang tid har vil til tilmelding?

Og hvordan kommer vi igang med dit tilbud?

Betaling, og info til dig osv

 

Hilsen Ian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ian Pedersen:

Hej, vi er friske på at prøve!

(efter at have læst alle de antastelser igennem som du har måtte stå til skud for)

Desværre STINKER vores site lige nu, og tager nooooooook lidt tid før det nye er oppe at køre.

Hvor lang tid har vil til tilmelding?

Og hvordan kommer vi igang med dit tilbud?

Betaling, og info til dig osv

Hilsen Ian

Vi starter kampagnen 1 aug. Dette er en beslutning der er blevet lavet i dag, da flere af dem der har købt ikke er helt klar med deres site.

Betaling sker på dette linkfacebook marketing reklame

herefter skal du blot sende en tekst til mig på maksimalt 250 tegn og op til 3 links på min mail: senna (snabela) mirus-seo.dk

Jeg skal nok sørge for at kontakte dig lige inden vi sender afsted så du ved hvor alle dine nye kunder kommer fra Stick out tongue

 

hvor lang tid du har til tilmelding kommer helt an på hvor hurtigt de sidste pladser bliver solgt,  jeg regner stærkt med der er udsolgt inden weekenden..

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Man må sige at du får mange slag fra konkurrenten, og debatten er meget lidt professionel, men sådan reagerer man vel når der kommer en ny konkurrentmarked, med et produkt alle kan lave gratis igennem verdens største medie, hvor 40% af Danmarks befolkning er registreret. Men du kæmper godt igen, stor respekt for det, og for at du forholde dig professionelt.

Jeg har dog et mindre spørgsmål ?,
Hvordan kan du garanterer f.eks. 10.000 visninger. Det fungerer jo ligesom nyhedsbrev, du sender ud til f.eks. 10.000, men det er måske kun 2.000 der åbne beskeden.

Jeg modtager efterhånden så mange beskeder på face, at alle jeg ikke finder relevant for mig, bliver slettet før de bliver åbnet, især reklamebeskeder. ?

Dbh: Lasse Vesterskov

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja det er et produkt der er gratis og lave, og så aligevel ikke. For at skabe et facebook netværk af denne størrelse kræver enten tid eller penge til reklame for gruppen.

Du har ret jeg kan ikke garanterer at der er 10k der læser din reklame, men jeg kan garanterer at der er 10k der modtager den i sin indbakke på facebook. De fleste læser efter min overbevisning alt der kommer i deres indbakke da det oftest er personligt eller noget der selv har meldt sig til.

Desuden er alternativet at du køber de facebook reklamer der ligner adwords, og de har efter min mening MEGET mindre effekt en det der kommer i indbakken. Når vi nu snakker ca samme pris eller biligere alt efter hvor mange du køber så er det et ret godt tilbud.

mvh

christian senna

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtigt at det kræver enten mange dage/måneder at få så mange medlemmer eller mange penge til facebook add's.
Nu har jeg selv været på det marked, og der tog vi ca. 1200 kroner for 10.000 beskeder, men på det tidspunkt var det også meget nyt. Der kommer hele tiden kopierer til, så i skal endelig udnytte det nu, og iforhold til den gruppe i kommer ud til, er jeres priser meget rimelige..

Nu vil jeg ikke opreklamerer jeres gruppe/gruppers navne, men virksomhederne der reklame hos jer, skal jo også havde et produkt, der kan gå ud til jeres målgruppe, for den er jo nogenlunde segmenteret, men hvordan vil i sætte billede filer ind i afsender funktionen, mener kun man kan sende tekst ud ? eller har de ændret det ?

Men konklussion, så kunne jeg godt være interesseret i noget reklame, ikke så meget for resultatet, men er imponeret over din kamp på trods af meget kritik og spørgsmål...

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

selfølgelig skal manden da osse kæmpe for sit produkt uanset hva andre mener om det, alt andet ville være en katastrofe... keep up fighting

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Senna:

Betaling sker på dette link: facebook marketing reklame

herefter skal du blot sende en tekst til mig på maksimalt 250 tegn og op til 3 links på min mail: senna (snabela) mirus-seo.dk

Jeg har købt og betalt, og der står at du/I vil kontakte mig indenfor 24 timer. Er det det, som gælder eller skal jeg sende min annonce til emailadressen?

Venlig hilsen
Ole 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men det er ikke altid folk kan klarer kretik, synes jeg har set alt for mange bukke under det sidste stykke tid ):

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ole Thorup:

Christian Senna:

Betaling sker på dette link: facebook marketing reklame

herefter skal du blot sende en tekst til mig på maksimalt 250 tegn og op til 3 links på min mail: senna (snabela) mirus-seo.dk

Jeg har købt og betalt, og der står at du/I vil kontakte mig indenfor 24 timer. Er det det, som gælder eller skal jeg sende min annonce til emailadressen?

Venlig hilsen
Ole 

Jeg smider dig en mail med info om hvad jeg skal bruge så tager vi det derfra. men som du kan læse er det 250 tegn og op til 3 links

Side 6 ud af 12 (112 indlæg)