Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv set af 8000 personer for KUN 299,-

Side 3 ud af 12 (112 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er meget usandsynligt at disse 8000 personer ønsker et tilbud fra mig - kan du komme lidt nærmere ind på hvordan de er blevet tilmeldt dette nyhedsbrev for gode tilbud?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Jørgen Olsen:

Jeg tror det er meget usandsynligt at disse 8000 personer ønsker et tilbud fra mig - kan du komme lidt nærmere ind på hvordan de er blevet tilmeldt dette nyhedsbrev for gode tilbud?

Ja der er nok ikke så mange personer på facebook rent procent messigt der gerne vil have et revisor tilbud,

Med hensynt til hvordan folk er blevet tilmeldt, så er det noget de selv har gjort fordi de gerne ville have et godt tilbud en gang om måneden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 12:20

Du må meget gerne sende en mail til joachim (at) loevgaard.dk med info om, hvad du skal have fra os, for at vi kan komme i nyhedsbrevet. Her tænker jeg på tekst, billeder eller lignende...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:34

Christian Senna:

Jørgen Olsen:

Ja der er nok ikke så mange personer på facebook rent procent messigt der gerne vil have et revisor tilbud,

Med hensynt til hvordan folk er blevet tilmeldt, så er det noget de selv har gjort fordi de gerne ville have et godt tilbud en gang om måneden.

Nej det ved jeg godt - det har jeg heller ikke forestillet mig.

Men kan du afkræfte min teori om at folk f.eks. er blevet "tvunget tilmeldt" f.eks. i forbindelse med en konkurrence og at emailsne efterfølgende bliver arkiveret i spam-mappen ganske automatisk fordi de er trætte af jeres emails?

Kan man ikke få lidt mere information om hvor du har de potentielle kundeemner fra ?

/Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen Olsen:

Christian Senna:

Jørgen Olsen:

Nej det ved jeg godt - det har jeg heller ikke forestillet mig.

Men kan du afkræfte min teori om at folk f.eks. er blevet "tvunget tilmeldt" f.eks. i forbindelse med en konkurrence og at emailsne efterfølgende bliver arkiveret i spam-mappen ganske automatisk fordi de er trætte af jeres emails?

Kan man ikke få lidt mere information om hvor du har de potentielle kundeemner fra ?

/Jørgen Olsen

Nu er jeg jo altså ikke en oplysningscentral, og slet ikke for folk der klart melder ud de ikke ønsker at være kunder.

Men til andre kan jeg sige at  folk IKKE er blevet tvunget eller naret i forbindelse med konkurrencer eller andet. Der er tale om folk der direkte har sagt jeg vil gerne have den her mail med tilbud.

Med hensyn til spam filter så modtager de denne reklame mail på deres facebook profil altså intet spam filter. Desuden er det ikke lavet på en måde så folk bliver trætte af det eller føler de for noget de ikke har sagt ja til.

Vi sender 1 mail 1 gang om måneden og kun til folk der ønsker at modtage den.

Du ønsker at vide hvor mine kunder kommer fra, igen jeg er ikke en oplysningcentral, og jeg har desuden allerede svaret på det.

Folk er blevet spurgt om de vil have en mail en gang om måneden med reklame, og det har dem i vores gruppe sagt ja til.

Dette burde afkræfte dine teorier Cool Som jeg jo må indrømme passer meget godt på det meste email marketing, men det holder jo heller ikke i længden og vi ønsker kun kvalitet. Vi har derfor lavet dette ordenligt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:52

Christian Senna:

Nu er jeg jo altså ikke en oplysningscentral, og slet ikke for folk der klart melder ud de ikke ønsker at være kunder.

Du sælger et produkt som potentielle kunder gerne vil vide mere om. Med den holdning, så mister du kunder istedet for at få dem.

Christian Senna:

Men til andre kan jeg sige at  folk IKKE er blevet tvunget eller naret i forbindelse med konkurrencer eller andet. Der er tale om folk der direkte har sagt jeg vil gerne have den her mail med tilbud.

Men har de tilkendegivet interesse områder? Hvis de har angivet at de er selvstændige, så er det jo én type reklamer og hvis de har børn, så er det en anden type reklame de skal have.

Et eksempel er at min kone sluger alle reklamer der kommer fra tøjbutikker, mens jeg sluger alle reklamer der kommer med elektronik, netop fordi vi har forskellige interesseområder.

Reklamer der er MÅLRETTET modtageren vil fange bedre end reklamer der ikke er. Jo flere kunder man fanger med en reklame jo mindre koster det pr kunde og ikke bare 0,03 kr pr modtager. Hvis man får 1% af de 8000 som kunder, så er ROI jo på 3,73 og så snakker vi helt andre tal.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:53

Christian Senna:

Med hensyn til spam filter så modtager de denne reklame mail på deres facebook profil altså intet spam filter. Desuden er det ikke lavet på en måde så folk bliver trætte af det eller føler de for noget de ikke har sagt ja til.

Vi sender 1 mail 1 gang om måneden og kun til folk der ønsker at modtage den.

Du ønsker at vide hvor mine kunder kommer fra, igen jeg er ikke en oplysningcentral, og jeg har desuden allerede svaret på det.

Folk er blevet spurgt om de vil have en mail en gang om måneden med reklame, og det har dem i vores gruppe sagt ja til.

Dette burde afkræfte dine teorier Cool Som jeg jo må indrømme passer meget godt på det meste email marketing, men det holder jo heller ikke i længden og vi ønsker kun kvalitet. Vi har derfor lavet dette ordenligt.

Sådan! Wink

Er der udelukkende tale om danskere/dansktalende?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:54

Dvs man kan godt lave en test mdr, til den nævnte pris. Er man tilfreds fortsætter man til samme pris, og er det modsatte tilfældet, så kan man hoppe fra?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:56

Kender du nationaliteten på modtagerne? Er det kun danskere eller kommer de fra world wide?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:57

Ja der er kun tale om folk fra Danmark

Side 3 ud af 12 (112 indlæg)