Jeg tror det er meget usandsynligt at disse 8000 personer ønsker et tilbud fra mig - kan du komme lidt nærmere ind på hvordan de er blevet tilmeldt dette nyhedsbrev for gode tilbud?
Ja der er nok ikke så mange personer på facebook rent procent messigt der gerne vil have et revisor tilbud,
Med hensynt til hvordan folk er blevet tilmeldt, så er det noget de selv har gjort fordi de gerne ville have et godt tilbud en gang om måneden.
Nej det ved jeg godt - det har jeg heller ikke forestillet mig.
Men kan du afkræfte min teori om at folk f.eks. er blevet "tvunget tilmeldt" f.eks. i forbindelse med en konkurrence og at emailsne efterfølgende bliver arkiveret i spam-mappen ganske automatisk fordi de er trætte af jeres emails?
Kan man ikke få lidt mere information om hvor du har de potentielle kundeemner fra ?
/Jørgen Olsen
Nu er jeg jo altså ikke en oplysningscentral, og slet ikke for folk der klart melder ud de ikke ønsker at være kunder.
Men til andre kan jeg sige at folk IKKE er blevet tvunget eller naret i forbindelse med konkurrencer eller andet. Der er tale om folk der direkte har sagt jeg vil gerne have den her mail med tilbud.
Med hensyn til spam filter så modtager de denne reklame mail på deres facebook profil altså intet spam filter. Desuden er det ikke lavet på en måde så folk bliver trætte af det eller føler de for noget de ikke har sagt ja til.
Vi sender 1 mail 1 gang om måneden og kun til folk der ønsker at modtage den.
Du ønsker at vide hvor mine kunder kommer fra, igen jeg er ikke en oplysningcentral, og jeg har desuden allerede svaret på det.
Folk er blevet spurgt om de vil have en mail en gang om måneden med reklame, og det har dem i vores gruppe sagt ja til.
Dette burde afkræfte dine teorier
Som jeg jo må indrømme passer meget godt på det meste email marketing, men det holder jo heller ikke i længden og vi ønsker kun kvalitet. Vi har derfor lavet dette ordenligt.