Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har lyttet - og er klar til næste række bedømmelser

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, login knappen er hermed rettet Smile

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, har overvejet teksten på forsiden meget, da vi tidligere fik at vide der var for meget tekst!

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Og tak for alle roserne... Big Smile

Du kontakter mig bare så svarer vi så godt vi kan omkring videoovervågning på den enkelte og effektive måde Smile

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Og tak for alle roserne... Big Smile

Du kontakter mig bare så svarer vi så godt vi kan omkring videoovervågning på den enkelte og effektive måde Smile

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Der er både nogle gode ting og nogle knap så gode ting ved sitet. Generelt ser det dog udemærket ud

Jeg nævner lige et par af de vigtigste mangler (efter min mening):

1. En bedre præsentation på forsiden af, hvad I egentligt kan tilbyde. Jeg måtte læse tingene flere gange og klikke lidt frem og tilbage, før jeg fandt helt ud af det. Virksomhedens formål skal stå helt klart så snart, man rammer forsiden.

2. Pas på boksene! Det kommer til at virke for tilbudsagtigt - og poppet - med de mange små bokse, der ironisk nok skal signalere seriøsitet og troværdighed. Nettjek, trustpilot m.v. Vælg ét af "sikkerhedsstemplerne" ud til forsiden og smid resten over i en undermenu.

3. Nyhedssektionen ser skidt ud. Indbyder ikke til læsning.  Overvej ændringer.

Ros for produktbeskrivelserne! De halter alt for ofte, men I beskriver dem virkelig godt, så I hjælper kunden godt på vej.

Håber, du kan bruge noget af kritikken.

Held og lykke med hjemmesiden,

 

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Al kritik og ros kan bruges, kritikken gør du noget ved og roserne, tager du til dig, og ved det er sku godt nok :o)

Jeg for kigget teksten igennem på forsiden, og ser hvor jeg kan finpudse, for at gøre det mere klart hvad vi kan!

Boksene er gone :o)

og nyhederne må jeg se hvad vi kan gøre ved...

Så tak for din tid...

Per

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per,

Jeg har brugt lidt tid på at finde ud af hvorfor siden forekommer mig svært fremkommelig.

Menuen:

Der er flere steder jeg tror du med fordel kan koge lidt ned i antallet af menupunkter.

Camsecure>Ideen bag Camsecure.dk + Koncept>Tryghed på 5 minutter + Regler & Cases>Tryghed med omtanke ville jeg flette sammen til et punkt som jeg ville koge helt ind til benet og smide den på forsiden, i stedet for 123-reklamen.

Hvad med evt. at overveje at smide Abonnement ind under Webshop os så tilrette undermenuen så den fungerer som de andre undermenuer? Og flytte Fokus produkter fra indkøbskurven ind under Webshop?

Den aktive side bliver markeret med rød tekst i menuen. Fint nok, men hvorfor er "Din konto" og "Indkøbsvogn hele tiden røde?

Det virker også lidt rodet at de under de forskellige menupunkter liggende sider, nogen gange har samme titel som menupunktet, andre gange ikke. Eks. Support>Support har titlen "FAQ", Support>Generel Hjælp hedder "FAQ" og Support>Trådløs Hjælp "Trådløs opsætning". (Der er en del flere).

Et par uklare punkter:

Hvad dækker "Din konto" over? Så vidt jeg kan se handler det om at tilmelde sig et nyhedsberv. Hvis der ikke er andet i det, ville jeg kalde det det. Hvis det at være registreret bruger med adgangskode, giver andre/flere muligheder/fordele, then tell me about it.

Jeg synes ikke at "FAQ" punkterne bærer bræg af at være netop det. Det ligner mere en brugermanual, instruktionshåndbog, installationsvejledning. Glimrende, men en FAQ er nu engang noget andet, og har netop ind i mellem løsningen på de ting, der netop ikke er taget højde for i diverse manualer.

På siden Regler & Cases>Anbefalinger og regler står der:

Her kan du løbende finde opdaterede links...

og nederst:

Flere links følger løbende...

Jeg har det med den slags tekst på et website, at det er bare overflødigt. Nej, vi ved det måske ikke, men vi forventer da at sitet, herunder samlinger af relevante links, opdateres løbende.

Jeg havde håbet at 123-reklamen på forsiden ville lede mig igennem et forløb fra "Overvejelser før jeg går i gang" (det juridiske, kameraplacering, behov, etc), videre gennem en produktsorteringsfase, indtil jeg til sidst kan træffe beslutning om hvilken løsning, der passer mig. I stedet bliver jeg sendt rundt til tre undersider som jeg kan finde 3 forskellige steder i menuerne, og kommer således ikke direkte fra 1 til 2 til 3. Ærgerligt!

Under Abonnementer>Du bestemmer selv prisen: Hvad med en lille tabel, der viser månedsprisen på abonnementer, når man betaler hhv. 1, 3 ell. 12. mdr. forud. Og glem ikke her at gøre opmærksom på besparelsen.

I Webshoppen er der både et "Vis produkt" og et "Køb" link. De fører samme sted hen, hvor man så kan lægge varen i indkøbskurven. Hvad med at lave "Køb" om til "Læg i kurven", uden at forlade denne side?

Under Support>Generel hjælp linker kameraikonet øverst til ipch, flyt linket til Konceptet>Hosting.

Jeg vil slet ikke afvise at jeg hører til blandt de mere kritiske krakilere, men roserne, dem gemmer jeg lidt endnu. Jeg håber du kan bruge det...

Mvh

t-gaard

 

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hermed et screenshot fra internet explorer 6.0.

M  dfdf

Tilmeldt 25. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden virker formel, hvilket i mine øjne er det rigtige look ift produktet - overvågning er et hot emne lige nu og det er vigtigt at fremstå korrekt.

Der mangler dog en klar adgang til regler for disse produkter. 

Det ville være mit første spørgsmål ved køb af disse produkter - hvad må man og hvad må man ikke... overvågning er så vidt jeg ved lidt en gråzone på nogen områder, så jeres fornemste opgave må være at rådgive og vejlede jeres kunder til at foretage det rigtige køb ift deres behov

held og lykke med projektet

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Raufort:

hermed et screenshop fra internet explorer 6.0.

Argh... den er ikke vild med png filer !!!

Vi må gøre noget i en fart...

Takker

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)